Защо W124/250D не иска да загрее?
Започната от bibitkata, 19 ное 2007 - 19:35:01
62 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 ноември 2007 - 22:30
Значи нормално трябва да е около 80 не на 50 или60
Така го разбирам
Така го разбирам
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#17
Публикувано 19 ноември 2007 - 22:34
Моя е същия и си държи 80 градуса и нема зима нема лято и не мърда.Само ако я оставя на място и пусна парното почва да изтива.Но мисля че е нормално.
#18
Публикувано 19 ноември 2007 - 22:45
То и моята не грее много. Стрелката застава малко по 80 градуса и толкос. Да се притеснявам ли да не се ли притеснявам мненията са противоречиви. Предполага се че като е внос от ИТАЛИЯ термостата отваря по-рано, за да се охлажда мотора тъй като там е по-горещо. И едни викат сменяй, други викат не сменяй. Инак тези седмедесет и седем или и осем градуса си ги вдига нормално не е нужно да я карам много дълго. Лятото у жегите и с клима стига 90 - 100 градуса. Ама за сега не съм барал нищо и още се чудя, стои си в графата под въпрос.
За да си по-спокоен виж какъв е термостата - 78/85 си е точно по мярка, че като се обърне каручката - пътища много!
А 50 не е добре.
#19
Публикувано 19 ноември 2007 - 22:50
Моя е същия и си държи 80 градуса и нема зима нема лято и не мърда.Само ако я оставя на място и пусна парното почва да изтива.Но мисля че е нормално.
За да си по-спокоен виж какъв е термостата - 78/85 си е точно по мярка, че като се обърне каручката - пътища много!
А 50 не е добре.
Пичове,
Супер
Много ви благодаря за инфото
Ще пиша
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#20
Публикувано 19 ноември 2007 - 23:24
bibitkata, колата скоро ли си е купувал и от къде?
Както каза vaakata, ако колата ти е внос от Италия, или страна с по-топъл климат това е напълно нормално.
При мен когато си взех Кошницата от Италия, лятото си държеше 80-90 градуса, хубаво ама като дойде зимата повече от 60 градуса не загравяше.
Та тогава се наложи да сменя термостата и проблема се реши, сега зиме лете 80-90 градуса си ги държи и вътре става баня
Както каза vaakata, ако колата ти е внос от Италия, или страна с по-топъл климат това е напълно нормално.
При мен когато си взех Кошницата от Италия, лятото си държеше 80-90 градуса, хубаво ама като дойде зимата повече от 60 градуса не загравяше.
Та тогава се наложи да сменя термостата и проблема се реши, сега зиме лете 80-90 градуса си ги държи и вътре става баня
#22
Публикувано 20 ноември 2007 - 06:32
И при мен е така! 200 ТЕ М111... '93г. Италия - зиме, лете 80-82 градуса С. За 100-200 метра е на 60 градуса.200 ТЕ М111... '94г. Италия - зиме, лете 80-82 градуса С. За 100-200 метра е на 60 градуса. Това е.
#23
Публикувано 20 ноември 2007 - 07:43
Колата е от Холандия, термостата ми отваря напълно при 87 градуса - варих го на печката (нов е/Пичове,
Супер
Много ви благодаря за инфото
Ще пиша
като гледам по моита книга колата треба да работи на 85 градуса - нормален темперетурен режим, и затова тези 60-65 градуса никак ама никак не ме радват
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#24
Публикувано 20 ноември 2007 - 07:56
Както казах 2000 г. от холандия я взех, термостата го смених накуп заедно с радиатора и вискозитетната перка и датчика за темперетура на охлаждащата течност. Нарочно си купих нормален термостат - 87 градуса а не летен 80-84 градуса. Но сега и в наи голямата жега с пуснат климатик дори и по Петроханския проход повече от 60-65 градуса не вдига.bibitkata, колата скоро ли си е купувал и от къде?
Както каза vaakata, ако колата ти е внос от Италия, или страна с по-топъл климат това е напълно нормално.
При мен когато си взех Кошницата от Италия, лятото си държеше 80-90 градуса, хубаво ама като дойде зимата повече от 60 градуса не загравяше.
Та тогава се наложи да сменя термостата и проблема се реши, сега зиме лете 80-90 градуса си ги държи и вътре става баня
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#25
Публикувано 20 ноември 2007 - 10:49
Както казах 2000 г. от холандия я взех, термостата го смених накуп заедно с радиатора и вискозитетната перка и датчика за темперетура на охлаждащата течност. Нарочно си купих нормален термостат - 87 градуса а не летен 80-84 градуса. Но сега и в наи голямата жега с пуснат климатик дори и по Петроханския проход повече от 60-65 градуса не вдига.
'bibitkata',караш ме да те питам дали наистина термостата е там. Аз имам и Ланчия Тема 2500тд и тя ми работи твърдо на 75 гр., Слънцето ми работи на 80 и също е от Холандия, та тия с 60-65 си наистина влязъл в приключение. Вкарай обратно стария датчик нищо че си мерил температурата на водата и е била към 65 - тази в казанчето не е като тази в мотора - и ако пак няма промяна пиши, та да мислим какво да те правим.
#26
Публикувано 20 ноември 2007 - 11:03
Мойта 124/250Д загрява бавно зимата-след около 20 мин. градско,но след това държи твърдо 82 градуса!Според мен е съвсем нормално,още повече,че включвам парното малко след потеглянето!
Колегата да си провери виското-да не е зацепено постоянно-нищо,че е ново-вероятно не е оригинално,нали?123-та/200Д беше така зимата-60 градуса,но перката и беше без виско,и беше захваната твърдо за водната помпа-като на Жигули...! Та проблема го решавах,като слагах разни сравнително еластични плоскости,които доизрязвах,и доизкусурявах,докато не се получеше желаната температура-и на градско,и на извънградско!Имаше компромис,де,но важното беше да не се получи прегряване!
Колегата да си провери виското-да не е зацепено постоянно-нищо,че е ново-вероятно не е оригинално,нали?123-та/200Д беше така зимата-60 градуса,но перката и беше без виско,и беше захваната твърдо за водната помпа-като на Жигули...! Та проблема го решавах,като слагах разни сравнително еластични плоскости,които доизрязвах,и доизкусурявах,докато не се получеше желаната температура-и на градско,и на извънградско!Имаше компромис,де,но важното беше да не се получи прегряване!
#27
Публикувано 20 ноември 2007 - 11:26
'bibitkata',караш ме да те питам дали наистина термостата е там. Аз имам и Ланчия Тема 2500тд и тя ми работи твърдо на 75 гр., Слънцето ми работи на 80 и също е от Холандия, та тия с 60-65 си наистина влязъл в приключение. Вкарай обратно стария датчик нищо че си мерил температурата на водата и е била към 65 - тази в казанчето не е като тази в мотора - и ако пак няма промяна пиши, та да мислим какво да те правим.
Там си е термостата за жалост. И си е чисто нов BEHR. Темперетурата я премерих в казанчето а също така премерих отвън темперетура на маркуча входния в радиатора (допрях термометъра до маркуча при загрял двигател). В казанчето показваше 63 градуса, отвън на маркуча показваше 60 градуса. Когато пипнеш с ръка главата на двигатела може да си държиш ръката което за мен е индикация че темперетурата е доста под 80 градуса.
Колкото до това дали виско перката е оригинална да такава е и тя е BEHR 360 лева ми струваше преди година и половина.
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#28
Публикувано 20 ноември 2007 - 11:34
Там си е термостата за жалост. И си е чисто нов BEHR. Темперетурата я премерих в казанчето а също така премерих отвън темперетура на маркуча входния в радиатора (допрях термометъра до маркуча при загрял двигател). В казанчето показваше 63 градуса, отвън на маркуча показваше 60 градуса. Когато пипнеш с ръка главата на двигатела може да си държиш ръката което за мен е индикация че темперетурата е доста под 80 градуса.
Колкото до това дали виско перката е оригинална да такава е и тя е BEHR 360 лева ми струваше преди година и половина.
Абе провери го тва виско-елементарно е!Вдигни капака на работеш двигател без да е загряла,покажи си главата навън,за да виждаш перката,или си намери място отвътре да я виждаш,загаси колата и гледай колко и дали ще се върти перката след това!Ако се закове(спре) почти веднага след спирането на мотора,значи е зацепена!Виж го това и пиши какво си забелязал!Според мен е от виското,пък да видим...!
#29
Публикувано 20 ноември 2007 - 12:43
не е виското, проверявам го от доста време.Абе провери го тва виско-елементарно е!Вдигни капака на работеш двигател без да е загряла,покажи си главата навън,за да виждаш перката,или си намери място отвътре да я виждаш,загаси колата и гледай колко и дали ще се върти перката след това!Ако се закове(спре) почти веднага след спирането на мотора,значи е зацепена!Виж го това и пиши какво си забелязал!Според мен е от виското,пък да видим...!
но въпреки всичко днес като се прибера ще го проверя пак
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#30
Публикувано 22 ноември 2007 - 14:58
Ей там заковах стрелката на водата
Развих пробката на блока , източих антифриза колкото мажах,развих двете болтета на търмостата и го смених-майсторска работа
Не случайно кото млад си пиех ракийката с Конфуций,Анщайн и Микеланжело (той наблягаше на винка повечко)
Сега си джиткам по бял потник и лилави прашки в колицата(новата аграрна мода-"Зима 2007-2008г")
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни