Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка
- - - - -

W210 E320 проблем ?Гасне на място


  • Please log in to reply
52 мнения по тази тема

#16 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 септември 2007 - 22:21

Публикувано изображение

Точно това което казваш прави,кликни едно търсене в нета с проблеми ЕТА M104 и ще видиш.

Да не те отчайвам,но се поправям - тук това е около 1400$ за твоя мотор,кажи и ти го намирам поне на половина или поне ще се пробвам. :kill_myself:

http://www.autoparts...rottle_actuator
  • 0
.

#17 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 септември 2007 - 22:25

Мерси много за линковете. Май не съм успял да прецакам алтернатора защото си работи всичко като преди :) Тая снимка с разпадналите се кабели е много отчайваща за гледане. А актуатора от втория линк има ли общо с оборотите когато колата е на място и не може ли нещо даму се направи да се провери дали има общо с проблема ?




баш тоя актуатор/дроселна клапа/ ти играе царя на оборотите и автопилота!
ако кабелите му са наред се прави обучение с диагн.комп!
Но първо оправи заряда и прочети грешките в мотора!
Такива клапи има секъндхенд по 500лв

Успех!
  • 0

#18 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 септември 2007 - 22:27

Какви кодове дава колата,това е ОБД2 и много точно ще си каже?Преди да я почват да и вратнат една диагностика,за 15 минути ще изреве де я сърби.

http://cgi.ebay.com/...sspagenameZWDVW

Това ти работи с круиза,ти си прецени дали е сападък това което казваш.Проблема си го знаеш вече,да бяха кабели нямаше да ме е яд,това си бало мамата,на старо е 400 кинта и горница,е от кой модели става.

Публикувано изображение
  • 0
.

#19 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 септември 2007 - 22:30

баш тоя актуатор/дроселна клапа/ ти играе царя на оборотите и автопилота!
ако кабелите му са наред се прави обучение с диагн.комп!
Но първо оправи заряда и прочети грешките в мотора!
Такива клапи има секъндхенд по 500лв

Успех!



Ей не ме оставяш да блесна и аз значи,таман си викам ТЕ СЕГА Е МОЯ РЕД,ТИЯ ГОВНА И АЗ ГИ КЛЬОПАМ С МОИТЕ МОТОРИ ...........и ти виж кво направи. :icon_coolgrin: :icon_coolgrin: :icon_coolgrin:

Темата я разчепкахме,друго кво и е на колата,сърбят я 500 кинта значи. :closed-topic:
  • 0
.

#20 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 септември 2007 - 22:39

http://v12uberalles.com/MAF_rewire.htm

Малко инфо какво правят магьосниците с кофти кабеляци по Мерцедесите,тва годините 92-96 са голяма работа,кабели сънуваш само.
  • 0
.

#21 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 септември 2007 - 22:42

http://v12uberalles....ator_rewire.htm

Да бързам,че LYNX пак ще се метне в проблема. :icon_coolgrin:

Е на какво и как се прави по тоя проблем,мотора е V12 или 2 от тия наще събрани под един капак.Може да има малки изменения,но като цяло информацията е ЗЛАТО.
  • 0
.

#22 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 септември 2007 - 22:46

Супер, мерси много, сега ги гледам линковете и ги копирам нещата в един общ документ. Остава обаче въпроса къде да направя диагностика на мотора ? В балкан стар ще ми кажат ли какви кодове за грешки дава ?
  • 0

#23 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 септември 2007 - 22:54

Ми те ако това не ти кажат за какво да ходиш???

Ако си сменял кабеляците на мотора и са били кофти бъди сигурен,че кабелите на клапата и те са така,симптомите които описваш са същите каквито ги описват много хора - еле тва с круиза.
Мани ги тия в БАЛКАН,намери някои с диагностика,имаше списък със свестни сервизи и кой какво ползва,ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ май беше списъка.После хвани един без работа и леко сръчен,намери му кабели като хората / аз ползвам морски - нищо не им се опира......../ и да го оправя.
Варианта втора ръка също го има,но на каква калинка може да кацнеш не се знае. :kill_myself:

Копирай смело,има какво ли не за тия мотори,ако го нямам го намирам за нула време. :flagMB new:
  • 0
.

#24 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 септември 2007 - 23:09

Ми те ако това не ти кажат за какво да ходиш???

Ако си сменял кабеляците на мотора и са били кофти бъди сигурен,че кабелите на клапата и те са така,симптомите които описваш са същите каквито ги описват много хора - еле тва с круиза.
Мани ги тия в БАЛКАН,намери някои с диагностика,имаше списък със свестни сервизи и кой какво ползва,ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ май беше списъка.После хвани един без работа и леко сръчен,намери му кабели като хората / аз ползвам морски - нищо не им се опира......../ и да го оправя.
Варианта втора ръка също го има,но на каква калинка може да кацнеш не се знае. :kill_myself:

Копирай смело,има какво ли не за тия мотори,ако го нямам го намирам за нула време. :flagMB new:


Ще ги видя тия в сервиза където ще ходя дали могат да прочетат грешките на мотора, имат някакви букси и лаптоп дано са компетентни. Като гледам тая клапа май е капсулована и също кабела направо излиза от нея, на снимките са я отворили и мисля утре да я отворя и да се заема с нея, имам поялник и хубави кабели и мога да се справя не е нещо сложно. Ако взема на старо както казваш може да е прецакано с същия проблем.
  • 0

#25 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 септември 2007 - 23:36

То старото е правено същата година,ако е без проблем няма да е за продан освен ако не си намериш ударена и да сваляш от нея - тя поне се е фраснала по време на движение.

С лаптоп ми закачаха МРАКА,вади ална диагностика за около 15 минути - това мотор, и шаси заедно,всичко си каза колицата.
Пиши кодовете за грешки които дава и да ги мислим после,но почти няма какво друго да е,не ми се вярва да е компа на колата,те са здрави,но тия зациклят много често.

HAUK я беше пуснал темата кой и с какво разполага,налази го за инфо,а и той май се занимаваше с това,поне ще кажеш после добър ли е или като мен само краде идеи от форумите :flagMB new:
  • 0
.

#26 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 септември 2007 - 16:37

Общо взето проблема се развива така че ще трябва да поръчам нова инсталация на двигателя (1540лв.) и евентуално след това нов дебитомер - при диагностиката излиза грешка в дебитомера и в ламбда сондата, въпреки че тая сонда е сменена с чисто нова оригинална преди лятото и би трябвало да е ок. Чудя се дали да не сменя свещите профилактично защото тия сегашните (оригинални от БС - може би бош) са вече на 50000км и мисля да сложа японски NGK, тая процедура с свещите я мисля защото днес докато карах и ми гаснеше колата в един момент бях спрял за малко да си свърша работа и после като запалих и дадох на D почна пак да иска да гасне и като паднаха оборотите забелязах черно припушване от ауспуха а досега никога не е пушила.
  • 0

#27 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 20 септември 2007 - 18:57

За свещите БЕЗ КОМЕНТАР,не се и замисляй ми перни едни IX и пей сърце. :icon_coolgrin:

Това обаче с новата инсталация нещо не ми харесва.Нали каза,че са сменяни кабеляците по мотора или грешно сам разбрал?Нов дебитомер или ЕТА и той е майка си и баща си,няма ли кой да го прегледа и да му сложи нови кабели?Майко чак мен ме заболя,аз съм с 2 такива мотора на улицата ма поне инсталацията им е ок. :kill_myself:

Снимай инсталацията как е,оголи някои кабел в предната част и го виж дали не е напукан.Ако там е ок попрегледай по снимките които съм пускал къде точно вървят тия кабели и огледай на тия места за кофти изолация.Ако изолацията е ОК започни с ЕТА,може да се оправи и да не е от кабеляците проблема.
  • 0
.

#28 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 септември 2007 - 19:38

За свещите БЕЗ КОМЕНТАР,не се и замисляй ми перни едни IX и пей сърце. :icon_coolgrin:

Това обаче с новата инсталация нещо не ми харесва.Нали каза,че са сменяни кабеляците по мотора или грешно сам разбрал?Нов дебитомер или ЕТА и той е майка си и баща си,няма ли кой да го прегледа и да му сложи нови кабели?Майко чак мен ме заболя,аз съм с 2 такива мотора на улицата ма поне инсталацията им е ок. :kill_myself:

Снимай инсталацията как е,оголи някои кабел в предната част и го виж дали не е напукан.Ако там е ок попрегледай по снимките които съм пускал къде точно вървят тия кабели и огледай на тия места за кофти изолация.Ако изолацията е ОК започни с ЕТА,може да се оправи и да не е от кабеляците проблема.


За свещите ровил ли си ги кой конкретен модел NGK е за 104.995 мотор ? Сменяни са кабелите на мотора но не с оригинални, просто са махнати напуканите кабели (старите са били като на снимките които даде) и са сложени нови, но само до там докъдето са се виждали и незнам какви кабели са сложили и затова си е най добре да се сменят с нови. Новия дебитомер е около 600лв от ивайджет. Дросела го бяха свалили и кабелите му бяха като нови никакви напуквания и даже за всеки случай го почистиха, но проблема си остана.
Ето това са кабелите които включва комплекта:
Публикувано изображение
  • 0

#29 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 20 септември 2007 - 19:58

Spark Plug, IX Series, Single Iridium, Fine Iridium Center Electrode, Gap 0.032, BKR5EIX

1996 MERCEDES-BENZ E320 3.2 L6 M104.992 FI Wires Early

Spark Plug Part No. Stock No. Plug Gap Photo
Standard BKR5ES 2460 .032
V-Power BKR5E 7938 .032
G-Power Platinum BKR5EGP 7090 .032
Iridium IX BKR5EIX 6341 .032

http://www.ngksparkp...suv/results.asp

Това ми вади на мен ако номера на мотора да не е съвсем същия сам на 99% сигурен,че са тия.Аз карам такива на ПРИЗРАКА и МРАКА,проблеми никакви.

Сега ще ти намеря как се сменят тия кабели да ги видиш къде вървят.
  • 0
.

#30 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 20 септември 2007 - 20:13

Публикувано изображение

Е така изглеждат кабелите,смяната им е около 2 часа,казват,че няма какво да объркаш или да смениш един с друг,но ако ги маркираш при свалянето сам сигурен,че е така.
ЕТА го отписваме от списъка с проблемите значи,остават свещи / смени ги и пак я виж как е / или кабеляците.

Аз ако сам на теб ще ги маркирам и сваля,ще прегледам къде и какво е сменяно по тях и ще им дръпна едни нови кабели преди да скоча на 1500 кинта в магазина.Просто виж къде са кофти кабеляците и ги подмени,една връзка може да ти куца и да ти прави проблеми.Ако са сменяни как са си на колата..............не са направили много,това се тръшка на масата,палиш една цигара,отваряш една бира и го мяташ.Лист хартия,цветни маркери,тиксо за маркиране на връзките и фотоапарат помагат при подмяната.
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

Зареждане...