Благодаря   Но ако моторчето е изгоряло,защо работи на 3 и 4?
  Но ако моторчето е изгоряло,защо работи на 3 и 4?
Всека степен на моторчето се регулира със съпротивление. 4 степени на ключа три съпротивления. Съпротивленията са в една метална кутия на дупки с големината приблизително на кутия цигари и се намира зад спирачната помпа, в двигателния отсек откъм страната на шофьора.
Моторчето на парното има постоянна маса, + му идва от ключа като преди това минава през определено съпротивление или съпротивления (зависи от степента). 
Ако ти изгорят първите две съпротивления мотора нема да ти работи на 1 и 2 степен. 4 степен е директна тоест от ключа идва директен плюс на мотора без да минава през съпротивление.
Трите съпротивления са 1.5 оМ, 0.8 оМ, 0.45 оМ.
първа степен се включва на 1.5 оМ и минава и през останалите две докато стигне до мотора - сумарно съпротивление 2.75 оМ
втора степен се включва на 0.8 оМ и минава и през третото съпротивление до мотора - сумарно съпротивление 1.25 оМ
трета степен се включа само през последното съпротивление 0.45 оМ
Етова дано не съм отекчил някого, иначе всичко друго е вярно за мотора и неговите четки и втули  а да и термостата определено е за смяна
иначе е голем кеф да караш мерцедес а ? 
 
					
					
					
				 
				
				
				
	
	.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....