Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Отново парно,шило в торба не стои...W124


  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#61 komko

komko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Автомобил:
    E220 cdi

Posted 30 December 2008 - 19:55

Здравейте,
Карам от шест месеца една Е220 cdi -2001г.Преди нея имах С250d.Досега го нямах този проблем.
Състои се в следното.Когато вкл. на отопление климатика, във купето започва да мирише на пушек и нафта.Ако някой има идея какво може да е,ще съм благодарен.Колата е италиански внос.
Весели празници и много здраве.
  • 0

#62 komko

komko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Автомобил:
    E220 cdi

Posted 30 December 2008 - 19:56

Здравейте,
Карам от шест месеца една Е220 cdi -2001г.Преди нея имах С250d.Досега го нямах този проблем.
Състои се в следното.Когато вкл. на отопление климатика, във купето започва да мирише на пушек и нафта.Ако някой има идея какво може да е,ще съм благодарен.Колата е италиански внос.
Весели празници и много здраве.
  • 0

#63 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,301 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Posted 30 December 2008 - 20:09

Здравейте,
Карам от шест месеца една Е220 cdi -2001г.Преди нея имах С250d.Досега го нямах този проблем.
Състои се в следното.Когато вкл. на отопление климатика, във купето започва да мирише на пушек и нафта.Ако някой има идея какво може да е,ще съм благодарен.Колата е италиански внос.
Весели празници и много здраве.

Има ли печка? :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#64 komko

komko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Автомобил:
    E220 cdi

Posted 31 December 2008 - 14:39

Има ли печка? :flagmbcb


...има , но е изключена.Не съм я включвал.Има едно копче, до запалката на пепелника.
  • 0

#65 komko

komko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Автомобил:
    E220 cdi

Posted 01 January 2009 - 21:24

...има , но е изключена.Не съм я включвал.Има едно копче, до запалката на пепелника.


...реши се проблема.До копчето за изкл. на печката има още едно червено-явно си личи слагано допълнително от "жабаря".Та след неговото натискане, се вкл. червената индикация за off, на копчето за печката.... палачори са тези италианци и мърлячи.Благодаря ти К-79.
  • 0

#66 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 03 January 2009 - 20:31

И без да се върти, моторчето има поносим дебит покрай лопатките на перката. В случая най-вероятно е да са блокирали котвите на клапаните и поради тази причина не може да отваря и затваря ляво и дясно. Клапаните са кът и за да спаси положението докато намери здрави да ги отвори и да махне котвите. Успех!



ами, да ти кажа доста е слаб дебита когато ИМА моторче, а то не работи.
става доста по силен, когато махнеш неработещо моторче.

има дебит колкото да стопли питата и като пуснеш вентилатора има топло за 20сек
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users