Вашето мнение за 126 500 SEC
Започната от roshfor, 26 сеп 2007 - 20:15:19
48 мнения по тази тема
#31
Публикувано 27 септември 2007 - 08:09
Доживяхме,монтйор който кара "пура" да ни пита за SEC
Както съм казвал и преди,това не е евридей кар,разхода и е от 17 л/100 градско и нагоре.
За тази цена много ме съмнява колата да е читава,макар и редобна документално този модел запазените екземплиари започват от 12000 лева. Обърни внимание на автоматика дали е наред и най-важното,провери нивомата,амортесйорите са от 1200 лева за бр. Кола карана дълго в БГ не е за препоръчване на ниска цена.
Както съм казвал и преди,това не е евридей кар,разхода и е от 17 л/100 градско и нагоре.
За тази цена много ме съмнява колата да е читава,макар и редобна документално този модел запазените екземплиари започват от 12000 лева. Обърни внимание на автоматика дали е наред и най-важното,провери нивомата,амортесйорите са от 1200 лева за бр. Кола карана дълго в БГ не е за препоръчване на ниска цена.
#32
Публикувано 27 септември 2007 - 09:47
http://www.mbcoupes.com/
Ако пали и включва го вземи,после по малко и с хлеб и ще стане.Това нито те е напънало да го караш всеки ден,нито искаш да е как да е за 5 лева.Всичко се намира,ако трябва ти давам телефона на тукашния гении на модела да ти търси части.Ако ти гали окото и скачай,ни цената ще и падне,ни ще намериш скоро по-добра от тази.Би му мамата,скачай смело па после ше му мислиш.
http://www.mbcoupes....mmala/page1.htm
Ако пали и включва го вземи,после по малко и с хлеб и ще стане.Това нито те е напънало да го караш всеки ден,нито искаш да е как да е за 5 лева.Всичко се намира,ако трябва ти давам телефона на тукашния гении на модела да ти търси части.Ако ти гали окото и скачай,ни цената ще и падне,ни ще намериш скоро по-добра от тази.Би му мамата,скачай смело па после ше му мислиш.
http://www.mbcoupes....mmala/page1.htm
.
#33
Публикувано 27 септември 2007 - 14:26
мислите си че ще го уплашите с цена амортисьори?? или на автоматици??
предния капак(който е от алуминии) на този SEC струва 6000лв и то само от БС можеш да го купиш....честито ако има 2 торби кит по него.
махагона около скоростите е 1000лв има пще цени които мога да изреждам
предния капак(който е от алуминии) на този SEC струва 6000лв и то само от БС можеш да го купиш....честито ако има 2 торби кит по него.
махагона около скоростите е 1000лв има пще цени които мога да изреждам
#34
Публикувано 27 септември 2007 - 15:06
мислите си че ще го уплашите с цена амортисьори?? или на автоматици??
предния капак(който е от алуминии) на този SEC струва 6000лв и то само от БС можеш да го купиш....честито ако има 2 торби кит по него.
махагона около скоростите е 1000лв има пще цени които мога да изреждам
Lorinser за капака грешиш доста!В ИВАЙДЖЕТ сащо може да се поръча и то на цена от 5547 лв!Така че Балкан Стар не е единственото място!
#35
Публикувано 27 септември 2007 - 16:03
За 6000 лева ти го пращам от тук тоя капак,ти само кажи,че си готов да ги платиш.
.
#36
Публикувано 27 септември 2007 - 19:38
Днес ходих да я гледам като салон е ОК има работа по купето,но поправимо.Незабелязах да има удари.Направих с телефона някои снимки,но незнам как да ги покажа.
#37
Публикувано 27 септември 2007 - 19:41
Тенекето е лесно,става за нула време ма кажи как е мотора и скоростите,електриката,климатик..........там е шибанията.Това прагове,кълници,боя.............бели кахъри.
.
#38
Публикувано 27 септември 2007 - 19:45
Честно казано не я палих защото първо исках да видя купето,а за паленето и подкарването ще се разходя евентуално след като и направя всички проверки дали е истинска.Ето и снимките
http://www.snimka.bg...album_id=177030
http://www.snimka.bg...album_id=177030
#39
Публикувано 27 септември 2007 - 22:40
Lorinser за капака грешиш доста!В ИВАЙДЖЕТ сащо може да се поръча и то на цена от 5547 лв!Така че Балкан Стар не е единственото място!
пич, на абсолютно всеки в този форум му е ЯСНО, че АБСОЛЮТНО всичко предлагано в БС, се предлага и Ивай Жет, защото те са 2рия официален доставчик на части от Германия, с разликаа че там ползваме 5 ли 6 % отстъпка.
коментирахме цените на частите и май съм сгрешил доста с цената, надвишил съм я с цели 453лв.... ства въпрос че няма части, ако щеш и от луната да ги поръчаш, капака пак е 6000...
а иначе колата си струва толкова пич. нямаш ги предните лайсни на бронята, втора употреба-забрави, няма ги, от обикновенна пура не стават. цена комплект около 1700лв, може и повече.
няма ги фаровете и предната броня е разглобена или потрошена. предполагам че имала някакъв лек удар отпред, според липсата на фаровете и лайсните , защото е изгнила предната греда над фаровете, в краищата. при удар отпред, тя се криви назад и при изправянето напред се люпи боята, после затова ръждясва там.
колата е производство преди 86та, няма нивомат, няма ги и перките на климатика, надали ще го подкараш да работи с по-малко о 500-1000лв.
няма ги и кабелите за запалване--доста скъпи са, но има и евтини ментета .
има отачени вакууми за аванса на делкото, според мен тази кола е карана на ГАЗ и има или е имала проблеми с мотора
серво помпата е протекла--ремонт 200лв
ако няма халогените- 1 бр е 450лв, пак само от БС или Ивай Жет, който мисля че няма нужа повече да споменаваме
строшено предно стъкло в ъглите, най-вероятно капакът е натиснал стъклото(ако е имала евентуален удар). по принцип дори при удар и то силен в прдницата, предния капак неможе да докосне стъклото, защото има предпазни закачалки в края на капака, заключващи се в щифтове в края на калниците, но ако калниците са сваляни и често се загубват щифтовете, или трудно се регулират, някои монтьори ги махат.
Предния капак е бил свалян. обърни внимание на олюпените втулки които държат капака за пантите, така че пак ми се потвърждава предположението за инциднт
шоф. врата виждам че е затворена само на първо положние, но въобще не ми харесват луфтовете с калника, линията тръгваща от мигача, и луфта на стъклото с тавана. ако стъклото е недовдигнато-най вероятно механизма е с изронни зъби-нов за SEC е около 500лв
луфа на другата врата с калника е огромен, може и ГСМ-а да си изпуснеш вътре
ако не е имала удар, предния капак трябва да се затваря леко, с 2 пръста натиск при емблемата и щрак.
това само по тези оскъдни снимки, снимай я още да коментираме
#40
Публикувано 27 септември 2007 - 23:01
Колета Lorinser ти е дал повече от изчерпателно инфо само по снимките.
На лично съм ти пратил, мойте впечатления, така че ти си прецени
На лично съм ти пратил, мойте впечатления, така че ти си прецени
#41
Публикувано 27 септември 2007 - 23:16
Ич не си прави труда да го снимаш,питай Лоринсер кви пие,вербуваш го за клюкарка и го води с теб другия път.Вземи си едно фото и тогава снимай какво рови колегата да намажем и ние.
Бързо и за 5 лева НЯМА ДА СТАНЕ,но това вече го казах.Ровене му е майката,по-хубав за по-добри пари трудно ще намериш,това са му парите само за акцизи,номера е как да я спретнеш добре за нормална цена. Тук вече ПРОФЕСИОНАЛИСТИТЕ помагат много,хора които ги разбират кое и как могат да ти намерят това което ти трябва.Лаиснички и дреболиики от тук колко искаш на нормална цена,но пак си прецени и послушай съвета на такива като колегата горе.Мани ме мен,аз съм вклюбчив - да съм я отнесъл вече.
Бързо и за 5 лева НЯМА ДА СТАНЕ,но това вече го казах.Ровене му е майката,по-хубав за по-добри пари трудно ще намериш,това са му парите само за акцизи,номера е как да я спретнеш добре за нормална цена. Тук вече ПРОФЕСИОНАЛИСТИТЕ помагат много,хора които ги разбират кое и как могат да ти намерят това което ти трябва.Лаиснички и дреболиики от тук колко искаш на нормална цена,но пак си прецени и послушай съвета на такива като колегата горе.Мани ме мен,аз съм вклюбчив - да съм я отнесъл вече.
.
#42
Публикувано 27 септември 2007 - 23:40
мерси за похвалатаИч не си прави труда да го снимаш,питай Лоринсер кви пие,вербуваш го за клюкарка и го води с теб другия път.Вземи си едно фото и тогава снимай какво рови колегата да намажем и ние.
Бързо и за 5 лева НЯМА ДА СТАНЕ,но това вече го казах.Ровене му е майката,по-хубав за по-добри пари трудно ще намериш,това са му парите само за акцизи,номера е как да я спретнеш добре за нормална цена. Тук вече ПРОФЕСИОНАЛИСТИТЕ помагат много,хора които ги разбират кое и как могат да ти намерят това което ти трябва.Лаиснички и дреболиики от тук колко искаш на нормална цена,но пак си прецени и послушай съвета на такива като колегата горе.Мани ме мен,аз съм вклюбчив - да съм я отнесъл вече.
дали си струва покупката??сам трябва да си прецени, ако останалата част от колата е като тази на снимката, според мен НЕ. защото парите които ще хвърлиш за части, всичко ще ти излезе колкото да си взмеш един SEC от мобилето.бг за 12-15хил лв с разликата, че ще спестиш ОГРОМНО време за обикаляне по части, сервизи, бояджии, араби(което е безмислено, те нямат нищо за SEC, освен накладки). а всички знаем, че времето е пари. другия +, да си вземеш скъп SEC, е че ще е 90, 91ва год и почти всичко ще му е ОК, + 95% от всички предлагани екстри. евтиното излиза скъпо. но не знам, остатъка от SEC-а може да е ОК.
към коментара горе ще добавя и НИКЕЛИРАНИТЕ ЛАЙСНИЧКИ по веждите на калниците, което са признак че предишните собственици са били истински оргинални "диви селяни-гъзари".бъди сигурен, че под лайсничките е 100% изгнило. вежди за тази кола не се продават!!!! дано няма и друго тунинговано
#43
Публикувано 28 септември 2007 - 00:08
Това с никелираните вежди си е търговки трик. В Германия е практика това. Няма да забравя в далечната 1995г. когато бях още доста малък, с бащата ходих по обяви за коли в Германия. Тогава искаше да си вземе 123-ка.
Ходихме да гледаме 7-8 коли, спомням си бяха доста лачени, но бащата не ги хареса и тогава ми каза, че видиш ли кола с никелирани вежди да знаеш че под тях няма нищо, и беше много прав. Та тогава взе идна 123-ка от един дядо но 80г. където беше е направил.....
На колата и нямаше нищо, вътре беше повече от перфектна, на реални 120 000км. беше, ама гаражчето му беше доста малко и беше остъргана в четире крайща, най-вече гумените рогчета и калницине. Но нямаше гнило никъде.
Ходихме да гледаме 7-8 коли, спомням си бяха доста лачени, но бащата не ги хареса и тогава ми каза, че видиш ли кола с никелирани вежди да знаеш че под тях няма нищо, и беше много прав. Та тогава взе идна 123-ка от един дядо но 80г. където беше е направил.....
На колата и нямаше нищо, вътре беше повече от перфектна, на реални 120 000км. беше, ама гаражчето му беше доста малко и беше остъргана в четире крайща, най-вече гумените рогчета и калницине. Но нямаше гнило никъде.
#44
Публикувано 28 септември 2007 - 00:29
Чета, чета и си мисля...колко малко знам за моделите за марката...и още колко имам да уча...малии
Сега разбирам защо се казва SEC....! Всичко му е специално на този модел...
Но както каза колегата в по горния пост...е по добре разбира се ако имаш парите да си купиш един читав SEC и да не си блъскаш главата...
Успех!
Сега разбирам защо се казва SEC....! Всичко му е специално на този модел...
Но както каза колегата в по горния пост...е по добре разбира се ако имаш парите да си купиш един читав SEC и да не си блъскаш главата...
Успех!
Mercedes-Benz W201
#45
Публикувано 28 септември 2007 - 00:46
Читавите SEC-ове са м USA и това може да го каже BENZBOSS.
Аз такива съм виждал в Ebay, че направо ми се е искало да се преместя да живея в USA.
Не казвам че всимки тук са кошници, но 90% от тях са мъртъвци и им е взето здравето още преди 10г. и сега се опитват да ги продават като ретро за сумати пари.
Аз такива съм виждал в Ebay, че направо ми се е искало да се преместя да живея в USA.
Не казвам че всимки тук са кошници, но 90% от тях са мъртъвци и им е взето здравето още преди 10г. и сега се опитват да ги продават като ретро за сумати пари.
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни