Към съдържанието

  •  

Снимка

Защо W124/250D не иска да загрее?


  • Please log in to reply
62 мнения по тази тема

#31 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 23 ноември 2007 - 18:45

Публикувано изображение
Ей там заковах стрелката на водата
Развих пробката на блока , източих антифриза колкото мажах,развих двете болтета на търмостата и го смених-майсторска работа
Не случайно кото млад си пиех ракийката с Конфуций,Анщайн и Микеланжело (той наблягаше на винка повечко)
Сега си джиткам по бял потник и лилави прашки в колицата(новата аграрна мода-"Зима 2007-2008г")

Евалата :icon_welldone: , и аз така искам ама не :0_evil: моита се заковава малко по ниско
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#32 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 ноември 2007 - 18:53

На стария термостат пишеше 85гр но отваряше при60-65
Новия термостат е за 80градуса и отваря-там(около 83градуса)
Провери всичко бе човек
Сигурно някъде (може би където си много сигурен) да има някаква грешка или неточност
Както LYNX казва "дълбай"
"Смърт без причина мяма"
Намери я деба и причината
Давай-търси- смело и без отговорно(но внимателно)
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#33 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 26 ноември 2007 - 13:37

На стария термостат пишеше 85гр но отваряше при60-65
Новия термостат е за 80градуса и отваря-там(около 83градуса)
Провери всичко бе човек
Сигурно някъде (може би където си много сигурен) да има някаква грешка или неточност
Както LYNX казва "дълбай"
"Смърт без причина мяма"
Намери я деба и причината
Давай-търси- смело и без отговорно(но внимателно)

благодаря :allhail:
Варих на котлона три термостата, избрах този дето започва да отваря на 82 градуса и при 90 е напълно отворил.
Мисля че нема да е термостата но .........кои знае.
Между другото един приятел подхвърли идеята че това незагряване може да се дължи на "студено горене", помпата не работи добре от там изгарянето не е това което трябва да е и от там отделената темперетура не е това което трябва да е.
И тъи като удавник за сламка се хваща сега работя в тази насока - проверявам дали случаино от недобър горивен процес може да се стигне до незагряване като краен резултат.

:soldier:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#34 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 26 ноември 2007 - 17:53

благодаря :allhail:
Варих на котлона три термостата, избрах този дето започва да отваря на 82 градуса и при 90 е напълно отворил.
Мисля че нема да е термостата но .........кои знае.
Между другото един приятел подхвърли идеята че това незагряване може да се дължи на "студено горене", помпата не работи добре от там изгарянето не е това което трябва да е и от там отделената темперетура не е това което трябва да е.
И тъи като удавник за сламка се хваща сега работя в тази насока - проверявам дали случаино от недобър горивен процес може да се стигне до незагряване като краен резултат.

:soldier:

Ялова работа ми се струва това "студено горене"
Като гори -къде отиво топлината
Студен пламък не съм виждал
Па знае ли човек
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#35 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 26 ноември 2007 - 19:23

Ялова работа ми се струва това "студено горене"
Като гори -къде отиво топлината
Студен пламък не съм виждал
Па знае ли човек

Не знам братле, в чудо се видях с таз кола, то верно че мерцедеса има душа, ама моя ного капризен бе.
Ма ще продължавам да го чопля и да търся храста дето да изкочи заека от под него.
:soldier:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#36 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 26 ноември 2007 - 19:42

Земи си един нов на 80гр и го сменяй-26лв е мисля
Смени да си сигурен
Не рови безразборно,че може да си е...мамата така
Какъвто и радиатор да имаш се тая ако термостата отваря рано
Също и с перката -ако щеш и перка на хеликоптер да сложиш щом термостата ти отваря по-рано се е тая
Виж ако загрява прекомерно тогава търси причината в перки,радиатори и тем подобни
Термостата държи вътрешния кръг и като температурата на водата се качи над тази на термостата ,то тогава той пуска водата във външния кръг и чак тогава имат значение перки,радиатори и др. такива
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#37 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 26 ноември 2007 - 22:02

искам и моята некой да я центрова на"студено горене',...ич нема да гледам термометъра,...ще го искуба отмах!
  • 0

#38 niki1234

niki1234

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 28 ноември 2007 - 16:40

Не знам братле, в чудо се видях с таз кола, то верно че мерцедеса има душа, ама моя ного капризен бе.
Ма ще продължавам да го чопля и да търся храста дето да изкочи заека от под него.

Смени капачката (клапана) на разширителния съд на антифриза с оригинална на която да пише цифрата 140. Цяла година карах с нова такава на която пише 120 и термостата отваряше на коло 70 градуса. След като смених три термостата без никакъв резултат днес температурата е вече 82-83 градуса с капачка 140. Провери все пак какъв е подходящия клапан за твоя вид двигател (моят е 200 ТЕ) тъй като охладителната система работи правилно само при определено налягане, регулирано от този клапан. Налягането пък явно влияе на момента на отваряне на термостатта, който в канчето на котлона отваря на 82градуса, но в системата отваря доста по-рано. Успех!
  • 0

#39 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 28 ноември 2007 - 17:30

Смени капачката (клапана) на разширителния съд на антифриза с оригинална на която да пише цифрата 140. Цяла година карах с нова такава на която пише 120 и термостата отваряше на коло 70 градуса. След като смених три термостата без никакъв резултат днес температурата е вече 82-83 градуса с капачка 140. Провери все пак какъв е подходящия клапан за твоя вид двигател тъй като охладителната система работи правилно само при определено налягане, регулирано от този клапан. Налягането пък явно влияе на момента на отваряне на термостатта, който в канчето на котлона отваря на 82градуса, но в системата отваря доста по-рано. Успех!

Спасибо братле,
не бях се сетил за тази врътка, може би защото с тази капачка си купих колата и при нея със стария радиатор и старата перка и стария датчик и стария термостат си отчиташе на уреда точно толкова - 85 градуса - колкото показва на Владек колата. Затова въобще не си мислех ча капачката може да има значение, но като се замисля има естествено нали затова имаме тенджери под налягане и обикновенни гърнета с боб :kill_myself:
благодаря за акъла още утре ще проверя верността на съждението като проверя какво пише на моита капачка и си потърся капачка с друго съпротивление.
:soldier: :soldier:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#40 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 28 ноември 2007 - 18:23

Сега погледнах капачката на разширителния съд и на нея се мъдри 140, :kill_myself:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#41 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 ноември 2007 - 18:32

Тенжерите под налягане са автоклав
Това се прави да може водата да заври по- късно
Значи при по високо налягане в съда - водата изпуска по-малко мехурчета-значи завира при по-висока температура
Ма тук още не сме стигнали до завиране(85)
Струва ми се ,че ще смениш и термото
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#42 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 28 ноември 2007 - 18:47

Земи си един нов на 80гр и го сменяй-26лв е мисля
Смени да си сигурен
Не рови безразборно,че може да си е...мамата така
Какъвто и радиатор да имаш се тая ако термостата отваря рано
Също и с перката -ако щеш и перка на хеликоптер да сложиш щом термостата ти отваря по-рано се е тая
Виж ако загрява прекомерно тогава търси причината в перки,радиатори и тем подобни
Термостата държи вътрешния кръг и като температурата на водата се качи над тази на термостата ,то тогава той пуска водата във външния кръг и чак тогава имат значение перки,радиатори и др. такива

Абсолютно си прав, но като се замисля ако термостата отваря на 80 градуса няма ли прекалено рано да пусне още "незагретата" вода в големия кръг и така пак да не стигне темперетурата до 85 градуса, не е ли по-добре да търся термостат дето да отваря на 85-87 градуса или повече?
Идеята ми е, че колкото по-рано отвори термостата на по-ниски градуси толкова по-рано ще се изравни темперетурата в двата кръга до по-ниска стоиност и по -трудно ще се стигне до загреване - мисля си, че това е и логиката да правят летни и зимни термостати.
Но честно казано в нищо не съм сигурен вече, побърках се с таз кола :closed-topic: голямо четене направих за тоз проблем и тва е ....
Накрая почвам да си мисля кво толкова му се стегам те другите се мъчат да ги накарат да не загреват а аз .... точно обратното щура работа.
иначе благодаря приятелю за съветите :allhail:
мисля да направя една последна офанзива, ще си търся нов термостат и ще го сменя, ще сменя и уреда на таблото и датчика, ще проверя отново виско перката и ще чакам да видя ...........
:soldier:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#43 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 28 ноември 2007 - 18:50

Тенжерите под налягане са автоклав
Това се прави да може водата да заври по- късно
Значи при по високо налягане в съда - водата изпуска по-малко мехурчета-значи завира при по-висока температура
Ма тук още не сме стигнали до завиране(85)
Струва ми се ,че ще смениш и термото

Хм и аз тва обмислях в момента, дали термото и капачката не са в комплект?
:soldier:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#44 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 ноември 2007 - 19:00

Хм и аз тва обмислях в момента, дали термото и капачката не са в комплект?
:soldier:

Нищо общо немат термото и капачката
Освен това ,че вероятно са в един автомобил
Забоди си еди нов(от магазина)термо и стига си варил чорби
Поне така мисля
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#45 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 28 ноември 2007 - 21:03

[quote name='Vladek' date='Nov 28 2007, 07:00 PM' post='78152']
Нищо общо немат термото и капачката
Освен това ,че вероятно са в един автомобил
Забоди си еди нов(от магазина)термо и стига си варил чорби
Поне така мисля

Благодаря,
обаче нещо сега като ме напъна мисълта си мисля, че налягането в системата нема нищо общо за това при ква темперетура отваря термостата, в краина сметка тои за тва се нарича термостат за да отваря и затваря при определена темперетура а не при определено налегане. Това какво е налягането само ще спомогне за по-бързото или по-бавното достигане на тази темперетура.
На еверест водата кипи при 70 градуса, а на морското ниво при 100 и кво от това ако термостата отваря при 70 градуса? Тои ще си отвори и на еверест и на морското ниво когато темперетурата стане 70 градуса независимо колко бързо е станала.
Докато обмислях тези работи се замъкнах в мазето и там намерих капачка с надпис 120 на нея и още два термостата, сега ще ги варя и ......... утре може би ще си купя нов и него ще сваря, побърках се :kill_myself:
Но си мисля и друго - когато колата не работи добре прекъсва тя не стига до оптимален темперетурен режим - лошото горене се отразява на темперетурния режим, дали лошия темперетурен режим действително не е признак на лошо горене? Ей това сега ме тормози.
Колата ми си работги добре пали лесно влиза си в обороти, върви си нормално, ама все пак .....
Е поредна безсънна нощ ...
:soldier:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни