Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Отново парно,шило в торба не стои...W124


  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#46 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 19 December 2007 - 22:38

:icon_coolgrin: Всички имат иначе няма как да ти вьрти водата на ниски обороти и на място е студ.


не казвам че няма, но досега не съм видял 190 с такава помпа
  • 0

#47 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Posted 19 December 2007 - 22:42

не казвам че няма, но досега не съм видял 190 с такава помпа

Ако няма значи немеца се е изложил... Ще се мръзне по сфетофарите...
  • 0

#48 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 19 December 2007 - 22:49

Мотор модел?

Упс............видях ти подписа,седи така да я намеря или поне на големите мотори,че такива модели тук няма.
  • 0
.

#49 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 19 December 2007 - 23:49

Предавам се,попадам на какво ли не,но не и на малките мотори.Лоринсер е прав,че при тях има само един вакумен кран / много добре го обясних това ма........... / нагледах се как слагат помпи по Англия,че им студено,как сменят радиатори.................ма на помпа за пальк мотор не попаднах.
  • 0
.

#50 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 19 December 2007 - 23:55

Не споря но 190-бенз няма циркулационна помпа за парното
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#51 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 20 December 2007 - 00:00

A при 190-ката има ли такава помпа? Чудно ми е защото при мен на обороти е по-слабо парното, докато в движение става баня?

Как е температурата на матора(по часовник)-колко показва стрелката на водата на таблото
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#52 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 20 December 2007 - 00:10

Не споря но 190-бенз няма циркулационна помпа за парното



За малките мотори и аз не споря,не сьм го карал тва,а и го няма тук да го намеря как беше.Попадам на едни скандинавци които само мотори ровят и оди разбери какво е останало оригинал по колата.
  • 0
.

#53 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 20 December 2007 - 00:19

Ако няма значи немеца се е изложил... Ще се мръзне по сфетофарите...


ще ви кажа и още един неприятен факт.
имал съм 190тка в Германия за периода октомври-февруари. никога не съм почувствал слабо парно. чесно казано като си сложех ръката на духалката, след 5тата секунда ми припарвше неприятно.

откакто се занимавам да правя ремонти не са ми докарали НИТО ЕДНА 124, 190, 126 с проблем със СЛАБО парно, ВНЕСЕНА ОТ ГЕРМАНИЯ.

само италянки---и често се оказва полузапушен радиатор за вътрешно парно, ше питате що пък италянки ли?? ами жабарите са всеизвестни мърльовци, да наливат антифриз, при наличието че там под 10градуса рядко пада??? да не са луди??? а най-добре вода от чешмата. да ама там водата е яко ВАРОВИТА и от там, както казва леля мария--котлен камък в радиатора, няма чистене, само смяна. пък и те не усещат че се задръства системата--там не ползват парно, само клима

съжалявам, но факт. не всички са така, все пак здравите не ми ги карат, само запушените, но швабски бенц---нямат грижи

повечето жабари са така--чакат да светне някоя лампа и ДОЛИВАТ, евентуално. Нищо не се сменя, тя колата да не е гаранционна че ше сменям а??
  • 0

#54 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Posted 20 December 2007 - 00:49

Вярно, и аз имах една 190 преди 8 -9 години от Немско, и парното 6+, ама щото от там я докарах тя си бе карана с антифрз, и нямаше помпа за цирколация.
  • 0

#55 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Posted 21 December 2007 - 19:40

Как е температурата на матора(по часовник)-колко показва стрелката на водата на таблото

Показва колкото си трябва - малко над 80. Както винаги Боян май е прав...
  • 0

#56 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 21 December 2007 - 21:30

Мойта 190-ка беше италянка-страшна мацка ма я купих от Варна
Може този преди мен да е имал проблеми с "италиянския" и да е правил нещо но при мен не е имало грижи никога с такива неща
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#57 dimo.1978

dimo.1978

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Posts:
  • Автомобил:
    mercedes 124 250 d 1994

Posted 25 December 2008 - 02:34

и аз искам да попитам нещо относно парното.Моята 124-ка 250 д когато работи на обороти парното духа студено,когато сам на високи обороти духа топло но като го усиля на 3 и 4 степен започва да духа хладно,също така и неможе да се регулира например от ляво да духа топло а от дясно студено и обратно.каква би могла да е причината за това

Edited by W140, 25 December 2008 - 03:36 .

  • 0

#58 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Posted 26 December 2008 - 16:12

и аз искам да попитам нещо относно парното.Моята 124-ка 250 д когато работи на обороти парното духа студено,когато сам на високи обороти духа топло но като го усиля на 3 и 4 степен започва да духа хладно,също така и неможе да се регулира например от ляво да духа топло а от дясно студено и обратно.каква би могла да е причината за това


Или задръстена пита, или блокирал кран/ове/ на парното, или от тази "машинария".
Като най вероятно е второто.
Късмет.
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#59 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 26 December 2008 - 22:05

и аз искам да попитам нещо относно парното.Моята 124-ка 250 д когато работи на обороти парното духа студено,когато сам на високи обороти духа топло но като го усиля на 3 и 4 степен започва да духа хладно,също така и неможе да се регулира например от ляво да духа топло а от дясно студено и обратно.каква би могла да е причината за това


не ти работи моторчето за принудително въртене на водата през парното.
отделно не ти работят и клапаните за ляв/десен поток
  • 0

#60 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Posted 27 December 2008 - 12:42

не ти работи моторчето за принудително въртене на модата през парното.
отделно не ти работят и клапаните за ляв/десен поток

И без да се върти, моторчето има поносим дебит покрай лопатките на перката. В случая най-вероятно е да са блокирали котвите на клапаните и поради тази причина не може да отваря и затваря ляво и дясно. Клапаните са кът и за да спаси положението докато намери здрави да ги отвори и да махне котвите. Успех!
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users