Jump to content

  •  

Photo

Свирене от ремъка на W124


  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#1 mad_butcher

mad_butcher

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Posts:
  • Град:София, България

Posted 21 October 2007 - 12:21

Здравейте, колеги.

От доста време не съм писал, но тука от няколко седмици се боря с един тъп проблем и вече ми писна да съм постоянен абонат на майсторите дето ми правят колата. В началото на този месец сменях гарнитури по двигателя + повдигачите и след сглобяването на мотора на 3-4-ти ден дочух някакво много силно свирене от двигателя. Оказа се че причината е от ремъка или някоя от шайбите на помпите. Майстора ми вика - ремък е и аз веднага купих нов - ContiTech срещу скромната сума от 37 лева. След като го сложихме свиренето понамаля, но продължава да се чува достра здраво. Забравих да спомена че това е само при по-високи обороти на двигателя. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем - аз изключвам ремъка тъй като съм го сменил (освен ако не е бил менте), но от там нататък какво може да е? Обтягащата ролка и амортесьорчето на обтегача съм ги сменял преди 6 месеца.
  • 0
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Публикувано изображение

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 21 October 2007 - 13:03

Здравейте, колеги.

От доста време не съм писал, но тука от няколко седмици се боря с един тъп проблем и вече ми писна да съм постоянен абонат на майсторите дето ми правят колата. В началото на този месец сменях гарнитури по двигателя + повдигачите и след сглобяването на мотора на 3-4-ти ден дочух някакво много силно свирене от двигателя. Оказа се че причината е от ремъка или някоя от шайбите на помпите. Майстора ми вика - ремък е и аз веднага купих нов - ContiTech срещу скромната сума от 37 лева. След като го сложихме свиренето понамаля, но продължава да се чува достра здраво. Забравих да спомена че това е само при по-високи обороти на двигателя. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем - аз изключвам ремъка тъй като съм го сменил (освен ако не е бил менте), но от там нататък какво може да е? Обтягащата ролка и амортесьорчето на обтегача съм ги сменял преди 6 месеца.


Остава да кажеш и какъв точно ти е мотора...! ;) И климатик има ли?Ако всичко друго е наред-нов ремък,нов обтегач и ролка остава някой елемент да товари бая ремъка,което е много притеснително!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 mad_butcher

mad_butcher

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Posts:
  • Град:София, България

Posted 21 October 2007 - 13:19

Мотора е 111.940 2000 кубика 16 винтила 136 коня и съм с автоматичен климатик. Аз по-скоро си мислех, че все пак може да не съм случил на ремък. По принцип звука като че ли идва от горе и дясно погледнато отпред на колата, което е маслената помпа на хидравликата. При пускане на климатика и съответно спирането му шума не се променя по никакъв начин.
  • 0
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Публикувано изображение

#4 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 21 October 2007 - 13:59

Свалете ремъка и я прослушайте ,дали свистенето/или както там го определяш звука/ остава или изчезва!

Обтегача на веригата как го монтирахте след смяната на повдигачите,...да не е натегната веригата на газоразпределението?!



Успех!
  • 0

#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 21 October 2007 - 14:11

колега имах го този проблем даже имаше теме по него
колкото и невероятно да звучи смених поне 5 сервиза още толкова ремъци амортесьорче и др
оказа се че ремъка може да се поставя по два начина но по втория обхваща по малко шайбата на коляновия вал
и от там приплъзва и свири ако я намеря темата ще ти я пусна имаше и снимки на поставянето
  • 0

#6 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Posted 21 October 2007 - 14:23

Лошо, не е тъп проблема тъпи са майсторите при които ходиш, не е важен мотора или климатика, ако муфата на климатика затяга то ще се включва сам и това лесно се разбира, причените са няколко, ако са някои от лагерите на генератора, водната помпа или обтягащата ролка добре, но те трудно могат да накарат ремъка да приплъзне, не казвам че е невазможно но по често се разбиват а рядко да затегнат, по вероятно е от хидравличната помпа, не че тя е дефектна, но се товари от някаде маслото не минава спокоино когато системата е в нормално састояние и не извършва някакво деиствие, в кормилната кутия има много тарикатски клапани и затварят пътя на маслото само когато се варти волана или по точно когато има усилие в дадена посока при покой спират да изпращат масло в дадената посока, не даи си да е от тях, сащо може да е от по гъсто масло и сега при по студеното да затормозява помпата при големи обороти налягането расте и не смогва да минава през отворите, като гледам за колко си вземал ремака, да не би и маслото да е някоя тънка поста, според мен почни от маслото като го смениш с оригинално, но не само в казанчето в цялата система, ако не се управи намери добар майстор сам няма да се справиш. И да не забравиш да пишеш какво става, както наскоро един колега изрева в саита че се е поболял от проблем с чистачката, спестих му доста парици с един гаден дефект, а той като оздравя забрави да пише какво е станало, това проблемче с чистачката ще го опиша в споделени ремонти. Успех :flagMB new:
  • 0

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 21 October 2007 - 15:16

колега имах го този проблем даже имаше теме по него
колкото и невероятно да звучи смених поне 5 сервиза още толкова ремъци амортесьорче и др
оказа се че ремъка може да се поставя по два начина но по втория обхваща по малко шайбата на коляновия вал
и от там приплъзва и свири ако я намеря темата ще ти я пусна имаше и снимки на поставянето



много точен отговор и предполагам че това ще излезе!

Публикувано изображение
  • 0

#8 C6666HB

C6666HB

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:

Posted 21 October 2007 - 15:29

Заповядай :flagMB new:
  • 0
CL600-AMG 6.0L 604 hp (450 kW) V12 / In God We Trust...
Публикувано изображение
"B's" Beer, Benz and Babes

#9 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Posted 21 October 2007 - 15:33

:0_poster_offtopic: На мен ми присвирва леко, но само когато е мокро времето и вали. Като поработи малко и се изсуши, и спира... Ама моята няма предпазна кора на двигателя и като мина през някоя локва и става красота... :0_evil:
  • 0

#10 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Posted 21 October 2007 - 15:42

Колега, 'C6666HB', ако исках за това да вземам парички нямаше да пиша тук, доста сам напред с материала и щах да отворя сервиз ако това е целта, но мисля че е редно едно благодаря поне, ако някой ти олесни живота.
  • 0

#11 C6666HB

C6666HB

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:

Posted 21 October 2007 - 15:44

Колега, 'C6666HB', ако исках за това да вземам парички нямаше да пиша тук, доста сам напред с материала и щах да отворя сервиз ако това е целта, но мисля че е редно едно благодаря поне, ако някой ти олесни живота.

:dontknow: Благодаря за кое :dontknow: сори за :offtopic1:
  • 0
CL600-AMG 6.0L 604 hp (450 kW) V12 / In God We Trust...
Публикувано изображение
"B's" Beer, Benz and Babes

#12 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Posted 21 October 2007 - 16:00

На мен ми присвирва леко, но само когато е мокро времето и вали. Като поработи малко и се изсуши, и спира...


И аз имах същият проблем но се оказа разбита ролка.КАто е мокро просвирва и като изсъхне-спира.Ако искаш си погледни ролката
  • 0

#13 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 21 October 2007 - 17:25

Аз ги проверявам с флакон и силиконова смазка.Почваш да смазваш по системата и където сложиш и спре там ти е проблема.Аз съм със същите ремъци и проблеми на топло НЯМА.
  • 0
.

#14 smikov

smikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 21 October 2007 - 17:25

Здравейте, колеги.

От доста време не съм писал, но тука от няколко седмици се боря с един тъп проблем и вече ми писна да съм постоянен абонат на майсторите дето ми правят колата. В началото на този месец сменях гарнитури по двигателя + повдигачите и след сглобяването на мотора на 3-4-ти ден дочух някакво много силно свирене от двигателя. Оказа се че причината е от ремъка или някоя от шайбите на помпите. Майстора ми вика - ремък е и аз веднага купих нов - ContiTech срещу скромната сума от 37 лева. След като го сложихме свиренето понамаля, но продължава да се чува достра здраво. Забравих да спомена че това е само при по-високи обороти на двигателя. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем - аз изключвам ремъка тъй като съм го сменил (освен ако не е бил менте), но от там нататък какво може да е? Обтягащата ролка и амортесьорчето на обтегача съм ги сменял преди 6 месеца.

Полеи го с вода,ако спре да свири със сигурност е от ремъка.
  • 0

#15 mad_butcher

mad_butcher

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Posts:
  • Град:София, България

Posted 21 October 2007 - 19:05

Полеи го с вода,ако спре да свири със сигурност е от ремъка.


Точно това е проблема, че първия път преди да сменя ремъка го полях с вода и спря да свири. Смених ремъка и сега дори и да го поливам с вода си свири пак. Значи ремъка отпада според мен?

Сега понеже се зачетох по-сериозно и изчетох и темата, която колегата niknd е пуснал преди време. Значи при мен проблема става точно при сух, а не при мокър ремък. Второ според мен този ремък хич не е евтин при положение, че имаше и някакви на цени под 30 лева а Contitech е подфирма за ремъци на Continental, които пък според мен си правят хубави гуми. Ролката както казах съм я сменил, а и проблема се появи след ремонта на двигателя, който правих. Т.е. и преди и след това аз съм бил с една и съща ролка и един и същи ремък и преди това шум нямаше. Това ме навежда на мисълта, че в крайна сметка майсторчето се е оакало с извинения за израза и просто не го е прокарало правилно тоя ремък още първия път. След това като съм сменил ремъка е прокарал и втория по същия начин като първия.

В крайна сметка утре ще го проверя това със сигурност и ще пиша пак какво става, че в момента съм с разглобени мотори за чистачките и парното и първо трябва тях да си сглобя.

А най-тъпото е, че майстора по принцип се води голям майстор по мерцедеси - възрастен човек, който е правил доста коли преди моята и съответно ми беше препоръчан на мен, а освен това е ходил на специализация в Германия. Е това е най-тъпото в случая, защото като го питам от какво е и той вдига рамене и вика сменяй всичките шайби подред. Е то по тая логика да ходя да си купя направо нов двигател - може и да се оправи.
  • 0
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Публикувано изображение




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users