Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ксенон - инсталирането му


  • Please log in to reply
40 мнения по тази тема

#1 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 ноември 2007 - 17:09

Така, вече се ксенонизирах.

Първо, да благодаря на колегата шморхи, който много присърце се зае с доставката на HID комплекта.

Това е биксенон, което означава, че с една ксенонова крушка се постигат къси и дълги светлини - ефекта се постига, като се премества крушката спрямо фокусния център на рефлектора.Кадано по друг начин, имам ксено на къси и дълги светлини.

Комплекта пристига в пинизчийска опаковка, запечатан заводски.

Приложената инструкция е твърде универсална, за да е полезна, но нещата са достатъчно прости, за да няма какво да се обърка.

Особен проблем ми създаде намирането на място за поставяне на баластите - това са едни устройства с размерите на цигарена кутия, по едно за фар, които служат за запалване на крушката, и последващо поддържане на горенето на дъгата при променящо се захранващо напрежени е - в случая от 8 до 15 Волта.

Доста си поиграх и с правилното вкарване на кабеляцие в корпуса на фара - в комплекта няма предвидени такива неща, които позволяват да се вкара херметично , или поне влагозащитено, кабел в корпуса. По елмагазините обаче се продават такива неща.
В левия фар влиза само кабела от баласта и кабелчето, което управлява електромагнита за къси/дълги. В десния трябва да влезе и един цокъл, аналогичена на нормална крушка Н4, от който се взима сигнал за положението на електромагнитите - по тоза начин крушката "знае" на къси или дълги да е.

Всичко е монтирано, лампита светят без проблеми, има къси и дълги.с нетърпение чакам да се мръкне

Първи впечатления - свети като ден, но доста високо. Регулирането не помага - фаровете не се регулират.

Чак тогава се усетих, че нещо трудно се закопчаха капаците и на двата фара. Малко по-късно се усетих, че корпуса на ксеноновите крушки е доста по-изнесен назад - в дъбочина- от нормална крушка. Капаците опират в крушките , респ рефлекторите, и те не могат да се регулират.

Решението е просто - с пистолет за горещ въздух направих леки корекции - с дълбочина на пластмасова чаша за кафе , в капаците. Лампите се освободиха и вече има възможност за регулиране.

това е.

снимки, естествено, направих, чак като свърших работата, и преди да направя корекцииите на капаците

Много съм доволен - просто свети, както трябва.

захранването се взима от акумулатора - в комплетка има два предпазителя, коти за по-сигурно натиках в кутийка от шоколадово яйце
Публикувано изображение

за баластите място за захващане няма - това е десния, който наврях между калника и въздушния филтър

Публикувано изображение


левия успях да го закрепя за едно свободно ухо от крепежа на темпомата

Публикувано изображение


капаците на фаровете преди модифицирането изглеждат така - десен фар

Публикувано изображение


и съответно - ляв фар

Публикувано изображение
това е снимки , как светят преди и след, не съм правил - в нета има достатъчно

казано с две думи - свети и съм доволен!!!!
  • 0

#2 tito_040477

tito_040477

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna/Пловдив

Публикувано 22 ноември 2007 - 17:32

Браво, Вени, с кеф да си ги ползваш :icon_welldone:
Някой път ще направиш показно на живо (след почерпката разбира се :beer: )!
  • 0
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/

#3 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 22 ноември 2007 - 17:36

Абе играете си вие, а на мен тука ще ми порнат задника, ако ме хванат с такова нещо....И са прави до някъде.

Но иначе, честито, супер си се справил! :icon_welldone:
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#4 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 ноември 2007 - 17:42

Veni,
Прости ми за любопитството и не приемай моя въпрос като съд
За какво ти беше нужно всичко това
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#5 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 ноември 2007 - 17:49

Veni,
Прости ми за любопитството и не приемай моя въпрос като съд
За какво ти беше нужно всичко това


ако знаеш на колко такива въпроси не мога да отговоря..

защо си купих други лети джанти, след като предишните бяха перфектни...

защо си сложих темпомат, след като карам 80 % градско...

защо си сложих МР3 плеър, след като слушам 99% радио...

защо си купих джипка, при положение, че се пътува на 80 % с нея в града..


ами защо?

за кеф, вероятно
просто много ми се искаше...


и не съжалявам, дори се кефя
дори мнооого се кефя
  • 0

#6 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 ноември 2007 - 17:52

............................................
и не съжалявам, дори се кефя
дори мнооого се кефя

Разбрах
Привет :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#7 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 ноември 2007 - 18:05

Кефа-цена няма!!!
Цитат: Вени
Браво приятелю и да ги регулираш,да не заслепяват. :icon_welldone:
  • 0

#8 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 22 ноември 2007 - 19:37

Вени онзи ден и аз сложих ксенон и всичко стана горе-долу както ти си го описал-ОБАЧЕ.Фаровете се регулират без проблем.Когато тръгнах да ги регулирам спрях колата срещу една огромна стена, регулирах ги, и като погледнеж стената, реглажа им е перфектен.Стоят почти на една линия(разбира се десния малко по встрани по Европеиски Стандарт), а левия фар незнам защо свети по високо когато съм на пътя (вадя очи всекакви :bigemo_harabe_net-110: ).Или аз пропускам нещо( може и изобщо да не го знам), или има някакъв дефект в лявата светлина!!!Ако имаш някаква представа защо е така-пиши!
  • 0
Публикувано изображение

#9 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 22 ноември 2007 - 20:47

Вени, а лампата за изгорели крушки?
Чакам с нетърпение снимков матрЯл именно покрай интервенциите около компаратора :rolleyes:
Аз още не съм имал време да разровя около моя и индикатора на таблото си ми свети заради ксенона...
Въпреки че със сигурност блока за контрол ме съмнява да ни е еднакъв, ще ми бъде интересно да напишеш как си се справил там.
Връзването на товарни съпротивления паралелно на баласта за да се докара до консумация на 55W крушка не се приема.
Поне от теб не бих приел такова решение ;)
  • 0

879897.png


#10 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 22 ноември 2007 - 21:08

От вчера и аз съм с ксенон от колегата Шморхи. Резултата е доста задоволителен.Аз усетих доста голяма разлика.А и сега в мъглата наистина се вижда качествата на ксенона.Макар и китайски на мен ми се вижда надежден.Дано да нема проблеми.

П.С Мисля че W140 направи снимки ако иска да ги качи
  • 0

#11 W140

W140

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4552 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:фото, музика, пътувания
  • Автомобил:
    Двуколка '87

Публикувано 22 ноември 2007 - 21:29

От вчера и аз съм с ксенон от колегата Шморхи. Резултата е доста задоволителен.Аз усетих доста голяма разлика.А и сега в мъглата наистина се вижда качествата на ксенона.Макар и китайски на мен ми се вижда надежден.Дано да нема проблеми.

П.С Мисля че W140 направи снимки ако иска да ги качи

http://images20.snim...4561259-big.jpg
http://images20.snim...4561260-big.jpg
http://images20.snim...4561261-big.jpg
http://images20.snim...4561262-big.jpg

вени да подмиеш комбито за 25-ти :icon_welldone:
  • 0
=> W140 <=
"Jeder Tag ist ein neuer Anfang, jede Nacht eine neue Versuchung."
Галерия W140
Публикувано изображение

#12 mun4o

mun4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:

Публикувано 22 ноември 2007 - 22:04

Абе играете си вие, а на мен тука ще ми порнат задника, ако ме хванат с такова нещо....И са прави до някъде.

Но иначе, честито, супер си се справил! :icon_welldone:

Честито Вени! Дано да намериш пътя в тъмните зимни нощи!!!

А що ще ти порнат задника бе джанъм, я обясни!
  • 0

#13 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 22 ноември 2007 - 22:47

А що ще ти порнат задника бе джанъм, я обясни!


Щото съм в Германия, а тука без технически сертификат можеш да си сложиш по колата само лепенка "TURBO" и зелени китеници на седалките, ама за последното не съм сигурен, щото може да пречат на еърбеците и пак да не мине. За всичко друго се иска или сертификат от производителя, че продукта отговаря на техническите норми или се минава на технически преглед за да ти издадат сертификат.
Специално за HID фаровете пък има конкретни изисквания (вкл. и неща, като автоматично ниворегулиране, автоматично измиване и т.н.), които просто няма как да се изпълнят само със смяна на крушките. Съответно, ще видиш ТЮФ (тех. преглед) през крив макарон, отделно, че още първия полицай ще те спре на място.
До сега тук съм виждал един-единствен W124 с ксенон и той беше с полска регистрация. Явно и в Полша е като у нас.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#14 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 ноември 2007 - 09:13

Щото съм в Германия, а тука без технически сертификат можеш да си сложиш по колата само лепенка "TURBO" и зелени китеници на седалките, ама за последното не съм сигурен, щото може да пречат на еърбеците и пак да не мине. За всичко друго се иска или сертификат от производителя, че продукта отговаря на техническите норми или се минава на технически преглед за да ти издадат сертификат.
Специално за HID фаровете пък има конкретни изисквания (вкл. и неща, като автоматично ниворегулиране, автоматично измиване и т.н.), които просто няма как да се изпълнят само със смяна на крушките. Съответно, ще видиш ТЮФ (тех. преглед) през крив макарон, отделно, че още първия полицай ще те спре на място.
До сега тук съм виждал един-единствен W124 с ксенон и той беше с полска регистрация. Явно и в Полша е като у нас.


всички тези изсквания са абсолютно правилни
в ЕС е така, ама нали ние сме от "по-европейците"
имам колега от Латвия, който силно се учуди как така ги правя тези работи без сертификати - то притях било задължителон да се поставят в оторизиран сервиз, ама за малко кинти на ръка ти давали тапията пак на ръка...
ЕС, ЕС.....
  • 0

#15 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 ноември 2007 - 09:35

оп, направо пропуснах

вени да подмиеш комбито за 25-ти

е, ще го позаплакна малко ..

Вени, а лампата за изгорели крушки?
Чакам с нетърпение снимков матрЯл именно покрай интервенциите около компаратора :rolleyes:
Аз още не съм имал време да разровя около моя и индикатора на таблото си ми свети заради ксенона...


нищо не съм направил - от мерак да запаля ксенона се моткам из тоя студ навънка и така изстинах, че сопола ми виси до кръста чак.
Аз си посмених малко индикацията на таблото, и индикацията с жълтата крушка сега свети далеч не толкова натрапчиво, колкото в оригинално изпълнение.
Малко да се постопли времето или да се постопля аз, и ще го порна блока, без да ми мигне окото - освен това вече не ми е сефте

там обещавам, че ще снимам, със сигурност.

Кефа-цена няма!!!
Цитат: Вени


Владек, това е отговора на въпроса ти - защо?

а левия фар незнам защо свети по високо когато съм на пътя

не мога да разбера какво става - ако е регулиран правилно фара, няма никакви причини на пътя да се държи по различен начин. или не регулираш правилно ,или нещо се променя след това - не мога да разбера - пиши по-подробно какво става , да го нагласим

благодаря на всички за съпричастността към удоволствието ми :flagMB new:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни