Голем разходпобелях
Started by hektor, 29 Dec 2007 - 20:12:53
70 replies to this topic
#31
Posted 11 February 2008 - 14:53
Дам това, ми мина през репата още в началото. Проблема е че в немско много трудно се продава, а съм се заканил да я покарам поне още две, три години. Първо защото ме радва, фен сам на легена и финансово не съм готов за купуването на нова кола втора ръка. Но всичко ще бъде претеглено в един момент.
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#32
Posted 11 February 2008 - 22:33
Аз като ви казвах колко гомняни са тези A-klass,...вие се смеехте,.. и даже един грездей се размириса тогава,...но вече не го виждам,..явно много го боли и си скимти сам!
Хектор,
Дебитомер и кислороден датчик са две различни неща с още по- различни цени!
На ебания леген дебитомевра е вграден в компа и цената е убийствена,..а често там става повредата!
Кислородния датчик също може да ти влияе на разхода спорадично,...и той не евтин!
Казваш че си сиромах и не ти се дават много мангизи за ремонт,...така че си я карай така.....иначе предполагам ,че официалите ще ти сменят и двете неща,...ще те сурвакат яко и я е оправят,я не!
успех!
Хектор,
Дебитомер и кислороден датчик са две различни неща с още по- различни цени!
На ебания леген дебитомевра е вграден в компа и цената е убийствена,..а често там става повредата!
Кислородния датчик също може да ти влияе на разхода спорадично,...и той не евтин!
Казваш че си сиромах и не ти се дават много мангизи за ремонт,...така че си я карай така.....иначе предполагам ,че официалите ще ти сменят и двете неща,...ще те сурвакат яко и я е оправят,я не!
успех!
#33
Posted 12 February 2008 - 08:43
Малеее колега, какви (никога не чувани от мен) проблеми имаш с колицата... жал ми стана за тебе. Аз такива проблеми не съм и помирисвала (или поне още не, за сега де ) , като чета само за какъв разход говориш, ужас... И никакви изгледи да бъде оправен проблема ?
Наистина, за ужасни суми говориш там. В Бг. е по-прилично за такива ремонти, можеби трябва лятоска да я докараш пак и да ти я оправят тук... ама пък как ще стигнеш до тук с тоя разход... тц тц тц
Наистина, за ужасни суми говориш там. В Бг. е по-прилично за такива ремонти, можеби трябва лятоска да я докараш пак и да ти я оправят тук... ама пък как ще стигнеш до тук с тоя разход... тц тц тц
#34
Posted 12 February 2008 - 10:06
Аз като ви казвах колко гомняни са тези A-klass,...вие се смеехте,.. и даже един грездей се размириса тогава,...но вече не го виждам,..явно много го боли и си скимти сам!
Хектор,
Дебитомер и кислороден датчик са две различни неща с още по- различни цени!
На ебания леген дебитомевра е вграден в компа и цената е убийствена,..а често там става повредата!
Кислородния датчик също може да ти влияе на разхода спорадично,...и той не евтин!
Казваш че си сиромах и не ти се дават много мангизи за ремонт,...така че си я карай така.....иначе предполагам ,че официалите ще ти сменят и двете неща,...ще те сурвакат яко и я е оправят,я не!
успех!
Колега, значи отпада варианта за запушен горивен филтър. Ако са сдали багажа не би ли трябвало да се засече с компа?! А при Мерцедес не стъпвам!
Помогни с вариант. Продажба или някакви други тестове или варианти. Тази непостоянност в разхода ми да не води точно до проблем с електрониката, както каза, че дебитометъра е в компа, което логически за мойте 5 мозъчни клетки ме прави да се запитам дали нямам някъде проблем с тока примерно, защото запоследък започнаха да ми горят крушки на колата. Особенот тези, които са вътре в купето. Тези, които са над тикавата ми не светеха въобще, а като исках да пусна светлина от вътре изведнъж светна задната, която светва само при отворени врати на колата! Вчера като си взех колата от Мерцедес си светеха както обикновенно (в правилния ред) само отпред има изгоряла една крушка! Демек кача ли я на комп, се оправя за известно време и после аре пак харчиме като за световно!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#35
Posted 07 March 2008 - 10:24
Ламбда сонда и температурен датчик са сменени да видим дали ще се оправи разхода 330 евро ухаааааааааа
Към LYNX
0170 Lamba-Adaption
02 am Regelanschlag min
0600 CAN- Signal: Gangerkennungsschalter
09 Fehlerhaft
Fehleranzahl 2
Колега това излязло на компа и са сменили гореспоменатите части. Можеш ли да се ориентираш!
мерси
Към LYNX
0170 Lamba-Adaption
02 am Regelanschlag min
0600 CAN- Signal: Gangerkennungsschalter
09 Fehlerhaft
Fehleranzahl 2
Колега това излязло на компа и са сменили гореспоменатите части. Можеш ли да се ориентираш!
мерси
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#36
Posted 07 March 2008 - 20:07
за кво ти я смениха тази ламбда сонда?!!!
,...че и темпер.датчик,....той пък никъде го нема у списъка,....и доколкото си спомням той е комплект с термостата и не се предлага отделно,..?
кой знае кво са ти сложили!?
Ламбда адаптацията е процес зависещ от начина на изгаряне на горивовъздушната смес и този менгеншлаг дето ти е на минимум по скоро говори за отчет на неконтролирано постъпващ въздух зад дросела или гориво идващо от некъде си,....теч,...просмукване,...лоши дюзи.....
А това,че моторната и гетриебе електрониката дето не си говорят по кан,...баси случая,...се едно да се опиташ да тичаш след като са ти отрязали главата,...нема никъв синхрон,...нито кутията вижда мотормомента,...нито мотроника знае на коя предавка е кутията!
Издръгнали са те,...оти одиш при самозванци,...карай,...засичай разход,...па като ти писне,...при хандлера!
късмет!
,...че и темпер.датчик,....той пък никъде го нема у списъка,....и доколкото си спомням той е комплект с термостата и не се предлага отделно,..?
кой знае кво са ти сложили!?
Ламбда адаптацията е процес зависещ от начина на изгаряне на горивовъздушната смес и този менгеншлаг дето ти е на минимум по скоро говори за отчет на неконтролирано постъпващ въздух зад дросела или гориво идващо от некъде си,....теч,...просмукване,...лоши дюзи.....
А това,че моторната и гетриебе електрониката дето не си говорят по кан,...баси случая,...се едно да се опиташ да тичаш след като са ти отрязали главата,...нема никъв синхрон,...нито кутията вижда мотормомента,...нито мотроника знае на коя предавка е кутията!
Издръгнали са те,...оти одиш при самозванци,...карай,...засичай разход,...па като ти писне,...при хандлера!
късмет!
#37
Posted 07 March 2008 - 21:59
Батка ти ме разби. Не одим при самозванци бате. В сервиз съм в който познати българи си правят вече 15 години колите и винаги всичко е било ок.
Я кажи нещо повече за тази десинхронизация между мотора и скоростната кутия. Колата си върви без проблем, превключва мазно сменя си на 2500 оборота скоростта всичко си е ОК поне от усещане и поведение на колата. Това може ли да е проблем, който да качва разхода?
второ кажи ми какво да правя с дюзите, примерно да ги промия и тн. До колкото се сещам че дюзите са горе и мога сам да ги сваля. Или първо да пробвам с някаква промивка!
остава ли още варианта за запушен филтър!?
Леле ще се гръмна ни така ни иначе!
Я кажи нещо повече за тази десинхронизация между мотора и скоростната кутия. Колата си върви без проблем, превключва мазно сменя си на 2500 оборота скоростта всичко си е ОК поне от усещане и поведение на колата. Това може ли да е проблем, който да качва разхода?
второ кажи ми какво да правя с дюзите, примерно да ги промия и тн. До колкото се сещам че дюзите са горе и мога сам да ги сваля. Или първо да пробвам с някаква промивка!
остава ли още варианта за запушен филтър!?
Леле ще се гръмна ни така ни иначе!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#38
Posted 08 March 2008 - 00:23
покарай 10-тина дни и пиши дали положението с разхода е същото,...намаляло,..или оправило се!
Не се шашкай,преди да си проверил ефекта от ремонта!
Грешката за кан комуникацията може да е спорадична,...и да е отпреди време!
Сам казваш че кутията се държи нормално,...нема нотлауф,..!
Айде дано да се оправиш вече,..лека вечер и късмет!
Не се шашкай,преди да си проверил ефекта от ремонта!
Грешката за кан комуникацията може да е спорадична,...и да е отпреди време!
Сам казваш че кутията се държи нормално,...нема нотлауф,..!
Айде дано да се оправиш вече,..лека вечер и късмет!
#39
Posted 08 March 2008 - 01:51
hektor чак сега видях че имаш грижи - да ти кажа по моя време в сервиза тия легени такмо бяха излезнали и имам много малко стаж с тях.
имам 1 леко съмнениенаведено то факта които сподели че ти гърмят ламби по колата -я вземи провери напрежението в колата- намери от некои 1 волметър -палиш пускаш фарове и парно и премери колко в напрежението на акумулатора.
То с тва мерене не моного репрезентативно щото е статично -колата се не движи ама пак е нещо.
Значи има некаква вероятност да плува напрежението- и тогава може всичко да ти е уред и блоковете се шашкат и влизат в авариини режими и т.н.
Премери го тва е така за успокоение.
имам 1 леко съмнениенаведено то факта които сподели че ти гърмят ламби по колата -я вземи провери напрежението в колата- намери от некои 1 волметър -палиш пускаш фарове и парно и премери колко в напрежението на акумулатора.
То с тва мерене не моного репрезентативно щото е статично -колата се не движи ама пак е нещо.
Значи има некаква вероятност да плува напрежението- и тогава може всичко да ти е уред и блоковете се шашкат и влизат в авариини режими и т.н.
Премери го тва е така за успокоение.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#40
Posted 08 March 2008 - 10:10
КОлега, мерси за поста. Ама ще трябва да ми обясниш къде да меря, при запалена кола ли, какви стойности да търся и гледам. Че то с балета се затъпява!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#41
Posted 08 March 2008 - 17:21
КОлега, мерси за поста. Ама ще трябва да ми обясниш къде да меря, при запалена кола ли, какви стойности да търся и гледам. Че то с балета се затъпява!
На клемите на акумулатора мериш.НАли съм написал- палиш,пускаш фарове ,и парното да духа на 2 или 3 ...идеята е да има консуматори и мериш.
трябва да е около от 13В до 14,5В наи много напрежението.
На твоита кола ако напрежението пропадне под определена стоиност се записва в паметта за грешки ,обаче ако скочи не съм сигурен че дава идникация.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#42
Posted 12 March 2008 - 01:43
Lynx бате 13 на 100 при 120 средна скорост или 29 литра при 230 изминати км. Пак е много. На отиване в началото ми се стори, че харчеше ок ама.................. с все повече каране започна да се увеличава разхода. С включена клима бях ама тя колко да качи. Миналото лято при 130 средна скорост ми даде 7.8 на 100. Аре да турим едно литърче от горе заради климата айде още малко, заради студеничкото време ама 5 градуса не е много аре 9 ама тия 13.
Утре ще се опитам да проверя бензиновия филтър, дале не еумрел както ми бе казал още в началото.
Едно въпросче, да не е от свещите ама няма логика. Мога ли сам да ги сменя, имам си идея как става ама все пак. Трябва ли да я качвам във въздуха!?
Говорих със сервиза днес и ми казаха, че са пробвали тогава още със смяна на дюзи от идентична кола и не е било от тях. Значи едно от предположенията ти за умрели дюзи отпада!
Този луфмасенмесер не мое ли да се хване дееба и да се знае че от него идва проблема. Ама щом има малко подобрение, със смяната на ламдата и температурния датчик, тогава отпада ли луфтмасенмесера!?
мерси
Утре ще се опитам да проверя бензиновия филтър, дале не еумрел както ми бе казал още в началото.
Едно въпросче, да не е от свещите ама няма логика. Мога ли сам да ги сменя, имам си идея как става ама все пак. Трябва ли да я качвам във въздуха!?
Говорих със сервиза днес и ми казаха, че са пробвали тогава още със смяна на дюзи от идентична кола и не е било от тях. Значи едно от предположенията ти за умрели дюзи отпада!
Този луфмасенмесер не мое ли да се хване дееба и да се знае че от него идва проблема. Ама щом има малко подобрение, със смяната на ламдата и температурния датчик, тогава отпада ли луфтмасенмесера!?
мерси
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#43
Posted 12 March 2008 - 07:47
Глей ся.Моят съвет е да я пуснеш за продаване.Нито имаш време да ходиш по сервизи нито пък има смисъл да наливаш една камара пари в тая кола.Явно че майсторите нещо немогат да я хванат какво й е.Ако ще се кара на руския метод-смяна проба работата отива на разходи все едно да вземеш под наем театъра във Филенсбург ли беше как беше.
Докато си работи пушка,не прекъсва,не тресе и т.н. я пастирай и я шътвай.Бъди малко българин и ти.
Като я продадеш пак си вземи Л-класа (леген) но явно тази не е за теб.Па ако си мераклия за хубава кола отдели 600-700Евро , пращай ги в България и баща ти да стяга 123-ката.Вземаш си я в Германия и с тоя 200Д мотор и 8/100 нафта няма да стигнеш с вашия хубав дизел.Кви са тия 13/100 при 120 скорост.Ебати легение и кофите...
Докато си работи пушка,не прекъсва,не тресе и т.н. я пастирай и я шътвай.Бъди малко българин и ти.
Като я продадеш пак си вземи Л-класа (леген) но явно тази не е за теб.Па ако си мераклия за хубава кола отдели 600-700Евро , пращай ги в България и баща ти да стяга 123-ката.Вземаш си я в Германия и с тоя 200Д мотор и 8/100 нафта няма да стигнеш с вашия хубав дизел.Кви са тия 13/100 при 120 скорост.Ебати легение и кофите...
#44
Posted 12 March 2008 - 11:27
Бате товч е ясно, че нема да плащам такива пари. Въпроса е ,че не мога да я шитна в такова състояние, колегите от немско ще ти кажат. Второ 123ката ще трябва бая да я стягам, за да мога да я карам тук!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#45
Posted 12 March 2008 - 11:35
Че кой ти говори за продаване на германец.Пусни я в мобилето ама бг не вашто.Ще дотърчи сигурно някой и ще я вземе.
Незнам...но според мен май е вече да си вземеш друго корито.
Незнам...но според мен май е вече да си вземеш друго корито.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users