[quote name='Vladek' date='Nov 28 2007, 07:00 PM' post='78152']
Нищо общо немат термото и капачката
Освен това ,че вероятно са в един автомобил
Забоди си еди нов(от магазина)термо и стига си варил чорби
Поне така мисля
Благодаря,
обаче нещо сега като ме напъна мисълта си мисля, че налягането в системата нема нищо общо за това при ква темперетура отваря термостата, в краина сметка тои за тва се нарича термостат за да отваря и затваря при определена темперетура а не при определено налегане. Това какво е налягането само ще спомогне за по-бързото или по-бавното достигане на тази темперетура.
На еверест водата кипи при 70 градуса, а на морското ниво при 100 и кво от това ако термостата отваря при 70 градуса? Тои ще си отвори и на еверест и на морското ниво когато темперетурата стане 70 градуса независимо колко бързо е станала.
Докато обмислях тези работи се замъкнах в мазето и там намерих капачка с надпис 120 на нея и още два термостата, сега ще ги варя и ......... утре може би ще си купя нов и него ще сваря, побърках се
Но си мисля и друго - когато колата не работи добре прекъсва тя не стига до оптимален темперетурен режим - лошото горене се отразява на темперетурния режим, дали лошия темперетурен режим действително не е признак на лошо горене? Ей това сега ме тормози.
Колата ми си работги добре пали лесно влиза си в обороти, върви си нормално, ама все пак .....
Е поредна безсънна нощ ...
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....