
Въпрос за маслото-ASSYST-а иэписва:service B
Започната от fika210, 01 окт 2007 - 08:29:49
32 мнения по тази тема
#16
Публикувано 02 октомври 2007 - 08:00
За съжаление не си спомням абревиатурата на маслото /освен нещо като SE/, но в никакъв случай не 10-40.Както споменах беше в опаковка и холограма на МВ и смяната в БС. Масло в момента е чисто и бистро на нормално ниво. А ако имаше проблем с визкозитета не би трябвало да ми разрешава още 13000км. Все пак с него съм изминал само 3000км.Все пак считам, че ASSYST-ьт работи предимно по време.
Присъствието на BENZBOSS в този форум го прави не само междуконтинентален, но и по читаем и прагматичен!
Благодаря ти, АСЕНЕ!
Присъствието на BENZBOSS в този форум го прави не само междуконтинентален, но и по читаем и прагматичен!
Благодаря ти, АСЕНЕ!
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
#17
Публикувано 02 октомври 2007 - 08:01
Да така нулираш service BПробвай с това:
Завърти ключа на позиция 2
Натисни бутона message на волана,с бутоните нагоре и надолу и намери съобщението.
Натискаш и задържаш малко бетона R.
Ще те попита да патвърдиш!?
Натискаш отново R и си готов.

#18
Публикувано 02 октомври 2007 - 08:25
За съжаление не си спомням абревиатурата на маслото /освен нещо като SE/, но в никакъв случай не 10-40.Както споменах беше в опаковка и холограма на МВ и смяната в БС. Масло в момента е чисто и бистро на нормално ниво. А ако имаше проблем с визкозитета не би трябвало да ми разрешава още 13000км. Все пак с него съм изминал само 3000км.Все пак считам, че ASSYST-ьт работи предимно по време.
Присъствието на BENZBOSS в този форум го прави не само междуконтинентален, но и по читаем и прагматичен!
Благодаря ти, АСЕНЕ!
Кеф ми е като мога да помогна,а ако знаеш и аз колко уча.Ровя какво ли не,зяпам кой модел как,защо,какво.............интересно е,не съм майстор,не съм го учил това,не ги разбирам,но и от четене се учи.
3000 и 13 000 километра са си 16 000 или грубо 10 000 мили.На някои от новите им даваха даже 15 000 мили интервал за смяна,но те им даваха и вечно масло в скоростите,а сега викат всички в сервиза след 80 000 мили.Аз ако сам на теб ще им се обадя да ги питам тия какво масло са ми сложили,ще го метнем тук и ще видим какво му дават,но аз не бих карал каквото и да е над 10 000 мили па ако ще да е на кола от средата на предния век.На таралясниците вън сам им слагал само таия масла долу,филтрите MAN и пак всичко в канала на 7000 мили.
Немски масла,одобрени от Мерцедес.
.
#19
Публикувано 02 октомври 2007 - 08:26
Лилавото Моли главно ползвам,това горе на Баварците го слагат
.
#20
Публикувано 03 октомври 2007 - 07:40
Колега, какво стана с маслото ти? Занули ли системата? Айде кажи как се разви проблема, че ми е интересно
#21
Публикувано 03 октомври 2007 - 08:37
...Маслото е SLX OW - 30 SAE 10W-40. Масло като масло.Проблемът не е в него.Аз се питам за ползата от помощника ми ASSYST.Аз,като грижовен стопанин приемам съощението му като "malfunction" напр.като за изгоряла лампа.Т.е. да отстраня повредата.Или в случая да отида на SERVICE B след 3000 км пробег за една година.Ако живеех зад голямата вода това посещение ще ми струва мин. 400 бакса т.к обслужването включва освен масло и всички видове филтри а и проверки на налягането на гумите,въртенето на колелата,чистачката, нивата на всички видове флуиди и т.н. и т.н....Но аз съм горд българин и ще дам парите на балканската звезда. Минималната сума ще бъде:
_Техн.обслужване обем А 72лв
_Филтър въздушен 51.01лв
_Филтър маслен 15.37лв
_Филтър климатик 42.74лв
_Масло SLX OW-30 25.83 154.98лв
336.10лв
ДДС 67.22лв
крайна сума 403.32 лв.
Чувам гласове,че карам МВ и да не плача и да не се стискам /BW Богатите хора са богати,защото ценят парите, колкото и да ги имат/
... Абсолютно съм съгласен с мнение/прочетено в този форум/ на човек от фирмата МВ, че мерцедесите са били с качество и надеждност,когато водещи в производството на марката са били инженерите,а сега водещи са икономистите. Скъпата, но ненадеждна електроника, специализирания и скъп софтуер за поддръжка не служи ли за вдигане на цената на следпродажното обслужване.Впрочем това увлечение важи за всички автомобилостроители... Една коледна елха натруфена с много електр ефекти от които една светлина не свети да помрачи настроението от дръвчето. За мене това е комерсиализация,търгашество на инженерната мисъл...
Извинявате колеги,аз обичам моята седемгодишна W210, но повече разчитам на другата ми дъщеря Мерцедес- лачената 16-годишна W201 1.8 - до сега тя не ме е подвела....
_Техн.обслужване обем А 72лв
_Филтър въздушен 51.01лв
_Филтър маслен 15.37лв
_Филтър климатик 42.74лв
_Масло SLX OW-30 25.83 154.98лв
336.10лв
ДДС 67.22лв
крайна сума 403.32 лв.
Чувам гласове,че карам МВ и да не плача и да не се стискам /BW Богатите хора са богати,защото ценят парите, колкото и да ги имат/
... Абсолютно съм съгласен с мнение/прочетено в този форум/ на човек от фирмата МВ, че мерцедесите са били с качество и надеждност,когато водещи в производството на марката са били инженерите,а сега водещи са икономистите. Скъпата, но ненадеждна електроника, специализирания и скъп софтуер за поддръжка не служи ли за вдигане на цената на следпродажното обслужване.Впрочем това увлечение важи за всички автомобилостроители... Една коледна елха натруфена с много електр ефекти от които една светлина не свети да помрачи настроението от дръвчето. За мене това е комерсиализация,търгашество на инженерната мисъл...
Извинявате колеги,аз обичам моята седемгодишна W210, но повече разчитам на другата ми дъщеря Мерцедес- лачената 16-годишна W201 1.8 - до сега тя не ме е подвела....
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
#22
Публикувано 03 октомври 2007 - 08:57
Звучи неприятно, съгласен съм. Но не разбрах не се ли получи с процедурата със зануляването? Опита ли това което ти написаха, там с бутона "R". И ако смениш само маслото и сам си провериш Филтър въздушен, Филтър маслен, Филтър климатик /не знам какво означава "Техн.обслужване обем А"/ няма ли да се отстрани проблема?
#23
Публикувано 03 октомври 2007 - 09:02
Не съм правил опити.Би трябвало да се нулира съобщението както казват ALEXONE и USER MANUALSКолега, какво стана с маслото ти? Занули ли системата? Айде кажи как се разви проблема, че ми е интересно
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
#24
Публикувано 03 октомври 2007 - 09:27
Добре де, като се нулира съобщението според мен има два варианта:
1. Датчика да е дал грешен сигнал, а всичко да в ред. Тогава не би следвало да ти излиза отново такова съобщение.
2. Действително да не ти е наред маслото. Тогава би следвало да ти излезе отново същото съобщение.
При вариант 2 очевидно трябва да си смениш маслото ... поне. А другите неща там филтри и там кво беше, според мен могат да се проверят и да не се сменят, ако има още хляб в тях - т.е. по метода на елиминирането.
Естествено трябва и масления филтър да се смени
1. Датчика да е дал грешен сигнал, а всичко да в ред. Тогава не би следвало да ти излиза отново такова съобщение.
2. Действително да не ти е наред маслото. Тогава би следвало да ти излезе отново същото съобщение.
При вариант 2 очевидно трябва да си смениш маслото ... поне. А другите неща там филтри и там кво беше, според мен могат да се проверят и да не се сменят, ако има още хляб в тях - т.е. по метода на елиминирането.
Естествено трябва и масления филтър да се смени
#25
Публикувано 03 октомври 2007 - 09:36
Призрака пердаши почти 30 000 километра с един въздушен филтър,климатика и той,масло се сменя както писах,а при смяната му въртенето на гумите ми е безплатно,чистачките си ги следя както и манометър си нося и проверявам...................Да го духат,смяна на масло за около 80$ и айде с начале,ни антифриз ше ми пипат,ни вода за чистачките.
Това ти го зануляват ръчно след проверката и като гледам при теб също е така.Сядай и занулявай,сменяй маслото когато си прецениш и си карай.
Писаното по-горе важи за Калифорнийска магистрална ръчка,спри/тръгни из София е друго.
Това ти го зануляват ръчно след проверката и като гледам при теб също е така.Сядай и занулявай,сменяй маслото когато си прецениш и си карай.
Писаното по-горе важи за Калифорнийска магистрална ръчка,спри/тръгни из София е друго.
.
#26
Публикувано 03 октомври 2007 - 09:43
Ама наистина колата не го е изоставила още, нали. Не знам какво може да се случи ако пренебрегне съобщението, занули там квото се занулява и така...
#27
Публикувано 03 октомври 2007 - 09:48
Добре де, като се нулира съобщението според мен има два варианта:
1. Датчика да е дал грешен сигнал, а всичко да в ред. Тогава не би следвало да ти излиза отново такова съобщение.
2. Действително да не ти е наред маслото. Тогава би следвало да ти излезе отново същото съобщение.
При вариант 2 очевидно трябва да си смениш маслото ... поне. А другите неща там филтри и там кво беше, според мен могат да се проверят и да не се сменят, ако има още хляб в тях - т.е. по метода на елиминирането
Според мене програмата отчита времето и пробега от последната смяна на маслото.Първият лимит се явява изтичането на времето р т.е. една година.Дълбоко се съмнявам в двигатeля да има лаборантка ,която прави химически анализ/шега/ На външен вид маслото е прекрасно. Преди години един маслар ме изгони с ругатни,че съм искал да сменя маслото само защото е изминала една година/Въпросът беше за W201*
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
#28
Публикувано 03 октомври 2007 - 10:02
Маслара да сменя,а не да мисли.Масло в магазина след 5 години е за боклука според доста хора,много от тях ще ти кажат 3,а аз сменям на година или на мили,рекорд 1.5 години и почва да ме е яд.
http://www.carbibles...eoil_bible.html
Product Shelf Life
Base Oils, Process Oils 3 years
Hydraulic Oils, Compressor Oils, General Purpose Lubricating Oils 2 years
Engine Oils and Transmission Oils 3 years
Industrial and Automotive Gear Oils 2 years
Metal Working and Cutting Oils 1 year
http://www.carbibles...eoil_bible.html
Product Shelf Life
Base Oils, Process Oils 3 years
Hydraulic Oils, Compressor Oils, General Purpose Lubricating Oils 2 years
Engine Oils and Transmission Oils 3 years
Industrial and Automotive Gear Oils 2 years
Metal Working and Cutting Oils 1 year
.
#29
Публикувано 03 октомври 2007 - 10:04
За нулирането - едно време брата караше 325I Баварец,той се зануляваше като отвориш една капачка над мотора и рагнеш една дjaдja без значение дали си сменял нещо или не.

.
#30
Публикувано 03 октомври 2007 - 10:27
Според мен трябва да нулираш и да се види каква ще стане по-нататък. Айде прави го и казвай какво става. Според мен по-лошо няма да стане

0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни