МожеСпоред мен е в кабел и евентуално свещи. тоест наи доброто решение диагностика. смяна на свещи и евентуално кабели. а за 3000 те оборото ако не се оправят дали мойе да е запушен някои бензинов филтър (ако има такова нещо)
Вибрации на ниски оборотиW124 200TE
Started by Stick, 11 Dec 2007 - 20:16:22
45 replies to this topic
#16
Posted 12 December 2007 - 14:31
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#17
Posted 12 December 2007 - 14:44
Аз мога да добавя, бензинов филтьр и да се измери налягането на бензиновата помпа.
#18
Posted 12 December 2007 - 15:05
Да питам само, колко трябва да е налягането от бензиновата помпа?Аз мога да добавя, бензинов филтьр и да се измери налягането на бензиновата помпа.
#19
Posted 12 December 2007 - 15:11
Помпата как може да и е слабо налягането ако несхто е запушено или ?
Аз знам има помпа работи. ако не работи значи е изгоряла незнаех че мойе да работи ама на половин . . .
Аз знам има помпа работи. ако не работи значи е изгоряла незнаех че мойе да работи ама на половин . . .
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>Има една кола и тя е с мерник на капака!!! Всички други са част от пълнежа. . .</span>
Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ. завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]
Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ. завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]
#20
Posted 12 December 2007 - 15:28
Между 2,5-3 bar.Да питам само, колко трябва да е налягането от бензиновата помпа?
#21
Posted 12 December 2007 - 15:39
Пак щях да пиша за мерните единици но обещах да се въздържам, за сега, през зимата гумите е добре да са напомпани на 2.5 bar а през лятото на 2 bar.Между 2,5-3 bar.
#22
Posted 12 December 2007 - 15:48
Абе пич защо пишеш глупости имаш ли си представа за луфта между бутаало и цилиндар това не е канела на каца, 1.5мм е страшно много луфт, и не може да стане толкова без намеса на някои умник, тя няма да запали посмъртно, камо ли да ми говориш за компресия, нормалната хлабина е 2 стотни, или 20 микрона, да ти говори нещо, исписва се така 0.02мм, или по точно хлабината между цилиндар и бутало трябва да е между 15 до 20 микрона, а човека пише че тресе на по големи обороти на ниски що годе е добре, четете малко преди да пишете с мнение когато не сте го правили.
абе ПИЧ, буталата са при мен, пазя си ги за трофеи, искаш ли да ти ги пратя в Първомай да си ги изследваш и мериш???
този луфт съм го погледнал на око, защото нямаше кво да меря на цилиндри с ръб, на който можеш да белиш картофи. или на бутало с ПОЛА, по-остра от макетно ножче. няма да разяснявам какво е пола, защото те виждам че си светнат с термините.
двигателя не само палеше, ами и вървеше дори добре в обороти. ключа на сегментите беше 5 десети (щом ще говорим в десети, стотни и хилядни, въпреки че предпочитам милиметри, за да е по-ясно за четящите тук, не всички са завършили технически университети... възможно е сегментите да са сменявани, защото имаше следи от интервенции по болтовете на мотовилките и главата
като си толкова наясно, можеше да се сетиш че с "четене на грешки" на 102 мотор, няма да разбереш защо тресе!!!
ти май не си виждал износен двигател с масло сменявано на минимум 50хил км и каран със спортен филтър за 20лв??
и още нещо--не казвам че това е проблема при колегата, споделям опит със същите симптоми
към колегата--замерете CO на стенд, след това премерете компресията
#23
Posted 12 December 2007 - 16:10
Пак щях да пиша за мерните единици но обещах да се въздържам, за сега, през зимата гумите е добре да са напомпани на 2.5 bar а през лятото на 2 bar.
Не само гуми се измерват с тая мерна единица.
няма зимно,летно помпане на гуми!
#24
Posted 12 December 2007 - 16:39
[quote]удари и един шамар...
да позная ли??италянка а???
тресене на ниски обороти...хммм... преди свалях главата на един такъв, мерц, собственика беше обиколил всички елкони и се отказал да търси проблема повече от 2 години. свалих главата за теч на антифриз и се оказа че има голяма пукнатина в клапан... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм. иначе компресията по-негови думи била перфектна......а разхода беше повече от 16 (след ремонта за 2000лв, стана 12,5л), и поприпушваше(това не е задължително)
за високите обороти--най-вероятно---бедна смес [/quot
Да не ме обвините само че се заяждам пак, но от така написаното не ми стана ясно че си правил основен ремонт на мотора, а си помислих че само главата, а за износени мотори, саживявал сам доста, от рода на OM401 и други, но боталата почти нямат износване, цилиндрите да, хлабината стане ли по голяма се чупи сегмент, няки слагат други сегменти и хаиде на пазара. Пояснявай малко бе пич че това е дефектацията на моторчето за да не си мисля това или онова.
да позная ли??италянка а???
тресене на ниски обороти...хммм... преди свалях главата на един такъв, мерц, собственика беше обиколил всички елкони и се отказал да търси проблема повече от 2 години. свалих главата за теч на антифриз и се оказа че има голяма пукнатина в клапан... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм. иначе компресията по-негови думи била перфектна......а разхода беше повече от 16 (след ремонта за 2000лв, стана 12,5л), и поприпушваше(това не е задължително)
за високите обороти--най-вероятно---бедна смес [/quot
Да не ме обвините само че се заяждам пак, но от така написаното не ми стана ясно че си правил основен ремонт на мотора, а си помислих че само главата, а за износени мотори, саживявал сам доста, от рода на OM401 и други, но боталата почти нямат износване, цилиндрите да, хлабината стане ли по голяма се чупи сегмент, няки слагат други сегменти и хаиде на пазара. Пояснявай малко бе пич че това е дефектацията на моторчето за да не си мисля това или онова.
#25
Posted 12 December 2007 - 16:48
Да не ме обвините само че се заяждам пак, но от така написаното не ми стана ясно че си правил основен ремонт на мотора, а си помислих че само главата, а за износени мотори, саживявал сам доста, от рода на OM401 и други, но боталата почти нямат износване, цилиндрите да, хлабината стане ли по голяма се чупи сегмент, няки слагат други сегменти и хаиде на пазара. Пояснявай малко бе пич че това е дефектацията на моторчето за да не си мисля това или онова.удари и един шамар...
да позная ли??италянка а???
тресене на ниски обороти...хммм... преди свалях главата на един такъв, мерц, собственика беше обиколил всички елкони и се отказал да търси проблема повече от 2 години. свалих главата за теч на антифриз и се оказа че има голяма пукнатина в клапан... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм. иначе компресията по-негови думи била перфектна......а разхода беше повече от 16 (след ремонта за 2000лв, стана 12,5л), и поприпушваше(това не е задължително)
за високите обороти--най-вероятно---бедна смес
написах ремонт за 2000лв....егати ремонта на глава... в тия пари влизаше пристъргване и шлайф, ремонтни бутала на примоция+т.н. части+ труд 500лв
дизела е друго тесто...там компресията да падне от 22 на на 16 и вече става АД(незнам колко точно е на ОМ401). а бензиновия мотор и при 6-7 компресия, пак пали и върви та се къса....
#26
Posted 12 December 2007 - 16:55
Мир ДРУГАРИ Мир да има , "...тази година завод за полупроводници, догодина за цели и още по цели проводници..."
Бояне, Benz2007 се извини остави го плийз, нема смисъл а и темата е за друго
Всички тук знаем за уменията и професионализма ти , не се нерви със странични неща а дай да помогнем на човека с проблема, че да си кара коленцето
Бояне, Benz2007 се извини остави го плийз, нема смисъл а и темата е за друго
Всички тук знаем за уменията и професионализма ти , не се нерви със странични неща а дай да помогнем на човека с проблема, че да си кара коленцето
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#27
Posted 12 December 2007 - 17:14
Не се стягай бе пич, само исках да те подсетя че дебита може да е намалял от някакво запушване да не и стига гориво при дадени случаи, не е неоходимо да мериш налягането, достатъчно е да я опънеш на пътя с повечко гас и то се осешта дали почва да глъхне от недостик на гориво, отпускаш гаста за малко после подаваш пак тръгва ли да набира и след това да омалява ясно че не и стига горивото, на дизала клапана който е на помпата, подържа налягане на нфтата която идва от инжектора до елементите на 1 bar а ти казваш за бензина 2.5 - 3 bara ,малко мночко е май, до колкото си спомням е 06 - 08 bara, ако искаш и атмосвери го кажи. Успех на всички МБ в БГ.Не само гуми се измерват с тая мерна единица.
няма зимно,летно помпане на гуми!
#28
Posted 12 December 2007 - 17:42
Само да вметна не занещо друго, при мерседес (дизела става въпрос) са приели норма от 28 атмосвери на нов мотор, независимо какъв е, за някои специално изпълнение ги вдигат до 33 но са по рядко, а тоя ОМ 401 е 180 коня V образен 6 цилидара диаметър на буталата 127мм автомобилно изпълнение а когато е агрегатен за комбайн например или нещо друго и работния му режим е 2200 оборота цял ден, е с 125мм бутала и промяна на гърбиците на газоразпределението с 2 градуса, но това е друга тема.
#29
Posted 12 December 2007 - 18:44
Лелееееее-добре ,че нищо не отбирам от двигатели и прочее техничарски историй-кротко момци-не се ядосвайте-Боян е професионалист-Колегата бенц явно и той-нйяма нищо лошо да споделяте опит-ама да си мерите пи*шките е малко казано незряло...не че го правите де-ама да ви кажа ако случайно някога почнете да го правите как ще изглеждаИначе проблема на колегата може да се реши много по радикално=-точно до неговата кола има паркирана една хубавица-300 бензин....има си всичко колето-най вече сърчице...ако слушка ще му го дам евтино
На всички (сериозно вече)искам да благодаря ,че сте толкова отзивчиви
На всички (сериозно вече)искам да благодаря ,че сте толкова отзивчиви
#30
Posted 12 December 2007 - 20:16
Малеееееееее, каква стана тя!!! Не исках да внеса разнобой в мненията и "скандал" по темата! Просто изложих едно проблемче, а сега повече подробности - колата наистина е италианска, НО: колата пали от четвърт оборот - буквално; за 4000 километра е изгорила около 100 гр масло; кутията на въздушния филтър, както и самият той са чисти и няма масло по тях; "духането" от маркуча към филтъра е минимално; изходът на ауспуха е чист от каквито и да е маслени нагари. Не съм специалист, но всичко това ме навежда на мисълта, че двигателят е в добро състояние! Единственото, което ме притесни е бързото почерняване на маслото след смяната му, което говори за богата смес. По отношение на кабелите - там не съм сигурен дали трябва да са графитни или метални нишки. Моите са метални (като на старите руски Лади). Убедих се в това, когато веднъж случайно изтеглих кабела от лулата. Налягането на помпата е 5.5 бара. По думите на монтьора, това било нормално и така трябвало да бъде! Едно уточнение - колата е с две бензинови помпи и едната със сигурност не работи добре, защото бучи, а втората я смених, защото изобщо не работеше. Бензиновият филтър също е нов!
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users