

Панел на климатроника-In deep insideW210
Започната от Esper, 08 ное 2007 - 01:24:30
23 мнения по тази тема
#16
Публикувано 16 ноември 2007 - 22:03
Ами единствения начин които аз знам за намаляване на оборотите на мотор с постоянни магнити е намаляване на волтажа
Елементарно! Не е необходимо да чупиш климатроника за да направиш това което искаш при това добре!

#17
Публикувано 16 ноември 2007 - 22:36
Ами единствения начин които аз знам за намаляване на оборотите на мотор с постоянни магнити е намаляване на волтажа
Елементарно! Не е необходимо да чупиш климатроника за да направиш това което искаш при това добре!
И аз не знам друг - уж разбирам от електродвигатели

Това което аз бих направил за да му намаля оборотите си го има реализирано на платка до вентилатора.
Що да не я ползвам на готово?
#18
Публикувано 16 ноември 2007 - 22:39
Въобще не разбирам какво се чудиш тогава??? Не виждам какво те притесняват релетата? Просто и лесно - гаранция за успех!
#19
Публикувано 16 ноември 2007 - 22:45
Това е стандартната схема,...ти си пич,...импровизирай!
LYNX, приятелю - благодаря ти ама голям зум си дал на оригинала и нищо не виждам в детайли...
Ако може да вдигнеш свалиш малко зума на програмата че с тея 25% много има да гадая...
Не знам как бачка WIS-a ама няма ли начин за експорт към ПДФ?
Можеш да ми пратиш картинките на [email protected] за да не се затрудняваш да ги качваш някъде другаде...
10х!
#21
Публикувано 17 ноември 2007 - 19:10
Ako Искаш съпорт от мене прати ми ги - иначе осте не мога да гадая :-) ама и да можех стях да се фокусирам над числата от тотото например.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#22
Публикувано 17 ноември 2007 - 19:56
Ako Искаш съпорт от мене прати ми ги - иначе осте не мога да гадая :-) ама и да можех стях да се фокусирам над числата от тотото например.
Ама хич няма да ти се разсърдя, да знаеш

Пидиефчето го качих още вчера - ето го: Wiring Diagram of Stationary Heater (W210)
Вчера само бегло успях да разгледам схемата.
Не знам дали съм на верен път, обаче ми се струва че печката казва на клима-панела да се включи в режима сниман от top по-горе през веригата:
A6 (pin4) -> X18 -> N22 (pin26)
Като А6 е печката N22 панела на климата?
#23
Публикувано 01 декември 2007 - 17:56
Вебасто използват конвенционални релета само при опростени схеми за активация на вентилатор.Принципно има едно устройство-IPCU, което се програмира колко волта да доставя, с каква честота, и колко пъти в секунда, минута, час.....и тн...Рядко се ползва, но е един супер лъжец, самата цена обаче не е за подценяване-180лева.За това аз предлагам да се върже вентилаторът през съпротивление, което струва около 30лева и няма да работи на пълна мощност и ще се използва само едно двойно реле, което да бъде нормално затворено на оригиналната схема и при пуск да отваря веригата резистор-вентилатор, като пуска захранване последователно през съпротивлението към вентилатора, дали по плюс, или минус мога да кажа в понеделник.Но ми се струва, че пропускате нещо съществено, а именно клапаните за двете зони на парното, те също трябва да са отворени по време на работа на отоплителя.Елементарна схема е и там, циркулационната помпа също, но се замислете колко ампера в крайна сметка ще похарчи това чудо, клапани, незнайната печка, помпата и вентилатор+съпротивление, аз залагам на числото 6!
Относно дистанционното управление на печката пак става елементарно-Купува се модул - http://www.bsm-bg.co...rcs-help5-4.jpg
Който ще ви е необходим за обратна връзка и готово.Има си две релета, с едното се пуска отоплителя по плюс, с второто просто последователно на пуска връзвате една малка сиренка, или светодиод, за да проверите дали сте задействали печката, аз предпочитам сиренка, тъй като не винаги автомобилът е пред очите ви.Цената на применика и дистанционното плюс сиренка е 54лева.
Но ви уверявам, че този подход няма да донесе трайно действие, обикновенно изникват всякакви проблеми, това ви е ясно. На фона на 2930лева за нова с монтаж, ДДС , две години гаранция и това дистанционно с обхват до един километър , обратна връзка и интелигентно изчисление кога да задейства отоплителя спрямо външната температура при зададен час на отпътуване на автомобила, не на стартиране на отоплителя- http://www.make-me-i...e.com/main.html
Също така ще проверя дали има сериен извод на електронния панел за отоплител, както и точната схема на свързване на основните компоненти.
А прочетох и за горивната помпа........Странно, този управляваш блок не контролира ли импулсите й......?
Относно дистанционното управление на печката пак става елементарно-Купува се модул - http://www.bsm-bg.co...rcs-help5-4.jpg
Който ще ви е необходим за обратна връзка и готово.Има си две релета, с едното се пуска отоплителя по плюс, с второто просто последователно на пуска връзвате една малка сиренка, или светодиод, за да проверите дали сте задействали печката, аз предпочитам сиренка, тъй като не винаги автомобилът е пред очите ви.Цената на применика и дистанционното плюс сиренка е 54лева.
Но ви уверявам, че този подход няма да донесе трайно действие, обикновенно изникват всякакви проблеми, това ви е ясно. На фона на 2930лева за нова с монтаж, ДДС , две години гаранция и това дистанционно с обхват до един километър , обратна връзка и интелигентно изчисление кога да задейства отоплителя спрямо външната температура при зададен час на отпътуване на автомобила, не на стартиране на отоплителя- http://www.make-me-i...e.com/main.html
Също така ще проверя дали има сериен извод на електронния панел за отоплител, както и точната схема на свързване на основните компоненти.
А прочетох и за горивната помпа........Странно, този управляваш блок не контролира ли импулсите й......?
#24
Публикувано 01 декември 2007 - 23:41
Но ми се струва, че пропускате нещо съществено, а именно клапаните за двете зони на парното, те също трябва да са отворени по време на работа на отоплителя.Елементарна схема е и там, циркулационната помпа също, но се замислете колко ампера в крайна сметка ще похарчи това чудо, клапани, незнайната печка, помпата и вентилатор+съпротивление, аз залагам на числото 6!
Не, не го пропускам.
Точно в това е проблема - ако използвам класическата схема на свързване с релета трябва да шунтирам няколко от функциите на панела:
- трябва да пускам вентилатора.
- трябва да пускам вентилите.
- трябва да пускам циркулационната водна помпа в колата.
Колата си има циркулационна помпа (REST режима) и аз не възнамерявам да ползвам тази на печката.
Просто ще я демонтирам от там.
Ако оставя и помпата на печката, в системата ще се окажат 2 последователно свързани водни помпи - не става.
Не е приемливо за мен цялото това шунтиране и рязане.
Точно по тази причина искам да накарам панела да си управлява горните неща при пускането на печката.
Погледни няколко поста по-горе принципа при печката в S-класата на top.
Освен това забрави за конкретен модел печка.
Имам хидроник 4 на еберспахер, надявам се скоро да сдобия и DBW46 по класическата схема с релета.
Основния проблем е да накарам панела да се пусне или перманентен REST режим (щото по дифолт работи 30мин), или в онзи, както го е описал top.
И цялата тази работа трябва да стане със старото поколение отоплители.
Това за горивната помпа не го разбрах... Какво си прочел?
Поне около така наречената горивна помпа нещата са ясни и няма нищо за изясняване.
И на тази от Волвото, и на бензиновия ми еберспахер B5W помпата си се цъка от контролера.
Е, минава и през термичната защита в корпуса на печката но импулсите ги прави контролера.
Вебастото съм го гледал само по документация и там е по същия начин...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни