Всички имат иначе няма как да ти вьрти водата на ниски обороти и на място е студ.
не казвам че няма, но досега не съм видял 190 с такава помпа
Публикувано 19 декември 2007 - 22:38
Всички имат иначе няма как да ти вьрти водата на ниски обороти и на място е студ.
Публикувано 19 декември 2007 - 22:42
Ако няма значи немеца се е изложил... Ще се мръзне по сфетофарите...не казвам че няма, но досега не съм видял 190 с такава помпа
Публикувано 19 декември 2007 - 22:49
Публикувано 19 декември 2007 - 23:49
Публикувано 19 декември 2007 - 23:55
Публикувано 20 декември 2007 - 00:00
Как е температурата на матора(по часовник)-колко показва стрелката на водата на таблотоA при 190-ката има ли такава помпа? Чудно ми е защото при мен на обороти е по-слабо парното, докато в движение става баня?
Публикувано 20 декември 2007 - 00:10
Не споря но 190-бенз няма циркулационна помпа за парното
Публикувано 20 декември 2007 - 00:19
Ако няма значи немеца се е изложил... Ще се мръзне по сфетофарите...
Публикувано 20 декември 2007 - 00:49
Публикувано 21 декември 2007 - 19:40
Показва колкото си трябва - малко над 80. Както винаги Боян май е прав...Как е температурата на матора(по часовник)-колко показва стрелката на водата на таблото
Публикувано 21 декември 2007 - 21:30
Публикувано 25 декември 2008 - 02:34
Този пост е редактиран от W140: 25 декември 2008 - 03:36
Публикувано 26 декември 2008 - 16:12
и аз искам да попитам нещо относно парното.Моята 124-ка 250 д когато работи на обороти парното духа студено,когато сам на високи обороти духа топло но като го усиля на 3 и 4 степен започва да духа хладно,също така и неможе да се регулира например от ляво да духа топло а от дясно студено и обратно.каква би могла да е причината за това
Публикувано 26 декември 2008 - 22:05
и аз искам да попитам нещо относно парното.Моята 124-ка 250 д когато работи на обороти парното духа студено,когато сам на високи обороти духа топло но като го усиля на 3 и 4 степен започва да духа хладно,също така и неможе да се регулира например от ляво да духа топло а от дясно студено и обратно.каква би могла да е причината за това
Публикувано 27 декември 2008 - 12:42
И без да се върти, моторчето има поносим дебит покрай лопатките на перката. В случая най-вероятно е да са блокирали котвите на клапаните и поради тази причина не може да отваря и затваря ляво и дясно. Клапаните са кът и за да спаси положението докато намери здрави да ги отвори и да махне котвите. Успех!не ти работи моторчето за принудително въртене на модата през парното.
отделно не ти работят и клапаните за ляв/десен поток
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни