Проблем с парното!W124 200D
Започната от Viks12, 20 дек 2007 - 19:00:11
26 мнения по тази тема
#16
Публикувано 20 декември 2007 - 23:06
Форума е пьлен с инфо за това как се сваля вентилатора,как се махат врьтките на парното,как е сменя термостат и какьв трябва да е,какьв антифриз иска,ак се поправя помпичката,как се почиства радиаторчето от вьн.....................Пьрвото нещо е да си източиш стария антифриз,да си вземеш един ЧИТАВ термостат и да си смениш термостата и антифриза.Преди това виж дали ти работи помпичката да не я сваляш и нея и да тече от новия антифриз.После си замери или направо смени тоя реостат които ти управлява оборотите на вентилатора и виж как е.Ако е кофти положението си свали вентилатора и го занеси да ти сменят там втулки и каквото има за смяна.
Аз ако сьм пьрво свалям вентилатора и го нося за ремонт.До времето което ще им отнеме да се бьзикат с него,аз ще оправя другите бели и след ден сьм готов с Африката.
И ако пак видя тема за парно тия дни ше си здера ризата.
Аз ако сьм пьрво свалям вентилатора и го нося за ремонт.До времето което ще им отнеме да се бьзикат с него,аз ще оправя другите бели и след ден сьм готов с Африката.
И ако пак видя тема за парно тия дни ше си здера ризата.
.
#17
Публикувано 20 декември 2007 - 23:17
Не е изгоряло още, колегата ти поясни, може втулки да са заминали,
ама по вероятно е от врътката или съпротивленията,
термостата също да не забревиш.
Весели празници.
Ама нямах предвид да са изгоряли съпротивленията, лоши връзки търси.
Успрх.
#18
Публикувано 20 декември 2007 - 23:20
Имам идея - що не направим една ВАЖНА ТЕМА в която е обяснено как се оправят проблемите с парното???Поне основните неща - кое се проверява при замьглеи стькла,като вее и е студ,средните духалки,бачка ма на място е студ,вентилатора не ебава....................те такива шукаритети.В момента ако се огледа човек половината форум е теми за парното,така поне щ влизат и ще имат идея кое как се прави - точка 5 да речем НА МЯСТО ДУХА СТУД,ТОЧКА 6 МИ СЕ ПОТИ ДЖАМА..................че тия дето им прегряват колите думата няма как да вземат.
.
#19
Публикувано 20 декември 2007 - 23:24
Аз съм за, да се разделят нещата,
и ще е по лесно и по прегледно.
и ще е по лесно и по прегледно.
#20
Публикувано 20 декември 2007 - 23:53
Е те това ги боли : зимата - парното, лятото - стъклата и климатиците. Кво да правиш - такъв е живота.
#21
Публикувано 21 декември 2007 - 11:34
Хора, Благодаря на всички ) Смених термостата, и открих преяден кабел на реостата от мишки, прдполагам Сега парното е на 6!!!
#22
Публикувано 21 декември 2007 - 11:34
Хора, Благодаря на всички ) Смених термостата, и открих преяден кабел на реостата от мишки, прдполагам Сега парното е на 6!!!
#23
Публикувано 21 декември 2007 - 13:41
Здравейте, колеги! Да ви попитам за тази прословута помпичка. Моята 124-а е с регулиране на градусите, а не със степени. Въпроса ми е следният: при изключен двигател помпичката кога върти, когато автомобила е "на контакт", или и при неутрално положение на ключа?Има и една спомагателна помпа за парното кагато двигателя е изключен да се грееш или да увелечава циркулацията на водата при ниски обороти. При ттвоята колица е вероятно на десния рог на нивото на тампона на мотора - виж дали върти. Два вида са : ето ги разглобени
Не, че някой ще кисне в мерца да се грее, ама...
Весели празници на всички!
#24
Публикувано 21 декември 2007 - 17:54
Благодаря ти, Вени!10-тина секунди след запалване на двигателя започва да върти и кара така до около 1500rpm, след което спира, при падане ан оборотите, почва отново
Весели празници и на теб!
Значи като е "спрял мотора да се грееш" не става!
При мен на положение АВТО започва да духа слабичко когато загрее около 40* и с увеличаване на температурата на двигателя се увеличават и оборотите на вентилатора на парното до достигане на близка до зададената температура и започват да намаляват. Не знам дали след 10 сек. върти помпичката, но не духа топло от самото начало, някъде след около 1-2 мин. започва.
#25
Публикувано 22 декември 2007 - 14:57
Благодаря ти, Вени!
Значи като е "спрял мотора да се грееш" не става!
При мен на положение АВТО започва да духа слабичко когато загрее около 40* и с увеличаване на температурата на двигателя се увеличават и оборотите на вентилатора на парното до достигане на близка до зададената температура и започват да намаляват. Не знам дали след 10 сек. върти помпичката, но не духа топло от самото начало, някъде след около 1-2 мин. започва.
И на спрял мотор се върти ама трябва да е на контакт за да върти и вентилатора на парното. Това го разбрах додето проверявах моята дали е здрава, но нямам повече опит по отношение на функционирането й.
#26
Публикувано 24 декември 2007 - 18:14
И аз имам такъв!
#27
Публикувано 01 март 2012 - 21:56
Имам подобен проблем но на 190-тка пак с вентилатора при мен като го пусна на 4-та степен работи малко и спира като го пусна на 0 и после на някоя от 1 до 3 пак работи и ако пусна на 4-та сичко се повтаря .. идеи :?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни