Вибрации на ниски оборотиW124 200TE
Започната от Stick, 11 дек 2007 - 20:16:22
45 мнения по тази тема
#31
Публикувано 12 декември 2007 - 22:31
смени и другата помпа,...и налягането пак ще ти е 5,5 бара ,..ама дебита ще ти дойде в норма и нема да ти глъхне!
После почвай обиколки по елконите дорде си намериш майстора,....
Дане би да си с онзи стар мотор 102 дето му се регулират клапаните/оня с малкия маслен филтър-елемент/,....щото ако си с такъв и имаш алтернативно гориво,..си направо за реглаж,..преди какъвто и да е елкон!
Успех!
После почвай обиколки по елконите дорде си намериш майстора,....
Дане би да си с онзи стар мотор 102 дето му се регулират клапаните/оня с малкия маслен филтър-елемент/,....щото ако си с такъв и имаш алтернативно гориво,..си направо за реглаж,..преди какъвто и да е елкон!
Успех!
#32
Публикувано 12 декември 2007 - 23:39
Е това имах в предвид като писах удари му един елкон.
#33
Публикувано 13 декември 2007 - 00:44
смени и другата помпа,...и налягането пак ще ти е 5,5 бара ,..ама дебита ще ти дойде в норма и нема да ти глъхне!
После почвай обиколки по елконите дорде си намериш майстора,....
Дане би да си с онзи стар мотор 102 дето му се регулират клапаните/оня с малкия маслен филтър-елемент/,....щото ако си с такъв и имаш алтернативно гориво,..си направо за реглаж,..преди какъвто и да е елкон!
Успех!
не съм сигурен за това, но има ли 102 мотор ИНЖЕКЦИЯ с регулиращи се клапани?? аз мислех че само на по-старите карбураторни е с рег.винт
#34
Публикувано 18 декември 2007 - 22:23
удари и един шамар...
да позная ли??италянка а???
тресене на ниски обороти...хммм... преди свалях главата на един такъв, мерц, собственика беше обиколил всички елкони и се отказал да търси проблема повече от 2 години. свалих главата за теч на антифриз и се оказа че има голяма пукнатина в клапан... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм. иначе компресията по-негови думи била перфектна......а разхода беше повече от 16 (след ремонта за 2000лв, стана 12,5л), и поприпушваше(това не е задължително)
за високите обороти--най-вероятно---бедна смес
А как може да се диагностицира пукнат клапан , че май и аз обиколих всички елкони и продължа да тресе на ниски както на бензин така и на газ
/ кабели , свещи , капачка : са сменени / а и разхода и не лъже . Колата е : 190 1.8 , 1993 г.
The Gods Made Heavy Metal
#35
Публикувано 18 декември 2007 - 23:04
Двигателя 102.980 е с механично регулиране на клапаните и обикновенно с К Джетроник.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#36
Публикувано 18 декември 2007 - 23:18
трудно!с компресомер!!! 70%от моторите над 200хил, които съм отварял, имат спукани клапани, особено ако са попаднали в ръцете на състезател, задължително имат поне 1 спукан.А как може да се диагностицира пукнат клапан , че май и аз обиколих всички елкони и продължа да тресе на ниски както на бензин така и на газ
/ кабели , свещи , капачка : са сменени / а и разхода и не лъже . Колата е : 190 1.8 , 1993 г.
от малка пукнатина няма да тресе и неможе да се хване с компресомер, но пукнатината с времето се разширява и когато стане по сериозна, при сгъстяването на ГВС изпуска налягане и води до неравномерна работа на двигателя. вече ти написах да мериш с компресомер, за да видиш дали има разлика в компресията. дори и да има, не е сигурно за клапан, защото има малък шанс да е износен съответния цилиндър.
всичко това при положение че си сигурен в запалителната уредба и центровката и! също така провери ли дюзите?
ако има спукан клапан, след време от клапана ще се отчупи парче и става мазало в цилиндъра.
провери и тампоните на мотора
#37
Публикувано 18 декември 2007 - 23:19
Двигателя 102.980 е с механично регулиране на клапаните и обикновенно с К Джетроник.
ако наистина е производство 1993, няма начин да е К-джетроник
#38
Публикувано 18 декември 2007 - 23:42
Едната помпа набива с налягане както казва колегата 5,5 бара. За другата не се знае. Това не е ли механична инжекция или така наречената К-джетроник
#39
Публикувано 18 декември 2007 - 23:44
КЕ-Jetronic е, не К-Jetronic. има разликаЕдната помпа набива с налягане както казва колегата 5,5 бара. За другата не се знае. Това не е ли механична инжекция или така наречената К-джетроник
мдаа, ако има 2ра помпа, вече аз незнам, за стойности от сумарно налягане и т.н.
#40
Публикувано 18 декември 2007 - 23:53
Аха , вдянах
#41
Публикувано 19 декември 2007 - 11:46
трудно!с компресомер!!! 70%от моторите над 200хил, които съм отварял, имат спукани клапани, особено ако са попаднали в ръцете на състезател, задължително имат поне 1 спукан.
от малка пукнатина няма да тресе и неможе да се хване с компресомер, но пукнатината с времето се разширява и когато стане по сериозна, при сгъстяването на ГВС изпуска налягане и води до неравномерна работа на двигателя. вече ти написах да мериш с компресомер, за да видиш дали има разлика в компресията. дори и да има, не е сигурно за клапан, защото има малък шанс да е износен съответния цилиндър.
всичко това при положение че си сигурен в запалителната уредба и центровката и! също така провери ли дюзите?
ако има спукан клапан, след време от клапана ще се отчупи парче и става мазало в цилиндъра.
провери и тампоните на мотора
Най-странното е че работи по добре студена отколкото когато загрее , а по повод дюзите : да има проблеми с тях но тресе и на газ , а колата е с КЕ-Jetronic и не е с механично регулируеми клапани , тампоните изглеждат наред . Когато загрее започва да тресе и прекъсва в ниските обороти , във високите е ок
The Gods Made Heavy Metal
#42
Публикувано 19 декември 2007 - 14:03
Добре, а защо не пробваш като започне да тресе да вадиш кабелите един по един от свещите и да видим какво ще стане. Там където звукът остане същия значи там е проблема. Това е при положение че съмненията идват от капачка, кабели ,свещи. Не забравяй и изолираните клещи
#43
Публикувано 19 декември 2007 - 17:50
Добре, а защо не пробваш като започне да тресе да вадиш кабелите един по един от свещите и да видим какво ще стане. Там където звукът остане същия значи там е проблема. Това е при положение че съмненията идват от капачка, кабели ,свещи. Не забравяй и изолираните клещи
с вадене на кабели хващаш прекъсване, не тресене. ако колегате разбирасе не ги бърка.
щом на газ прави мизерия-изключваме дюзите и единствените 3 възможности остават-
1.запалителна система и центровка(която казва е ок),
2.горивовъздушна смес (ГВС) (която и нея елконаджиите би трябвало да са я оправили),
3. компресия-- това остава.
на студен мотор работи по-добре защото ГВС е по-богата, (пусковата дюза) и така се компенсират загубите на компресия, аванс и т.н
#44
Публикувано 19 декември 2007 - 18:54
с вадене на кабели хващаш прекъсване, не тресене. ако колегате разбирасе не ги бърка.
щом на газ прави мизерия-изключваме дюзите и единствените 3 възможности остават-
1.запалителна система и центровка(която казва е ок),
2.горивовъздушна смес (ГВС) (която и нея елконаджиите би трябвало да са я оправили),
3. компресия-- това остава.
на студен мотор работи по-добре защото ГВС е по-богата, (пусковата дюза) и така се компенсират загубите на компресия, аванс и т.н
Май само това остана наистина , май ще трябва главата вън и да видим кво има в мотора
The Gods Made Heavy Metal
#45
Публикувано 19 декември 2007 - 18:57
с вадене на кабели хващаш прекъсване, не тресене. ако колегате разбирасе не ги бърка.
щом на газ прави мизерия-изключваме дюзите и единствените 3 възможности остават-
1.запалителна система и центровка(която казва е ок),
2.горивовъздушна смес (ГВС) (която и нея елконаджиите би трябвало да са я оправили),
3. компресия-- това остава.
на студен мотор работи по-добре защото ГВС е по-богата, (пусковата дюза) и така се компенсират загубите на компресия, аванс и т.н
The Gods Made Heavy Metal
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни