Голем разходпобелях
Started by hektor, 29 Dec 2007 - 20:12:53
70 replies to this topic
#1
Posted 29 December 2007 - 20:12
Хора дойде и моя ред. На 22 този месец засякох 8.8 на 100. Отивам в Хамбург и обратно да взема брато и после до Киел- разход 10 и малко. Като повечето бе магистрално каране с около 130 студеничко, клима, което го приех за нормално. Заредих в ШЕЛ Киел върнах се на село, изминати 115 км, зареди 18 ЛИТРАААААААААААААААААААА. Кво стана бе! ОК имаше много гъста мъгла да е объркала сместа ама не ми се вярва. Да съм сипал лош бензин хммммммм! Колата си върви, не миришат газовете на бензин да речем да е богата сместа и да е дала фира Ламбда сондата, което обаче може и да е вариант, защото преди около месец я закачих на комп. и ми даде някаква грешка точно на нея. Изчистиха я и ми казаха ако дава голям разход да ида отново. Пред смяна на масло съм и днес го погледнах и като се загледах по цвета на маслото в хартииката, с която избърсах мерилката, някак не ми се хареса. Едно такова мръсно мътно кафеникаво, все едно има прах или нещо от този род!
Проблема е че до 3 януари имам два пъти ходене до Хамбург и с това прогесивно нарастване на разхода утре сигурно ще удариме 25 на сто
Проблема е че до 3 януари имам два пъти ходене до Хамбург и с това прогесивно нарастване на разхода утре сигурно ще удариме 25 на сто
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#2
Posted 29 December 2007 - 20:42
Залагам на повреда в сондата,но само тест може категорично да го потвърди.Колата си върви, не миришат газовете на бензин да речем да е богата сместа и да е дала фира Ламбда сондата, което обаче може и да е вариант, защото преди около месец я закачих на комп. и ми даде някаква грешка точно на нея. Изчистиха я и ми казаха ако дава голям разход да ида отново.
Има и вероятност да изтича гориво от някъде или да си заредил токова със съмнително качество.
#3
Posted 29 December 2007 - 21:31
Залагам на повреда в сондата,но само тест може категорично да го потвърди.
Има и вероятност да изтича гориво от някъде или да си заредил токова със съмнително качество.
Ми ще видим но не мисля, че качеството на горивото е толкова лошо. До колкото се твърди има як контрол за горивата!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#4
Posted 29 December 2007 - 22:16
...и като се загледах по цвета на маслото в хартииката, с която избърсах мерилката, някак не ми се хареса. Едно такова мръсно мътно кафеникаво, все едно има прах или нещо от този род!
Антифриза как ти е?
#5
Posted 29 December 2007 - 22:32
О за туй не ми бе минало през акъло! как да го проверя? Питам защото съда в който е антифриза е черен? Мога ли да го пипна с ръка или нещо от този род? И какъв трябва да е цвета? Знам че трябва да е бистър ама......?
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#6
Posted 29 December 2007 - 22:55
Поогледай за външни течове на входа на рейката с дюзите,....
Дръпни вакуумния шлаух от горивния филтър и виж дали нема да прокапе гориво,...ако е така....смени филтъра!
По вакуума ти качва горе бензин у смукателите и то е неконтролирано,...от там дава фелер за ламбдарегелунг,...макар че сондата ти е изправна!
Дано ти помогна,...това е само частен случай от практиката!
Ако не откриеш течове,...оди пак на диагноза и да гледат на статусабфраген,...какви са показателите на ламбдарегелунга,...ако сондата работи пасивно,...смени я!
Късмет!
Дръпни вакуумния шлаух от горивния филтър и виж дали нема да прокапе гориво,...ако е така....смени филтъра!
По вакуума ти качва горе бензин у смукателите и то е неконтролирано,...от там дава фелер за ламбдарегелунг,...макар че сондата ти е изправна!
Дано ти помогна,...това е само частен случай от практиката!
Ако не откриеш течове,...оди пак на диагноза и да гледат на статусабфраген,...какви са показателите на ламбдарегелунга,...ако сондата работи пасивно,...смени я!
Късмет!
#7
Posted 29 December 2007 - 23:13
Колега да ме извиниш за невежеството ама колко горивни филтъра има. Като я купих пролетта и и смених маслата и горивния филтър койт се намираше от долу около резервоара. ИЛи поне там немците смениха някакъв филтър!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#8
Posted 29 December 2007 - 23:19
това -номер 80 е,....само един е!
Виж у средния шлаух да не е пълно с гориво!
Виж у средния шлаух да не е пълно с гориво!
#9
Posted 29 December 2007 - 23:31
Антифриза трябва да ти е бистър.Принципно е син но с времето си променя света.
Я утре го погледни хубаво и кажи какъв цвят е,и по точно плуват ли някамви мазнотии вътре.
Щото не че нещо ама както казваш че маслото ти е
Я утре го погледни хубаво и кажи какъв цвят е,и по точно плуват ли някамви мазнотии вътре.
Щото не че нещо ама както казваш че маслото ти е
иЕдно такова мръсно мътно кафеникаво, все едно има прах или нещо от този род!
работата хич не е на хубаво...съда в който е антифриза е черен
#10
Posted 30 December 2007 - 14:05
Антифриза до колкото успях да изтегля със сламка е бистър и безцветен като вода. Обаче е доста под нормалната граница както е описано в книгата за А класа която имам. Губя масло в смисъл проверих и съм на минимума и долях няколко грама за да се добера до сервиз. Другото, което ми направи впечатление е че на входа на тръбата където се сипва масло има оранжево бели налепи! Не съм механик и нямам много опит та незнам дали да обръщам внимание на този факт! Направих снимки ако искате ще ги кача!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#11
Posted 30 December 2007 - 15:06
Другото, което ми направи впечатление е че на входа на тръбата където се сипва масло има оранжево бели налепи! Не съм механик и нямам много опит та незнам дали да обръщам внимание на този факт! Направих снимки ако искате ще ги кача!
Мда, "майонеза". Смесва ти масло и антифриз и от там са белите налепи по гърловината за наливане на маслото.
Май си за гарнитура на главата...
W124 200E M102 963 - Черния феникс
#12
Posted 30 December 2007 - 21:11
Мда, "майонеза". Смесва ти масло и антифриз и от там са белите налепи по гърловината за наливане на маслото.
Май си за гарнитура на главата...
Бая прибързано се изказа Майонеза става на капачката на маслото по принцип ! Айде не говорете глупости на човека, да си прави диагностика и ще си открие ква е проблемата, и съда за антифриза си е по принцип от черна пластмаса направен, не е черен от антифриза, стига тия паники ! Весели празници на всички
#13
Posted 30 December 2007 - 21:53
Е паника не. Ако е умрел двигателя което не ми се вярва ще я шитна. Инак антифриза е бистър, а тези налепи утре ще ги снимам. Мисля просто, че с годините и конденза, който забелязах, че се е образува може това да е причината. При А класите отвора, където се сипва маслото си е една прилично голяма и дълга тръба, която си е доста отделна от самия двигател и може това да е причина за образуване на тези налепи. Ама нали съм балетист тъпо парче и нямам опит с тия неща.
Както и да е весели празници и мерси за вниманието!
Както и да е весели празници и мерси за вниманието!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#14
Posted 30 December 2007 - 22:17
Весели празници и на тебе!Е паника не. Ако е умрел двигателя което не ми се вярва ще я шитна. Инак антифриза е бистър, а тези налепи утре ще ги снимам. Мисля просто, че с годините и конденза, който забелязах, че се е образува може това да е причината. При А класите отвора, където се сипва маслото си е една прилично голяма и дълга тръба, която си е доста отделна от самия двигател и може това да е причина за образуване на тези налепи. Ама нали съм балетист тъпо парче и нямам опит с тия неща.
Както и да е весели празници и мерси за вниманието!
Аз съм виждал такива отлагания по капачка за маслото на съвсем здрав двигател - така че това не е страшно според мен.
Намаляването на количеството масло обаче не ми харесва. Верно е че ако караш с голяма скорост (на високи обороти на двигателя) маслените сегменти не успяват да оберат всичкото масло и то изгаря, ама пък за какви километри иде реч да ти падне на минимума маслото? А и това не би трябвало да има много общо с големия разход на гориво.
Не се тормози с гадаене точно по празниците. Нали са ти казали ако повиши разхода да отидеш пак в сервиза - за това са учили и за това ти вземат пари - за да ти решат проблема, когато сам не можеш.
Наздраве!
#15
Posted 30 December 2007 - 22:37
Мерси колега! Аз също си мисля, че това с маслото и тези отлагания няма връзка със харча. Много съм се замислил да не е сдала багажа ламбда сондата!
Инак за км колата е на 146к, което за 1.9 мисля, че не е много а инак обикновенно я карам леко из града инак на аутобана без разни кикдауни и простотии си я карам мевду 140 и 160 е по някой път я натискам и повечко на за кратко време!
Инак за км колата е на 146к, което за 1.9 мисля, че не е много а инак обикновенно я карам леко из града инак на аутобана без разни кикдауни и простотии си я карам мевду 140 и 160 е по някой път я натискам и повечко на за кратко време!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users