Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Вибрации на ниски оборотиW124 200TE


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#16 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 12 декември 2007 - 14:31

Според мен е в кабел и евентуално свещи. тоест наи доброто решение диагностика. смяна на свещи и евентуално кабели. а за 3000 те оборото ако не се оправят дали мойе да е запушен някои бензинов филтър (ако има такова нещо)

Може :icon_coolgrin:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#17 pagoda

pagoda

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 156 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 12 декември 2007 - 14:44

Аз мога да добавя, бензинов филтьр и да се измери налягането на бензиновата помпа.
  • 0

#18 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 12 декември 2007 - 15:05

Аз мога да добавя, бензинов филтьр и да се измери налягането на бензиновата помпа.

Да питам само, колко трябва да е налягането от бензиновата помпа?
  • 0

#19 Desert Eagle

Desert Eagle

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 декември 2007 - 15:11

Помпата как може да и е слабо налягането ако несхто е запушено или ?
Аз знам има помпа работи. ако не работи значи е изгоряла незнаех че мойе да работи ама на половин . . .
  • 0
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>Има една кола и тя е с мерник на капака!!! Всички други са част от пълнежа. . .</span>

Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ.
завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]

#20 pagoda

pagoda

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 156 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 12 декември 2007 - 15:28

Да питам само, колко трябва да е налягането от бензиновата помпа?

Между 2,5-3 bar.
  • 0

#21 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 12 декември 2007 - 15:39

Между 2,5-3 bar.

Пак щях да пиша за мерните единици но обещах да се въздържам, за сега, през зимата гумите е добре да са напомпани на 2.5 bar а през лятото на 2 bar. :0_yahoo:
  • 0

#22 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 12 декември 2007 - 15:48

Абе пич защо пишеш глупости имаш ли си представа за луфта между бутаало и цилиндар това не е канела на каца, 1.5мм е страшно много луфт, и не може да стане толкова без намеса на някои умник, тя няма да запали посмъртно, камо ли да ми говориш за компресия, нормалната хлабина е 2 стотни, или 20 микрона, да ти говори нещо, исписва се така 0.02мм, или по точно хлабината между цилиндар и бутало трябва да е между 15 до 20 микрона, а човека пише че тресе на по големи обороти на ниски що годе е добре, четете малко преди да пишете с мнение когато не сте го правили.


абе ПИЧ, буталата са при мен, пазя си ги за трофеи, искаш ли да ти ги пратя в Първомай да си ги изследваш и мериш???
този луфт съм го погледнал на око, защото нямаше кво да меря на цилиндри с ръб, на който можеш да белиш картофи. или на бутало с ПОЛА, по-остра от макетно ножче. няма да разяснявам какво е пола, защото те виждам че си светнат с термините.
двигателя не само палеше, ами и вървеше дори добре в обороти. ключа на сегментите беше 5 десети (щом ще говорим в десети, стотни и хилядни, въпреки че предпочитам милиметри, за да е по-ясно за четящите тук, не всички са завършили технически университети... възможно е сегментите да са сменявани, защото имаше следи от интервенции по болтовете на мотовилките и главата
като си толкова наясно, можеше да се сетиш че с "четене на грешки" на 102 мотор, няма да разбереш защо тресе!!!
ти май не си виждал износен двигател с масло сменявано на минимум 50хил км и каран със спортен филтър за 20лв??
и още нещо--не казвам че това е проблема при колегата, споделям опит със същите симптоми

към колегата--замерете CO на стенд, след това премерете компресията
  • 0

#23 pagoda

pagoda

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 156 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 12 декември 2007 - 16:10

Пак щях да пиша за мерните единици но обещах да се въздържам, за сега, през зимата гумите е добре да са напомпани на 2.5 bar а през лятото на 2 bar. :0_yahoo:


Не само гуми се измерват с тая мерна единица.
няма зимно,летно помпане на гуми!
  • 0

#24 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 12 декември 2007 - 16:39

[quote]удари и един шамар...
да позная ли??италянка а???
тресене на ниски обороти...хммм... преди свалях главата на един такъв, мерц, собственика беше обиколил всички елкони и се отказал да търси проблема повече от 2 години. свалих главата за теч на антифриз и се оказа че има голяма пукнатина в клапан... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм. иначе компресията по-негови думи била перфектна......а разхода беше повече от 16 (след ремонта за 2000лв, стана 12,5л), и поприпушваше(това не е задължително)
за високите обороти--най-вероятно---бедна смес [/quot
Да не ме обвините само че се заяждам пак, но от така написаното не ми стана ясно че си правил основен ремонт на мотора, а си помислих че само главата, а за износени мотори, саживявал сам доста, от рода на OM401 и други, но боталата почти нямат износване, цилиндрите да, хлабината стане ли по голяма се чупи сегмент, няки слагат други сегменти и хаиде на пазара. Пояснявай малко бе пич че това е дефектацията на моторчето за да не си мисля това или онова.
  • 0

#25 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 12 декември 2007 - 16:48

удари и един шамар...
да позная ли??италянка а???
тресене на ниски обороти...хммм... преди свалях главата на един такъв, мерц, собственика беше обиколил всички елкони и се отказал да търси проблема повече от 2 години. свалих главата за теч на антифриз и се оказа че има голяма пукнатина в клапан... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм. иначе компресията по-негови думи била перфектна......а разхода беше повече от 16 (след ремонта за 2000лв, стана 12,5л), и поприпушваше(това не е задължително)
за високите обороти--най-вероятно---бедна смес

Да не ме обвините само че се заяждам пак, но от така написаното не ми стана ясно че си правил основен ремонт на мотора, а си помислих че само главата, а за износени мотори, саживявал сам доста, от рода на OM401 и други, но боталата почти нямат износване, цилиндрите да, хлабината стане ли по голяма се чупи сегмент, няки слагат други сегменти и хаиде на пазара. Пояснявай малко бе пич че това е дефектацията на моторчето за да не си мисля това или онова.


написах ремонт за 2000лв....егати ремонта на глава...;) в тия пари влизаше пристъргване и шлайф, ремонтни бутала на примоция+т.н. части+ труд 500лв
дизела е друго тесто...там компресията да падне от 22 на на 16 и вече става АД(незнам колко точно е на ОМ401). а бензиновия мотор и при 6-7 компресия, пак пали и върви та се къса....
  • 0

#26 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 12 декември 2007 - 16:55

:allhail: Мир ДРУГАРИ Мир да има , "...тази година завод за полупроводници, догодина за цели и още по цели проводници..." :0_yahoo: :0_yahoo: :0_yahoo:
Бояне, Benz2007 се извини остави го плийз, нема смисъл а и темата е за друго :allhail:
Всички тук знаем за уменията и професионализма ти , не се нерви със странични неща а дай да помогнем на човека с проблема, че да си кара коленцето :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#27 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 12 декември 2007 - 17:14

Не само гуми се измерват с тая мерна единица.
няма зимно,летно помпане на гуми!

Не се стягай бе пич, само исках да те подсетя че дебита може да е намалял от някакво запушване да не и стига гориво при дадени случаи, не е неоходимо да мериш налягането, достатъчно е да я опънеш на пътя с повечко гас и то се осешта дали почва да глъхне от недостик на гориво, отпускаш гаста за малко после подаваш пак тръгва ли да набира и след това да омалява ясно че не и стига горивото, на дизала клапана който е на помпата, подържа налягане на нфтата която идва от инжектора до елементите на 1 bar а ти казваш за бензина 2.5 - 3 bara ,малко мночко е май, до колкото си спомням е 06 - 08 bara, ако искаш и атмосвери го кажи. Успех на всички МБ в БГ. :flagMB new:
  • 0

#28 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 12 декември 2007 - 17:42

Само да вметна не занещо друго, при мерседес (дизела става въпрос) са приели норма от 28 атмосвери на нов мотор, независимо какъв е, за някои специално изпълнение ги вдигат до 33 но са по рядко, а тоя ОМ 401 е 180 коня V образен 6 цилидара диаметър на буталата 127мм автомобилно изпълнение а когато е агрегатен за комбайн например или нещо друго и работния му режим е 2200 оборота цял ден, е с 125мм бутала и промяна на гърбиците на газоразпределението с 2 градуса, но това е друга тема.
  • 0

#29 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 12 декември 2007 - 18:44

Лелееееее-добре ,че нищо не отбирам от двигатели и прочее техничарски историй-кротко момци-не се ядосвайте-Боян е професионалист-Колегата бенц явно и той-нйяма нищо лошо да споделяте опит-ама да си мерите пи*шките е малко казано незряло...не че го правите де-ама да ви кажа ако случайно някога почнете да го правите как ще изглежда:)Иначе проблема на колегата може да се реши много по радикално=-точно до неговата кола има паркирана една хубавица-300 бензин....има си всичко колето-най вече сърчице...ако слушка ще му го дам евтино ;) :bigemo_harabe_net-110: :icon_welldone:
На всички (сериозно вече)искам да благодаря ,че сте толкова отзивчиви :flagMB new: :allhail:
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#30 Stick

Stick

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 12 декември 2007 - 20:16

:madcroud: Малеееееееее, каква стана тя!!! Не исках да внеса разнобой в мненията и "скандал" по темата! Просто изложих едно проблемче, а сега повече подробности - колата наистина е италианска, НО: колата пали от четвърт оборот - буквално; за 4000 километра е изгорила около 100 гр масло; кутията на въздушния филтър, както и самият той са чисти и няма масло по тях; "духането" от маркуча към филтъра е минимално; изходът на ауспуха е чист от каквито и да е маслени нагари. Не съм специалист, но всичко това ме навежда на мисълта, че двигателят е в добро състояние! :rolleyes: Единственото, което ме притесни :kill_myself: е бързото почерняване на маслото след смяната му, което говори за богата смес. По отношение на кабелите - там не съм сигурен дали трябва да са графитни или метални нишки. Моите са метални (като на старите руски Лади). :0_yahoo: Убедих се в това, когато веднъж случайно изтеглих кабела от лулата. Налягането на помпата е 5.5 бара. По думите на монтьора, това било нормално и така трябвало да бъде! Едно уточнение - колата е с две бензинови помпи и едната със сигурност не работи добре, защото бучи, а втората я смених, защото изобщо не работеше. Бензиновият филтър също е нов!
:rolleyes:
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни