МожеСпоред мен е в кабел и евентуално свещи. тоест наи доброто решение диагностика. смяна на свещи и евентуално кабели. а за 3000 те оборото ако не се оправят дали мойе да е запушен някои бензинов филтър (ако има такова нещо)
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Публикувано 12 декември 2007 - 14:31
МожеСпоред мен е в кабел и евентуално свещи. тоест наи доброто решение диагностика. смяна на свещи и евентуално кабели. а за 3000 те оборото ако не се оправят дали мойе да е запушен някои бензинов филтър (ако има такова нещо)
Публикувано 12 декември 2007 - 14:44
Публикувано 12 декември 2007 - 15:05
Да питам само, колко трябва да е налягането от бензиновата помпа?Аз мога да добавя, бензинов филтьр и да се измери налягането на бензиновата помпа.
Публикувано 12 декември 2007 - 15:11
Публикувано 12 декември 2007 - 15:28
Между 2,5-3 bar.Да питам само, колко трябва да е налягането от бензиновата помпа?
Публикувано 12 декември 2007 - 15:39
Пак щях да пиша за мерните единици но обещах да се въздържам, за сега, през зимата гумите е добре да са напомпани на 2.5 bar а през лятото на 2 bar.Между 2,5-3 bar.
Публикувано 12 декември 2007 - 15:48
Абе пич защо пишеш глупости имаш ли си представа за луфта между бутаало и цилиндар това не е канела на каца, 1.5мм е страшно много луфт, и не може да стане толкова без намеса на някои умник, тя няма да запали посмъртно, камо ли да ми говориш за компресия, нормалната хлабина е 2 стотни, или 20 микрона, да ти говори нещо, исписва се така 0.02мм, или по точно хлабината между цилиндар и бутало трябва да е между 15 до 20 микрона, а човека пише че тресе на по големи обороти на ниски що годе е добре, четете малко преди да пишете с мнение когато не сте го правили.
Публикувано 12 декември 2007 - 16:10
Пак щях да пиша за мерните единици но обещах да се въздържам, за сега, през зимата гумите е добре да са напомпани на 2.5 bar а през лятото на 2 bar.
Публикувано 12 декември 2007 - 16:39
Публикувано 12 декември 2007 - 16:48
Да не ме обвините само че се заяждам пак, но от така написаното не ми стана ясно че си правил основен ремонт на мотора, а си помислих че само главата, а за износени мотори, саживявал сам доста, от рода на OM401 и други, но боталата почти нямат износване, цилиндрите да, хлабината стане ли по голяма се чупи сегмент, няки слагат други сегменти и хаиде на пазара. Пояснявай малко бе пич че това е дефектацията на моторчето за да не си мисля това или онова.удари и един шамар...
да позная ли??италянка а???
тресене на ниски обороти...хммм... преди свалях главата на един такъв, мерц, собственика беше обиколил всички елкони и се отказал да търси проблема повече от 2 години. свалих главата за теч на антифриз и се оказа че има голяма пукнатина в клапан... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм. иначе компресията по-негови думи била перфектна......а разхода беше повече от 16 (след ремонта за 2000лв, стана 12,5л), и поприпушваше(това не е задължително)
за високите обороти--най-вероятно---бедна смес
Публикувано 12 декември 2007 - 16:55
Публикувано 12 декември 2007 - 17:14
Не се стягай бе пич, само исках да те подсетя че дебита може да е намалял от някакво запушване да не и стига гориво при дадени случаи, не е неоходимо да мериш налягането, достатъчно е да я опънеш на пътя с повечко гас и то се осешта дали почва да глъхне от недостик на гориво, отпускаш гаста за малко после подаваш пак тръгва ли да набира и след това да омалява ясно че не и стига горивото, на дизала клапана който е на помпата, подържа налягане на нфтата която идва от инжектора до елементите на 1 bar а ти казваш за бензина 2.5 - 3 bara ,малко мночко е май, до колкото си спомням е 06 - 08 bara, ако искаш и атмосвери го кажи. Успех на всички МБ в БГ.Не само гуми се измерват с тая мерна единица.
няма зимно,летно помпане на гуми!
Публикувано 12 декември 2007 - 17:42
Публикувано 12 декември 2007 - 18:44
Публикувано 12 декември 2007 - 20:16
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни