Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Вибрации на ниски оборотиW124 200TE


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#1 Stick

Stick

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 11 декември 2007 - 20:16

Здравейте на всички! Страшно харесвам форума и съм щастлив нов собственик на стар Мерцедес! :flagMB new: Благодарен съм на Самурайджак за добрите думи и мила презентация, както и на всички, които ми пожелаха "Добре дошъл".
Като за начало мога да започна с проблема, който срещнах с моя Меро 124 ТЕ 200, произведен 1990 год., а по-нататък се надявам и да бъда полезен с каквото мога.
Та, Меро има стабилни ниски обороти - между 750 и 800, но и вибрациите са стабилни. За съжаление всичко това не идва от тампоните на мотора. Колата започва да се тресе, след като загрее. Сменил съм всички гумени приводи за филтъра и моторчето за ниски обороти, но - уви!, не помага! Въздушният филтър е нов. Сменил съм бензиновите дюзи с нови, но стана по-зле и затова върнах старите! Не зная дали това има връзка с проблема, който се появява над 3000 оборота на всички скорости. Колата започва да придърпва, като че не й стига гориво или притокът на гориво е твърде висок, като не може да ускори над 4000 оборота. :drift1:
Обичкам си Меро :wub: и ми се иска да бъде здравичък! Затова, ако можете, помагайте! ;)
  • 0

#2 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 11 декември 2007 - 20:22

Удари и един елкон, може нещо по кабели свеши и така нататък да не изброявам всички болешки, Успех. :icon_coolgrin:
  • 0

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 декември 2007 - 22:09

удари и един шамар...

да позная ли??италянка а???
тресене на ниски обороти...хммм... преди свалях главата на един такъв, мерц, собственика беше обиколил всички елкони и се отказал да търси проблема повече от 2 години. свалих главата за теч на антифриз и се оказа че има голяма пукнатина в клапан... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм. иначе компресията по-негови думи била перфектна......а разхода беше повече от 16 (след ремонта за 2000лв, стана 12,5л), и поприпушваше(това не е задължително)


за високите обороти--най-вероятно---бедна смес
  • 0

#4 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 11 декември 2007 - 22:59

удари и един шамар...
да позная ли??италянка а???
тресене на ниски обороти...хммм... преди свалях главата на един такъв, мерц, собственика беше обиколил всички елкони и се отказал да търси проблема повече от 2 години. свалих главата за теч на антифриз и се оказа че има голяма пукнатина в клапан... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм. иначе компресията по-негови думи била перфектна......а разхода беше повече от 16 (след ремонта за 2000лв, стана 12,5л), и поприпушваше(това не е задължително)
за високите обороти--най-вероятно---бедна смес

Абе пич защо пишеш глупости имаш ли си представа за луфта между бутало и цилиндар това не е канела на каца, 1.5мм е страшно много луфт, и не може да стане толкова без намеса на някои умник, тя няма да запали посмъртно, камо ли да ми говориш за компресия, нормалната хлабина е 2 стотни, или 20 микрона, да ти говори нещо, исписва се така 0.02мм, или по точно хлабината между цилиндар и бутало трябва да е между 15 до 20 микрона, а човека пише че тресе на по големи обороти на ниски що годе е добре, четете малко преди да пишете с мнение когато не сте го правили.
  • 0

#5 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Публикувано 11 декември 2007 - 23:22

Абе пич защо пишеш глупости имаш ли си представа за луфта между бутало и цилиндар това не е канела на каца, 1.5мм е страшно много луфт, и не може да стане толкова без намеса на някои умник, тя няма да запали посмъртно, камо ли да ми говориш за компресия, нормалната хлабина е 2 стотни, или 20 микрона, да ти говори нещо, исписва се така 0.02мм, или по точно хлабината между цилиндар и бутало трябва да е между 15 до 20 микрона, а човека пише че тресе на по големи обороти на ниски що годе е добре, четете малко преди да пишете с мнение когато не сте го правили.


Benz2007, по-скоро аз незнам къде ми е пишк*та, отколкото Lorinser да няма представа за луфтовете между цилиндър и бутало. Гледам че си печен, ама на колегата дето го закачаш Папата му е шофьор(нали го знаеш тоя виц, ако не го знаеш - ще ти го разкажа после)
:offtopic1:
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#6 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 11 декември 2007 - 23:30

Отиди при Васко (сервиза на петко) за една диагностика...,човека ги знае на пръсти тия 124ки..!Моята я е лекувал многократно от всиякакви подобни давения,прекъсвания и тем подобни главоблъсканици...
Успех!
  • 0

#7 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 12 декември 2007 - 00:16

Не само сервиза на Петко е добър, а има и какво да учат още, това смяна с ново ми е извесно и ми е писнало, или иди на диагностика, компютар да ти прочетат грешките, и какво като ми прочетат грешките, аз няма да летя в космоса я, искам да се предвижа до някъде си и то в БГ, старите маистори от Илиенци са супер не ги подценяваите, могат да ви помогнат много повече.
  • 0

#8 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 12 декември 2007 - 00:39

абе хора какви грешки 90 г.
  • 0

#9 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 декември 2007 - 04:08

Е ОБД1 няма ли,кво като е 90 година?

http://pages.prodigy...e/mb_scnrs.html
  • 0
.

#10 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 12 декември 2007 - 08:49

Абе пич защо пишеш глупости имаш ли си представа за луфта между бутало и цилиндар това не е канела на каца, 1.5мм е страшно много луфт, и не може да стане толкова без намеса на някои умник, тя няма да запали посмъртно, камо ли да ми говориш за компресия, нормалната хлабина е 2 стотни, или 20 микрона, да ти говори нещо, исписва се така 0.02мм, или по точно хлабината между цилиндар и бутало трябва да е между 15 до 20 микрона, а човека пише че тресе на по големи обороти на ниски що годе е добре, четете малко преди да пишете с мнение когато не сте го правили.

Абе пич, ами ти като си толкова наясно с мат*ряла защо не си оправи сам таблото ами питаш за съвети!
Преди да оплюеш нечие мнение позапознай се с уменията на човека (може от постовете му) и тогава давай такива коментари, а що се отнася за открити обвинения от сорта на "... имаш ли си представа..." - моя съвет е - "Ако искаш да се чувстваш тука като у дома си, постарай се да си малко по - любезен" :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#11 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 12 декември 2007 - 11:39

Абе пич, ами ти като си толкова наясно с мат*ряла защо не си оправи сам таблото ами питаш за съвети!
Преди да оплюеш нечие мнение позапознай се с уменията на човека (може от постовете му) и тогава давай такива коментари, а що се отнася за открити обвинения от сорта на "... имаш ли си представа..." - моя съвет е - "Ако искаш да се чувстваш тука като у дома си, постарай се да си малко по - любезен" :flagMB new:

Извинявам се че на някой му е прозвучало обидно, но това са големи разминавания от коментар до реалност, аз не съм писал за нещо което не сам убеден че е така, колкото до моето табло отдавна го направих, както и удължих четките на моторчето за обдухване на терморезистора за парното, и за да съм точен по въпроса торбинката не обдухва а засмуква въздуха, не сам питал за съвет единствено ми трябваще схема за да не ровичкам дълго време за обортомера но така и никой не се отзова. Обещавам за напред по малко да ви се карам когато някой е написал шабар а тои е фибар и се намира под капака а не в багажника, един преподавател по двигатели казваше така : няма да мъчите техниката тя не е виновна за вашето незнание.
Успех ви желая на всички, не се сърдете за някоя критика. :flagMB new:
  • 0

#12 m_hi88

m_hi88

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 939 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:MB,Whisky,fishing...и др.
  • Автомобил:
    W123/200/1980
    ....
    и др.

Публикувано 12 декември 2007 - 12:10

Абе пич защо пишеш глупости имаш ли си представа за луфта между бутало и цилиндар това не е канела на каца, 1.5мм е страшно много луфт, и не може да стане толкова без намеса на някои умник, тя няма да запали посмъртно, камо ли да ми говориш за компресия, нормалната хлабина е 2 стотни, или 20 микрона, да ти говори нещо, исписва се така 0.02мм, или по точно хлабината между цилиндар и бутало трябва да е между 15 до 20 микрона, а човека пише че тресе на по големи обороти на ниски що годе е добре, четете малко преди да пишете с мнение когато не сте го правили.

Когато отваряха моя мотор преди 2 мес. ми измериха цилиндъра с нещо като шублер,ама по-модерно-имаше прикрепен уред със стрелка вътре и тя показва колко е износен цилиндъра-показателите бяха 15-17 микрона...Та съм склонен да подкрепя мнението на колегата "Benz2007"!...Не съм специалист,затова вярвам на уредите,а не на многобройните и разнопосочни мнения ;)
  • 0
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."

#13 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 12 декември 2007 - 12:30

Вижте,колеги, аз също съм съгласен с Benz2007 относно цифрите, но това което ме подразни беше начина по който прави поста си и също това, че никъде в коментара на Лоринсер не видях той да казва че е нормален луфта - "... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм..." :dontknow: Той все пак изказва мнение от очевидното, но Benz2007 явно нещо не е дочел! Личното ми мнение е , че такъв луфт е възможен ако наистина двигателя е в укаяно състояние и сегментите са "поотслабнали" доста!

А сега по проблема:
- факта че не върви след 3000об/мин говори точно за бедна смес,
- това че тресе мотора не означава непременно тампон - може някой цилиндър да не работи (което същио може да е причина за невървене на високи обороти), а вариянти за неработещ цилиндър има мнооого - като се започне от най-елементарното (свещ) и се стигне до големия дявол (клапан)

п.с. Benz2007, всякакви коментари са винаги полезни, независимо от това колко са празни от логика или са съвършенно точни! :icon_coolgrin: Важното е да сме екип и да не влизаме в конфликти така както ти правиш за да покажеш знанията и правотата си :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#14 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 12 декември 2007 - 13:06

п.с. Benz2007, всякакви коментари са винаги полезни, независимо от това колко са празни от логика или са съвършенно точни! :icon_coolgrin: Важното е да сме екип и да не влизаме в конфликти така както ти правиш за да покажеш знанията и правотата си :flagMB new:

Няма какво да делим за да влизаме в комфликти, извинявам се че така остро редгирах на писаното, тук съм ако мога да бъда полезен на някй, съжалявам някои как им измъкват луди пари за някоя глупос, например 100 - 200 лв. за тифлонова зъпчатка, или от рода това се продава комплект. Писах на колега да ми прати старата зъбчатка да направя няколко за да можем да спасим и други в беда а той си даде наклон на оная работа.
Сега по темата явно не е добра работата на мотора, причини много, но една диагностика ще даде яснота от къде е проблема, това имах предвид.
  • 0

#15 Desert Eagle

Desert Eagle

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 декември 2007 - 14:24

Според мен е в кабел и евентуално свещи. тоест наи доброто решение диагностика. смяна на свещи и евентуално кабели. а за 3000 те оборото ако не се оправят дали мойе да е запушен някои бензинов филтър (ако има такова нещо)
  • 0
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>Има една кола и тя е с мерник на капака!!! Всички други са част от пълнежа. . .</span>

Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ.
завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни