Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Вибрации на ниски оборотиW124 200TE


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#31 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 декември 2007 - 22:31

смени и другата помпа,...и налягането пак ще ти е 5,5 бара ,..ама дебита ще ти дойде в норма и нема да ти глъхне!
После почвай обиколки по елконите дорде си намериш майстора,....
Дане би да си с онзи стар мотор 102 дето му се регулират клапаните/оня с малкия маслен филтър-елемент/,....щото ако си с такъв и имаш алтернативно гориво,..си направо за реглаж,..преди какъвто и да е елкон!

Успех!
  • 0

#32 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 12 декември 2007 - 23:39

Е това имах в предвид като писах удари му един елкон.
  • 0

#33 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 13 декември 2007 - 00:44

смени и другата помпа,...и налягането пак ще ти е 5,5 бара ,..ама дебита ще ти дойде в норма и нема да ти глъхне!
После почвай обиколки по елконите дорде си намериш майстора,....
Дане би да си с онзи стар мотор 102 дето му се регулират клапаните/оня с малкия маслен филтър-елемент/,....щото ако си с такъв и имаш алтернативно гориво,..си направо за реглаж,..преди какъвто и да е елкон!

Успех!


не съм сигурен за това, но има ли 102 мотор ИНЖЕКЦИЯ с регулиращи се клапани?? аз мислех че само на по-старите карбураторни е с рег.винт
  • 0

#34 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 18 декември 2007 - 22:23

удари и един шамар...

да позная ли??италянка а???
тресене на ниски обороти...хммм... преди свалях главата на един такъв, мерц, собственика беше обиколил всички елкони и се отказал да търси проблема повече от 2 години. свалих главата за теч на антифриз и се оказа че има голяма пукнатина в клапан... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм. иначе компресията по-негови думи била перфектна......а разхода беше повече от 16 (след ремонта за 2000лв, стана 12,5л), и поприпушваше(това не е задължително)
за високите обороти--най-вероятно---бедна смес


А как може да се диагностицира пукнат клапан , че май и аз обиколих всички елкони и продължа да тресе на ниски както на бензин така и на газ
/ кабели , свещи , капачка : са сменени / а и разхода и не лъже . Колата е : 190 1.8 , 1993 г.
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#35 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 декември 2007 - 23:04

Двигателя 102.980 е с механично регулиране на клапаните и обикновенно с К Джетроник.
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#36 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 18 декември 2007 - 23:18

А как може да се диагностицира пукнат клапан , че май и аз обиколих всички елкони и продължа да тресе на ниски както на бензин така и на газ
/ кабели , свещи , капачка : са сменени / а и разхода и не лъже . Колата е : 190 1.8 , 1993 г.

трудно!с компресомер!!! 70%от моторите над 200хил, които съм отварял, имат спукани клапани, особено ако са попаднали в ръцете на състезател, задължително имат поне 1 спукан.
от малка пукнатина няма да тресе и неможе да се хване с компресомер, но пукнатината с времето се разширява и когато стане по сериозна, при сгъстяването на ГВС изпуска налягане и води до неравномерна работа на двигателя. вече ти написах да мериш с компресомер, за да видиш дали има разлика в компресията. дори и да има, не е сигурно за клапан, защото има малък шанс да е износен съответния цилиндър.
всичко това при положение че си сигурен в запалителната уредба и центровката и! също така провери ли дюзите?
ако има спукан клапан, след време от клапана ще се отчупи парче и става мазало в цилиндъра.


провери и тампоните на мотора
  • 0

#37 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 18 декември 2007 - 23:19

Двигателя 102.980 е с механично регулиране на клапаните и обикновенно с К Джетроник.


ако наистина е производство 1993, няма начин да е К-джетроник
  • 0

#38 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 18 декември 2007 - 23:42

Едната помпа набива с налягане както казва колегата 5,5 бара. За другата не се знае. Това не е ли механична инжекция или така наречената К-джетроник
  • 0

#39 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 18 декември 2007 - 23:44

Едната помпа набива с налягане както казва колегата 5,5 бара. За другата не се знае. Това не е ли механична инжекция или така наречената К-джетроник

КЕ-Jetronic е, не К-Jetronic. има разлика

мдаа, ако има 2ра помпа, вече аз незнам, за стойности от сумарно налягане и т.н.
  • 0

#40 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 18 декември 2007 - 23:53

Аха , вдянах :icon_welldone:
  • 0

#41 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 19 декември 2007 - 11:46

трудно!с компресомер!!! 70%от моторите над 200хил, които съм отварял, имат спукани клапани, особено ако са попаднали в ръцете на състезател, задължително имат поне 1 спукан.
от малка пукнатина няма да тресе и неможе да се хване с компресомер, но пукнатината с времето се разширява и когато стане по сериозна, при сгъстяването на ГВС изпуска налягане и води до неравномерна работа на двигателя. вече ти написах да мериш с компресомер, за да видиш дали има разлика в компресията. дори и да има, не е сигурно за клапан, защото има малък шанс да е износен съответния цилиндър.
всичко това при положение че си сигурен в запалителната уредба и центровката и! също така провери ли дюзите?
ако има спукан клапан, след време от клапана ще се отчупи парче и става мазало в цилиндъра.
провери и тампоните на мотора


Най-странното е че работи по добре студена отколкото когато загрее , а по повод дюзите : да има проблеми с тях но тресе и на газ , а колата е с КЕ-Jetronic и не е с механично регулируеми клапани , тампоните изглеждат наред :dontknow: . Когато загрее започва да тресе и прекъсва в ниските обороти , във високите е ок :drift1:
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#42 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 19 декември 2007 - 14:03

Добре, а защо не пробваш като започне да тресе да вадиш кабелите един по един от свещите и да видим какво ще стане. Там където звукът остане същия значи там е проблема. Това е при положение че съмненията идват от капачка, кабели ,свещи. Не забравяй и изолираните клещи :wacko:
  • 0

#43 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 19 декември 2007 - 17:50

Добре, а защо не пробваш като започне да тресе да вадиш кабелите един по един от свещите и да видим какво ще стане. Там където звукът остане същия значи там е проблема. Това е при положение че съмненията идват от капачка, кабели ,свещи. Не забравяй и изолираните клещи :wacko:


с вадене на кабели хващаш прекъсване, не тресене. ако колегате разбирасе не ги бърка.

щом на газ прави мизерия-изключваме дюзите и единствените 3 възможности остават-
1.запалителна система и центровка(която казва е ок),
2.горивовъздушна смес (ГВС) (която и нея елконаджиите би трябвало да са я оправили),
3. компресия-- това остава.

на студен мотор работи по-добре защото ГВС е по-богата, (пусковата дюза) и така се компенсират загубите на компресия, аванс и т.н
  • 0

#44 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 19 декември 2007 - 18:54

с вадене на кабели хващаш прекъсване, не тресене. ако колегате разбирасе не ги бърка.

щом на газ прави мизерия-изключваме дюзите и единствените 3 възможности остават-
1.запалителна система и центровка(която казва е ок),
2.горивовъздушна смес (ГВС) (която и нея елконаджиите би трябвало да са я оправили),
3. компресия-- това остава.

на студен мотор работи по-добре защото ГВС е по-богата, (пусковата дюза) и така се компенсират загубите на компресия, аванс и т.н


Май само това остана наистина , май ще трябва главата вън и да видим кво има в мотора
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#45 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 19 декември 2007 - 18:57

с вадене на кабели хващаш прекъсване, не тресене. ако колегате разбирасе не ги бърка.

щом на газ прави мизерия-изключваме дюзите и единствените 3 възможности остават-
1.запалителна система и центровка(която казва е ок),
2.горивовъздушна смес (ГВС) (която и нея елконаджиите би трябвало да са я оправили),
3. компресия-- това остава.

на студен мотор работи по-добре защото ГВС е по-богата, (пусковата дюза) и така се компенсират загубите на компресия, аванс и т.н


  • 0

The Gods Made Heavy Metal




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни