Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с парното!W124 200D


  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#1 Viks12

Viks12

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:

Публикувано 20 декември 2007 - 19:00

Здравейте, най-накрая си купих 124 200Д 89г. :lol: но се появи един проблем с парното :dontknow: .Колата няма климатик. Но парното като го пусна на 1 или 2 не работи. А на 3 и 4 работи и от време на време духа топло. Забелиазах че като парното работи температурата която отчита манометара на таблото не минава 60- 70 градуса. Като спра парното температурата се покачва на малко над 80 градуса. И като пусна парното температурата пада пак на 60-70 градуса и вече парното не духа толкова топло. Моля за помощ :4036:
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 20 декември 2007 - 19:45

смени термостата.

най-вероятно втулките на мотора на парното са спекли. разглоби около чистачката (ако не знаеш как се разглобява за да стигнеш до мотора, ползвай търсачката, има снимков материял)
и като пуснеш на 1 и 2 провери с мултицета, дали идва напрежение. ако идва U, сваляй мотора и бегай за втулки, четки, абе пълно рециклиране.
ако няма напрежение, реостатчето е изгоряло или ключа (врътката в колата) е заминала
  • 0

#3 Viks12

Viks12

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:

Публикувано 20 декември 2007 - 19:51

Благодаря :allhail: Но ако моторчето е изгоряло,защо работи на 3 и 4?
  • 0

#4 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 20 декември 2007 - 20:06

Благодаря :allhail: Но ако моторчето е изгоряло,защо работи на 3 и 4?


Не е изгоряло още, колегата ти поясни, може втулки да са заминали,
ама по вероятно е от врътката или съпротивленията,
термостата също да не забревиш.

Весели празници. :icon_coolgrin:
  • 0

#5 Viks12

Viks12

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:

Публикувано 20 декември 2007 - 21:25

Не е изгоряло още, колегата ти поясни, може втулки да са заминали,
ама по вероятно е от врътката или съпротивленията,
термостата също да не забревиш.

Весели празници. :icon_coolgrin:


Къде се намира този реостат? В кутията за бушони?
  • 0

#6 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Мнения:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Публикувано 20 декември 2007 - 21:54

Колегата имаше в предвид термостат, а не реостат. В заключение на факта, че при включено парно на макс ти пада температурата на охл. течност.
  • 0

#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 20 декември 2007 - 21:58

Баш РЕОСТАТ имаше в предвид колегата.
  • 0
.

#8 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 20 декември 2007 - 22:02

Спекъл термостат - сменяй го и това да ти е първото нещо което да направиш. Със степените ще се оправиш като смениш реостата - монтиран е зад сп. помпа и е на две гайки 6мм. но се развиват с удължения бърка се над педалите.
Ей го реостата. Публикувано изображение
  • 0

#9 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 20 декември 2007 - 22:28

Благодаря :allhail: Но ако моторчето е изгоряло,защо работи на 3 и 4?

Всека степен на моторчето се регулира със съпротивление. 4 степени на ключа три съпротивления. Съпротивленията са в една метална кутия на дупки с големината приблизително на кутия цигари и се намира зад спирачната помпа, в двигателния отсек откъм страната на шофьора.
Моторчето на парното има постоянна маса, + му идва от ключа като преди това минава през определено съпротивление или съпротивления (зависи от степента).
Ако ти изгорят първите две съпротивления мотора нема да ти работи на 1 и 2 степен. 4 степен е директна тоест от ключа идва директен плюс на мотора без да минава през съпротивление.
Трите съпротивления са 1.5 оМ, 0.8 оМ, 0.45 оМ.
първа степен се включва на 1.5 оМ и минава и през останалите две докато стигне до мотора - сумарно съпротивление 2.75 оМ
втора степен се включва на 0.8 оМ и минава и през третото съпротивление до мотора - сумарно съпротивление 1.25 оМ
трета степен се включа само през последното съпротивление 0.45 оМ
Етова дано не съм отекчил някого, иначе всичко друго е вярно за мотора и неговите четки и втули а да и термостата определено е за смяна
иначе е голем кеф да караш мерцедес а ?
:flagMB new:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#10 Viks12

Viks12

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:

Публикувано 20 декември 2007 - 22:32

Спекъл термостат - сменяй го и това да ти е първото нещо което да направиш. Със степените ще се оправиш като смениш реостата - монтиран е зад сп. помпа и е на две гайки 6мм. но се развиват с удължения бърка се над педалите.
Ей го реостата. Публикувано изображение



Lusco ти си човекът!! :icon_welldone: Утре, това е 1 то което ще направя!!!!
  • 0

#11 Viks12

Viks12

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:

Публикувано 20 декември 2007 - 22:40

Мерцедеса е машина. Карах преди това 123ка. Благодаря на всички за помоща. Утре сменям термостата, който със сигурност си е отишъл и после реостата. Почти съм убеден че е там проблемът. Утре ще разказвам за 1 ят ми самостоятелен ремонт на 124!! :flagMB new: Mercedes club bg members rules!!!
  • 0

#12 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 20 декември 2007 - 22:41

Има и една спомагателна помпа за парното кагато двигателя е изключен да се грееш или да увелечава циркулацията на водата при ниски обороти. При ттвоята колица е вероятно на десния рог на нивото на тампона на мотора - виж дали върти. Два вида са : ето ги разглобени
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#13 Viks12

Viks12

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:

Публикувано 20 декември 2007 - 22:50

Има и една спомагателна помпа за парното кагато двигателя е изключен да се грееш или да увелечава циркулацията на водата при ниски обороти. При ттвоята колица е вероятно на десния рог на нивото на тампона на мотора - виж дали върти. Два вида са : ето ги разглобени
Публикувано изображение
Публикувано изображение


Да,прав си. Точно там е тази помпа,на десния рог!! Мислиш ли че и тя създава ядове? как да я изпробам,без да разглабям?
  • 0

#14 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 20 декември 2007 - 22:56

Пусни си парното и пипни помпичката,ясно се усеща дали вьрти или не.
  • 0
.

#15 Viks12

Viks12

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:

Публикувано 20 декември 2007 - 23:00

Пусни си парното и пипни помпичката,ясно се усеща дали вьрти или не.



Разбира се :) You are the boss man :) :)
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни