Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Дебитомер W210W210 Е200


  • Please log in to reply
63 мнения по тази тема

#31 bega4

bega4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211,320cdi, 2003
    черната тупалка
    W221,2012

Публикувано 29 декември 2007 - 22:50

цялата история е следната:
Преди няколко дни колата ми започна да прекъсва на празен ход. на 2-3 мин потреперва по един път. На 25 пътувам до пловдив колата върви все едно е пуснат климатика/като куц кон/ на всичкото отгоре не ще да вдигне повече от 180. На 27 сутринта съм при Васко на ул." Братя Миладинови". Смени ми едната свещ и две лули -заедно с диагностиката 130 лв./Преди около 12000км заедно с маслото съм сменил всички филри и свещите, които купих от Балкан Стар. Преди 2000 км.смених бензиновата помпа/ Следваща смяна на свещите препоръча като сменям маслото т.е. след около 15-16 000 км.Погледна пак техниката и каза че отчита проблем с дебитомера. Донесе един нов сложи го на мястото на моя и форсира. Сложи пак моя и пак форсира. Попита ме усещам ли разликата. Нищо не усетих. Обясни ми че при тях дебитомера е скъп около 800лв. да проверя в BOSCH. Негов клиент си бил намерил някакъв за около 200лв. и работел много добре вече около година но не помнел марката. След като си тръгнах колата си работи нормално ускорението е нормално. Само ако се даде газ до ламарината т.е. опре до края спира да ускорява. Ако газта се върне една идея ускорението си е нормално. Не съм пробвал колко може да вдигне максимално защото няма къде. За разхода нищо не мога да кажа още. Днес проверявах за дебитомери- BOSCH с отстъпката е 350лв. и 1 год. гаранция. Имат и някакви други немски марката не я запомних- 280лв. но нямат гаранция. Попитах за спрей казаха да не се занимавам с глупости.
Това е положението за момента.

Чудя се дали да прежаля още 30 лв. за диагностика примерно във Фулдата в Драгалевци защото симптомите ми се различават от посочените до момента. Ако и там ми кажат същото ще пръскам със спрей и ако не се оправи чак тогава че сменям. Преди да започне да прекъсва с 52-53 литра минавах 400км. градско с яко висене по задръствания.
  • 0

#32 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2007 - 23:06

Сутринта взех спрейчето - 8 кинта, напръсках пластинката, оставих я 20-30 мин да съхне и монтирах, за сега се държи доста добре, нема колебания в оборотите, при палене не прави проблеми...

Та така, у черпня съм :beer:

ПП: А иначе тея от Ауто Плюс са вносители от около месец на CRC... Та затова не ги знаеме.


Супер, че така се е оправил проблема аз нямах тоя късмет, но някъде го пазя стария дебитомер и някой ден ще пробвам с друг спрей.
  • 0

#33 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 декември 2007 - 23:48

цялата история е следната:
Преди няколко дни колата ми започна да прекъсва на празен ход. на 2-3 мин потреперва по един път. На 25 пътувам до пловдив колата върви все едно е пуснат климатика/като куц кон/ на всичкото отгоре не ще да вдигне повече от 180. На 27 сутринта съм при Васко на ул." Братя Миладинови". Смени ми едната свещ и две лули -заедно с диагностиката 130 лв./Преди около 12000км заедно с маслото съм сменил всички филри и свещите, които купих от Балкан Стар. Преди 2000 км.смених бензиновата помпа/ Следваща смяна на свещите препоръча като сменям маслото т.е. след около 15-16 000 км.Погледна пак техниката и каза че отчита проблем с дебитомера. Донесе един нов сложи го на мястото на моя и форсира. Сложи пак моя и пак форсира. Попита ме усещам ли разликата. Нищо не усетих. Обясни ми че при тях дебитомера е скъп около 800лв. да проверя в BOSCH. Негов клиент си бил намерил някакъв за около 200лв. и работел много добре вече около година но не помнел марката. След като си тръгнах колата си работи нормално ускорението е нормално. Само ако се даде газ до ламарината т.е. опре до края спира да ускорява. Ако газта се върне една идея ускорението си е нормално. Не съм пробвал колко може да вдигне максимално защото няма къде. За разхода нищо не мога да кажа още. Днес проверявах за дебитомери- BOSCH с отстъпката е 350лв. и 1 год. гаранция. Имат и някакви други немски марката не я запомних- 280лв. но нямат гаранция. Попитах за спрей казаха да не се занимавам с глупости.
Това е положението за момента.

Чудя се дали да прежаля още 30 лв. за диагностика примерно във Фулдата в Драгалевци защото симптомите ми се различават от посочените до момента. Ако и там ми кажат същото ще пръскам със спрей и ако не се оправи чак тогава че сменям. Преди да започне да прекъсва с 52-53 литра минавах 400км. градско с яко висене по задръствания.



Мое си мнение на базата ровене по моите си коли.
Флакона работи и не преебава нищо,това се прави профилактично / или поне аз така /на третия клип е показано какво се лепи с времето.
Филтьр си смени ако не е сменян,свещи 3 комплекта Бош сьм хвьрлил за нула време,с Бош си и ти,с това идват оригинално ма са боклук.Карам НГК Иридиум и грам проблем нямам,свещи или сменям всички или не ги пипам.
Диагностиката не льже,кажи точно какьв код за грешка ти даде да ги мислим.Ако е дебитомер се пробвай с флакона,няма да стане по-зле.
На тия дето те сьветват да не се занимаваш с глупости им предай много поЗдрави,това се чисти на 6 месеца / или поне аз так /и проблеми няма.
Кола на място не се форсира,това сьщо го кажи на ония МАЙСТОР.
800 цирки на гьзь да им излезнат - виж от кои коли става смяната,тук нов е 150 кинта,плащаш си по нета,никой не те кара да е от БГ.
Година на колата - ако е между 93-96 може да ти са се разградили кабелите по мотора,сметката е около 1000$ и им е чест проблем.
Кабели на свещи сьщо може да е,при миене на мотора обикновенно се прецаква някой.Може да е и филтьр ма ше те ебава постоянно,а не само на пьлна газ.
За всичко това има теми - свещи,дебитомери,чистене,кабели,такова майни...............рови и ще намериш.Ако ли не - диагностика с извадка и тук с кодовете за грешка,после ако е дебитомер 8 кинта,сваляш,прьскаш,караш седмица и пак на диагностика ако не те кефи,Нов филтьр сьщо не е зле да смениш.
  • 0
.

#34 bega4

bega4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211,320cdi, 2003
    черната тупалка
    W221,2012

Публикувано 29 декември 2007 - 23:55

колата ми е 97г. кода на грешката не го знам, защото не ми го казаха, майстора смени двете лули те са с едни къси кабели комплект дуги кабели нямаше. на другите две свещи имаше някакви квадратни кутии на 02.01 ще си купя спрей и ще пробвам не разбрах само къде се продава
  • 0

#35 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 29 декември 2007 - 23:57

Супер, че така се е оправил проблема аз нямах тоя късмет, но някъде го пазя стария дебитомер и някой ден ще пробвам с друг спрей.


Оправил е рано да се каже според мен, подготвил съм се напролет да взимам нов, че от опит знам, щом нещо иска да се прее*е ще намери начин...

Спрея за сега наистина свърши добра работа, но пак отбелязвам че щом веднъж е имало симптомче на грешка все някога ще сменям...

Поздрави.

ПП: Ако искаш може да ти услужа със спрея да го пробваш на стария дебитомер, и бездруго не мога да го похарча целия :).
  • 0

#36 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 декември 2007 - 23:57

На тия квадрати койл им викат тук,това е по 80 лазарника тукашни и може от него да е сьщо.Ауто+ ли беше,май там продаваха ЦРЦ.Рови по темата.
  • 0
.

#37 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 29 декември 2007 - 23:58

колата ми е 97г. кода на грешката не го знам, защото не ми го казаха, майстора смени двете лули те са с едни къси кабели комплект дуги кабели нямаше. на другите две свещи имаше някакви квадратни кутии на 02.01 ще си купя спрей и ще пробвам не разбрах само къде се продава


От Ауто Плюс беше...
  • 0

#38 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 30 декември 2007 - 00:01

Публикувано изображение

Е ония сьс зеленото са ти койловете ма и тва как да е.

Кажи им да не сменят на сляпо,като им вади код за грешка да отстранят грешката и после да сменят кабели и свещи.То им дава ДЕБИТОМЕР те КАБЕЛИ и СВЕЩИ сменят,че и половината свещи само. :kill_myself:
  • 0
.

#39 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 30 декември 2007 - 00:01

...това се чисти на 6 месеца / или поне аз так /и проблеми няма...


Ето една грешка, сигурно ако си го чистех редовно (на половин година де :)) можеше да изкара повече...

А относно форсирането на място... Ако майстора го е направил на студен двигател требе да го потупаш здраво.
  • 0

#40 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 30 декември 2007 - 00:31

Цитирам се от друга тема / бахто почнах и да се цитирам вече,бахти нахалника дет сьм /.

Този МАФ сензор е една малка гад по която минава електричество със заряд 0.5 волта / по спомени,няма да ви лъжа много /Сензора мери какъв дебит въздух минава по системата и е вързан за ЕКУто на колата което от своя страна управлява запалване,работата на дебитомера или ЕТА както и круиза на колата.Ако този МАФ е мръсен,дал грешка някаква това дава грешна информация за потока въздух на компа на колата,той ги зацилкя и почва да дава грешни команди на дросела които от своя страна така оплита положението,че колата гасне,няма равни обороти,не се ускорява,харчи / сместа е не е в нормални граници / пуши..............си ибало майката.
Ако дросела е чист,свещите работят и най-вече колата се справя сама с откачен МАФ това е сигурен признак на повреда в него.Круиза е втория сигурен признак - той си се управлява от компа,той ако е отказал това значи,че МАФ сензора е дал фира и от там е проблема с компа.
Може да мине само с почистване цялата работа,може да е издухан кабел или някоя свещ да куца,НО ще има крyiз и ще ги прави същите парчета и с откачен МАФ.

Аз имах подобен проблем след като измих същия мотор - през капака на свещите ми влезе малко вода и скапа единия кабел,колата прекъсваше та не се трае.Вадя кабели,продухвам,нареждам,паля и обикалям квартала.А да се захиля и пак същото,проблема го оправих с нови кабеляци.
Има го и момента да е уздухал някои коил,но пак се връщаме на МАФ - с него си работи гадината,като го закачиш и почва да лъже ЕКУто и да бърка работата.
Малко дълго стана ма аз съм го захапал същия с тия мотори,2 са ми на двора такива и няма начин да не съм любопитен сега какво им е.Чакам с нетърпение резултата


Свещите които съм сложил в момента ще ги карам около 100 000 мили или грубо 160 000 километра па ако ще да се разчуе.3 комплекта БОШ за около 20 000 мили смених,сега вече сам спрял с експериментите на Немците,само Японски свещи от най-добрите.Въртях и аз като обран евреин,сменях свещи като луд и кво............рано или късно кацаш там дето е истината,ебем ти БОШ вече


:icon_coolgrin: Така,сега долу/горе става ясно какво прави тоя дебитомер.Ето и снимки на сьщия мотор,това е гумата след дебитомера,точно след него.

Публикувано изображение

http://www.mbclub.bg...?showtopic=7551

Ето я темата,това НЕ ПРЕКЬСВА И ГРАМ,вьрви си колата без проблеми.

Та да си го кажа пак.Малко да е зацапан дебитомера и дава грешно инфо кьм компа който пьк ебава мамата на цялата галимера с грешни команди.Има на клиповете какво точно става с дебитомера,как се зацапва,трета част май беше.Вижда се и каква гадост може да има и какво може да е полепнало по него.

Компанията ЦРЦ няма да я обсьждам,само едно ще кажа = ако тия продават некачествена стока,нещо което прецаква дебитомери за по 150 кинта и горница това да е доказано,да са на сьд и да плащат милиони загуба,да се знае по форумите / ГАРАНЦИЯ,тя баба ми не го ползва / и да е спрян от продажба.



Сега как звучи НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙ С ГЛУПОСТИ МИ СИ ПЛАТИ 800 КИНТА.......................дай да ти сменим 2 свещи и малко кабели ако дебитомера да ти дава грешка,дай да ти форсирам колата при положение,че САМО на пьлна газ проблеми дава,а това на място е баси каскадата,да ти барнем малко койловете,да ти земем аз 130 кинта и да си остаим рьцете па тия по форумите неа си говорят глупости. :rolleyes:













Аз сьм до тук,трьгвам за 5 дни на планина,МРАКА чака,сега ше му отпуша сите дебитомери,филтри,свещи..............нихната мама. :icon_coolgrin:
  • 0
.

#41 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 30 декември 2007 - 00:32

Я малко цени да дам:

Оригинален от Ивайджет, Авангарди (БС така и не ми вдигнаха телефона...) - около 1100 - 1200.
Бош (то и Оригиналния е Бош ама нали има щампа.....) - 400 - 450, ако имате отстъпка - 350.
Китайските са от 100 нагоре, ама... Както казах не е само до колко километра ще изкара, има си значение при вървежа, разхода и т.н., ако правито много километри ще се усети разликата.

Поздрави.
  • 0

#42 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 30 декември 2007 - 00:35

1200 ......................АШКОЛСУН,АФЕРИМ,МАШААЛА.........................ДА си ебе майката. :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself:

Па 8 кинта не са 1200,от опит глава не боли. :icon_coolgrin:









Бе тия от АУТО+ де се губат,аз ли да ги рекламирам :icon_coolgrin: :icon_coolgrin: :icon_coolgrin:
  • 0
.

#43 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 30 декември 2007 - 00:39

1200 ......................АШКОЛСУН,АФЕРИМ,МАШААЛА.........................ДА си ебе майката. :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself:

Па 8 кинта не са 1200,от опит глава не боли. :icon_coolgrin:
Бе тия от АУТО+ де се губат,аз ли да ги рекламирам :icon_coolgrin: :icon_coolgrin: :icon_coolgrin:


Нали... А за S-ка ми казаха около 800, и то за 500 мотора... Де*а требе си нова кола :(...

Ти пази у планината, че аз като ходих последния път 3 дена немоем да изтрезнеем... А немаше особен повод. Не ти завиждам за новогодишно посещение у висините...

А наздраве. :beer:
  • 0

#44 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2007 - 00:39

Оправил е рано да се каже според мен, подготвил съм се напролет да взимам нов, че от опит знам, щом нещо иска да се прее*е ще намери начин...

Спрея за сега наистина свърши добра работа, но пак отбелязвам че щом веднъж е имало симптомче на грешка все някога ще сменям...

Поздрави.

ПП: Ако искаш може да ти услужа със спрея да го пробваш на стария дебитомер, и бездруго не мога да го похарча целия :).


Поне ще знаеш какво да очакваш и психически ще си подготвен за смяна :)

Мерси за предложението за спрея но, стария дебитомер някъде съм го сложил в склада ми за части и не искам да го намирам за сега :)
  • 0

#45 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2007 - 00:41

Я малко цени да дам:

Оригинален от Ивайджет, Авангарди (БС така и не ми вдигнаха телефона...) - около 1100 - 1200.
Бош (то и Оригиналния е Бош ама нали има щампа.....) - 400 - 450, ако имате отстъпка - 350.
Китайските са от 100 нагоре, ама... Както казах не е само до колко километра ще изкара, има си значение при вървежа, разхода и т.н., ако правито много километри ще се усети разликата.

Поздрави.


Аз поръчах (нямаха наличен в магазина) нов бош от ауто + и толкова излезе към 300 и нещо лева. Сега предполагам че трябва да изтрия грешките от преди.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни