Аз ако сьм пьрво свалям вентилатора и го нося за ремонт.До времето което ще им отнеме да се бьзикат с него,аз ще оправя другите бели и след ден сьм готов с Африката.
И ако пак видя тема за парно тия дни ше си здера ризата.
Posted 20 December 2007 - 23:06
Posted 20 December 2007 - 23:17
Не е изгоряло още, колегата ти поясни, може втулки да са заминали,
ама по вероятно е от врътката или съпротивленията,
термостата също да не забревиш.
Весели празници.
Posted 20 December 2007 - 23:20
Posted 20 December 2007 - 23:24
Posted 20 December 2007 - 23:53
Posted 21 December 2007 - 11:34
Posted 21 December 2007 - 11:34
Posted 21 December 2007 - 13:41
Здравейте, колеги! Да ви попитам за тази прословута помпичка. Моята 124-а е с регулиране на градусите, а не със степени. Въпроса ми е следният: при изключен двигател помпичката кога върти, когато автомобила е "на контакт", или и при неутрално положение на ключа?Има и една спомагателна помпа за парното кагато двигателя е изключен да се грееш или да увелечава циркулацията на водата при ниски обороти. При ттвоята колица е вероятно на десния рог на нивото на тампона на мотора - виж дали върти. Два вида са : ето ги разглобени
Posted 21 December 2007 - 17:54
Благодаря ти, Вени!10-тина секунди след запалване на двигателя започва да върти и кара така до около 1500rpm, след което спира, при падане ан оборотите, почва отново
Весели празници и на теб!
Posted 22 December 2007 - 14:57
Благодаря ти, Вени!
Значи като е "спрял мотора да се грееш" не става!
При мен на положение АВТО започва да духа слабичко когато загрее около 40* и с увеличаване на температурата на двигателя се увеличават и оборотите на вентилатора на парното до достигане на близка до зададената температура и започват да намаляват. Не знам дали след 10 сек. върти помпичката, но не духа топло от самото начало, някъде след около 1-2 мин. започва.
Posted 24 December 2007 - 18:14
Posted 01 March 2012 - 21:56
0 members, 1 guests, 0 anonymous users