Абсолютно си прав, но като се замисля ако термостата отваря на 80 градуса няма ли прекалено рано да пусне още "незагретата" вода в големия кръг и така пак да не стигне темперетурата до 85 градуса, не е ли по-добре да търся термостат дето да отваря на 85-87 градуса или повече?
Идеята ми е, че колкото по-рано отвори термостата на по-ниски градуси толкова по-рано ще се изравни темперетурата в двата кръга до по-ниска стоиност и по -трудно ще се стигне до загреване - мисля си, че това е и логиката да правят летни и зимни термостати.
Но честно казано в нищо не съм сигурен вече, побърках се с таз кола голямо четене направих за тоз проблем и тва е ....
Накрая почвам да си мисля кво толкова му се стегам те другите се мъчат да ги накарат да не загреват а аз .... точно обратното щура работа.
иначе благодаря приятелю за съветите
мисля да направя една последна офанзива, ще си търся нов термостат и ще го сменя, ще сменя и уреда на таблото и датчика, ще проверя отново виско перката и ще чакам да видя ...........
Колега,
тая кола има направен от Мерцедес-Бенц точно един термостат за нея! Какво се чудите толкова много, звънни в Балкан Стар, кажи си номера на рамата и те ще ти кажат какъв е и дали го имат в наличност, ако го нямат се поръча от София, ако и там го няма те знаят вече... Това е всичко. Оригинален термостат за МБ 190Е 1.8 там струваше преди 2-3 седмици 37 лв.
Поздрави,
-Николай