Вибрации на ниски оборотиW124 200TE
Started by Stick, 11 Dec 2007 - 20:16:22
45 replies to this topic
#1
Posted 11 December 2007 - 20:16
Здравейте на всички! Страшно харесвам форума и съм щастлив нов собственик на стар Мерцедес! Благодарен съм на Самурайджак за добрите думи и мила презентация, както и на всички, които ми пожелаха "Добре дошъл".
Като за начало мога да започна с проблема, който срещнах с моя Меро 124 ТЕ 200, произведен 1990 год., а по-нататък се надявам и да бъда полезен с каквото мога.
Та, Меро има стабилни ниски обороти - между 750 и 800, но и вибрациите са стабилни. За съжаление всичко това не идва от тампоните на мотора. Колата започва да се тресе, след като загрее. Сменил съм всички гумени приводи за филтъра и моторчето за ниски обороти, но - уви!, не помага! Въздушният филтър е нов. Сменил съм бензиновите дюзи с нови, но стана по-зле и затова върнах старите! Не зная дали това има връзка с проблема, който се появява над 3000 оборота на всички скорости. Колата започва да придърпва, като че не й стига гориво или притокът на гориво е твърде висок, като не може да ускори над 4000 оборота.
Обичкам си Меро и ми се иска да бъде здравичък! Затова, ако можете, помагайте!
Като за начало мога да започна с проблема, който срещнах с моя Меро 124 ТЕ 200, произведен 1990 год., а по-нататък се надявам и да бъда полезен с каквото мога.
Та, Меро има стабилни ниски обороти - между 750 и 800, но и вибрациите са стабилни. За съжаление всичко това не идва от тампоните на мотора. Колата започва да се тресе, след като загрее. Сменил съм всички гумени приводи за филтъра и моторчето за ниски обороти, но - уви!, не помага! Въздушният филтър е нов. Сменил съм бензиновите дюзи с нови, но стана по-зле и затова върнах старите! Не зная дали това има връзка с проблема, който се появява над 3000 оборота на всички скорости. Колата започва да придърпва, като че не й стига гориво или притокът на гориво е твърде висок, като не може да ускори над 4000 оборота.
Обичкам си Меро и ми се иска да бъде здравичък! Затова, ако можете, помагайте!
#2
Posted 11 December 2007 - 20:22
Удари и един елкон, може нещо по кабели свеши и така нататък да не изброявам всички болешки, Успех.
#3
Posted 11 December 2007 - 22:09
удари и един шамар...
да позная ли??италянка а???
тресене на ниски обороти...хммм... преди свалях главата на един такъв, мерц, собственика беше обиколил всички елкони и се отказал да търси проблема повече от 2 години. свалих главата за теч на антифриз и се оказа че има голяма пукнатина в клапан... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм. иначе компресията по-негови думи била перфектна......а разхода беше повече от 16 (след ремонта за 2000лв, стана 12,5л), и поприпушваше(това не е задължително)
за високите обороти--най-вероятно---бедна смес
да позная ли??италянка а???
тресене на ниски обороти...хммм... преди свалях главата на един такъв, мерц, собственика беше обиколил всички елкони и се отказал да търси проблема повече от 2 години. свалих главата за теч на антифриз и се оказа че има голяма пукнатина в клапан... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм. иначе компресията по-негови думи била перфектна......а разхода беше повече от 16 (след ремонта за 2000лв, стана 12,5л), и поприпушваше(това не е задължително)
за високите обороти--най-вероятно---бедна смес
#4
Posted 11 December 2007 - 22:59
Абе пич защо пишеш глупости имаш ли си представа за луфта между бутало и цилиндар това не е канела на каца, 1.5мм е страшно много луфт, и не може да стане толкова без намеса на някои умник, тя няма да запали посмъртно, камо ли да ми говориш за компресия, нормалната хлабина е 2 стотни, или 20 микрона, да ти говори нещо, исписва се така 0.02мм, или по точно хлабината между цилиндар и бутало трябва да е между 15 до 20 микрона, а човека пише че тресе на по големи обороти на ниски що годе е добре, четете малко преди да пишете с мнение когато не сте го правили.удари и един шамар...
да позная ли??италянка а???
тресене на ниски обороти...хммм... преди свалях главата на един такъв, мерц, собственика беше обиколил всички елкони и се отказал да търси проблема повече от 2 години. свалих главата за теч на антифриз и се оказа че има голяма пукнатина в клапан... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм. иначе компресията по-негови думи била перфектна......а разхода беше повече от 16 (след ремонта за 2000лв, стана 12,5л), и поприпушваше(това не е задължително)
за високите обороти--най-вероятно---бедна смес
#5
Posted 11 December 2007 - 23:22
Абе пич защо пишеш глупости имаш ли си представа за луфта между бутало и цилиндар това не е канела на каца, 1.5мм е страшно много луфт, и не може да стане толкова без намеса на някои умник, тя няма да запали посмъртно, камо ли да ми говориш за компресия, нормалната хлабина е 2 стотни, или 20 микрона, да ти говори нещо, исписва се така 0.02мм, или по точно хлабината между цилиндар и бутало трябва да е между 15 до 20 микрона, а човека пише че тресе на по големи обороти на ниски що годе е добре, четете малко преди да пишете с мнение когато не сте го правили.
Benz2007, по-скоро аз незнам къде ми е пишк*та, отколкото Lorinser да няма представа за луфтовете между цилиндър и бутало. Гледам че си печен, ама на колегата дето го закачаш Папата му е шофьор(нали го знаеш тоя виц, ако не го знаеш - ще ти го разкажа после)
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#6
Posted 11 December 2007 - 23:30
Отиди при Васко (сервиза на петко) за една диагностика...,човека ги знае на пръсти тия 124ки..!Моята я е лекувал многократно от всиякакви подобни давения,прекъсвания и тем подобни главоблъсканици...
Успех!
Успех!
#7
Posted 12 December 2007 - 00:16
Не само сервиза на Петко е добър, а има и какво да учат още, това смяна с ново ми е извесно и ми е писнало, или иди на диагностика, компютар да ти прочетат грешките, и какво като ми прочетат грешките, аз няма да летя в космоса я, искам да се предвижа до някъде си и то в БГ, старите маистори от Илиенци са супер не ги подценяваите, могат да ви помогнат много повече.
#8
Posted 12 December 2007 - 00:39
абе хора какви грешки 90 г.
#9
Posted 12 December 2007 - 04:08
.
#10
Posted 12 December 2007 - 08:49
Абе пич, ами ти като си толкова наясно с мат*ряла защо не си оправи сам таблото ами питаш за съвети!Абе пич защо пишеш глупости имаш ли си представа за луфта между бутало и цилиндар това не е канела на каца, 1.5мм е страшно много луфт, и не може да стане толкова без намеса на някои умник, тя няма да запали посмъртно, камо ли да ми говориш за компресия, нормалната хлабина е 2 стотни, или 20 микрона, да ти говори нещо, исписва се така 0.02мм, или по точно хлабината между цилиндар и бутало трябва да е между 15 до 20 микрона, а човека пише че тресе на по големи обороти на ниски що годе е добре, четете малко преди да пишете с мнение когато не сте го правили.
Преди да оплюеш нечие мнение позапознай се с уменията на човека (може от постовете му) и тогава давай такива коментари, а що се отнася за открити обвинения от сорта на "... имаш ли си представа..." - моя съвет е - "Ако искаш да се чувстваш тука като у дома си, постарай се да си малко по - любезен"
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#11
Posted 12 December 2007 - 11:39
Извинявам се че на някой му е прозвучало обидно, но това са големи разминавания от коментар до реалност, аз не съм писал за нещо което не сам убеден че е така, колкото до моето табло отдавна го направих, както и удължих четките на моторчето за обдухване на терморезистора за парното, и за да съм точен по въпроса торбинката не обдухва а засмуква въздуха, не сам питал за съвет единствено ми трябваще схема за да не ровичкам дълго време за обортомера но така и никой не се отзова. Обещавам за напред по малко да ви се карам когато някой е написал шабар а тои е фибар и се намира под капака а не в багажника, един преподавател по двигатели казваше така : няма да мъчите техниката тя не е виновна за вашето незнание.Абе пич, ами ти като си толкова наясно с мат*ряла защо не си оправи сам таблото ами питаш за съвети!
Преди да оплюеш нечие мнение позапознай се с уменията на човека (може от постовете му) и тогава давай такива коментари, а що се отнася за открити обвинения от сорта на "... имаш ли си представа..." - моя съвет е - "Ако искаш да се чувстваш тука като у дома си, постарай се да си малко по - любезен"
Успех ви желая на всички, не се сърдете за някоя критика.
#12
Posted 12 December 2007 - 12:10
Когато отваряха моя мотор преди 2 мес. ми измериха цилиндъра с нещо като шублер,ама по-модерно-имаше прикрепен уред със стрелка вътре и тя показва колко е износен цилиндъра-показателите бяха 15-17 микрона...Та съм склонен да подкрепя мнението на колегата "Benz2007"!...Не съм специалист,затова вярвам на уредите,а не на многобройните и разнопосочни мненияАбе пич защо пишеш глупости имаш ли си представа за луфта между бутало и цилиндар това не е канела на каца, 1.5мм е страшно много луфт, и не може да стане толкова без намеса на някои умник, тя няма да запали посмъртно, камо ли да ми говориш за компресия, нормалната хлабина е 2 стотни, или 20 микрона, да ти говори нещо, исписва се така 0.02мм, или по точно хлабината между цилиндар и бутало трябва да е между 15 до 20 микрона, а човека пише че тресе на по големи обороти на ниски що годе е добре, четете малко преди да пишете с мнение когато не сте го правили.
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#13
Posted 12 December 2007 - 12:30
Вижте,колеги, аз също съм съгласен с Benz2007 относно цифрите, но това което ме подразни беше начина по който прави поста си и също това, че никъде в коментара на Лоринсер не видях той да казва че е нормален луфта - "... отделно цилиндрите бяха станали като ХРАЛУПИ на катеричка, а буталата се разхождаха наляво надясно с повече от 1,5мм..." Той все пак изказва мнение от очевидното, но Benz2007 явно нещо не е дочел! Личното ми мнение е , че такъв луфт е възможен ако наистина двигателя е в укаяно състояние и сегментите са "поотслабнали" доста!
А сега по проблема:
- факта че не върви след 3000об/мин говори точно за бедна смес,
- това че тресе мотора не означава непременно тампон - може някой цилиндър да не работи (което същио може да е причина за невървене на високи обороти), а вариянти за неработещ цилиндър има мнооого - като се започне от най-елементарното (свещ) и се стигне до големия дявол (клапан)
п.с. Benz2007, всякакви коментари са винаги полезни, независимо от това колко са празни от логика или са съвършенно точни! Важното е да сме екип и да не влизаме в конфликти така както ти правиш за да покажеш знанията и правотата си
А сега по проблема:
- факта че не върви след 3000об/мин говори точно за бедна смес,
- това че тресе мотора не означава непременно тампон - може някой цилиндър да не работи (което същио може да е причина за невървене на високи обороти), а вариянти за неработещ цилиндър има мнооого - като се започне от най-елементарното (свещ) и се стигне до големия дявол (клапан)
п.с. Benz2007, всякакви коментари са винаги полезни, независимо от това колко са празни от логика или са съвършенно точни! Важното е да сме екип и да не влизаме в конфликти така както ти правиш за да покажеш знанията и правотата си
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#14
Posted 12 December 2007 - 13:06
Няма какво да делим за да влизаме в комфликти, извинявам се че така остро редгирах на писаното, тук съм ако мога да бъда полезен на някй, съжалявам някои как им измъкват луди пари за някоя глупос, например 100 - 200 лв. за тифлонова зъпчатка, или от рода това се продава комплект. Писах на колега да ми прати старата зъбчатка да направя няколко за да можем да спасим и други в беда а той си даде наклон на оная работа.п.с. Benz2007, всякакви коментари са винаги полезни, независимо от това колко са празни от логика или са съвършенно точни! Важното е да сме екип и да не влизаме в конфликти така както ти правиш за да покажеш знанията и правотата си
Сега по темата явно не е добра работата на мотора, причини много, но една диагностика ще даде яснота от къде е проблема, това имах предвид.
#15
Posted 12 December 2007 - 14:24
Според мен е в кабел и евентуално свещи. тоест наи доброто решение диагностика. смяна на свещи и евентуално кабели. а за 3000 те оборото ако не се оправят дали мойе да е запушен някои бензинов филтър (ако има такова нещо)
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>Има една кола и тя е с мерник на капака!!! Всички други са част от пълнежа. . .</span>
Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ. завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]
Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ. завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users