
W210 E320 проблем ?Гасне на място
Започната от top, 14 сеп 2007 - 15:41:39
52 мнения по тази тема
#46
Публикувано 27 септември 2007 - 16:49
http://www.mercedess.../EngineControls
Малко попаднах на това та реших да ти го пусна.
http://www.freetranslation.com/
Малко попаднах на това та реших да ти го пусна.
http://www.freetranslation.com/
.
#47
Публикувано 28 септември 2007 - 06:30
Много си ги юркал свещичките. мам некъв спомен, че повече от 30 км. не трябва да се карат. Впрочем на тест трябва да ти покаже, че палят на мн. високо напрежение, което не е добре. Но няма да е от тях. Възм. е проблема да е комплексен - аз съм имал такива случаи - свещи кабели дистр капачка. Що не пробваш по метода на елминирането?
#48
Публикувано 28 септември 2007 - 07:05
Круиза е важен фактор тук,той много показва.Ето малко кратко инфо защо и как.
Този МАФ сензор е една малка гад по която минава електричество със заряд 0.5 волта / по спомени,няма да ви лъжа много /Сензора мери какъв дебит въздух минава по системата и е вързан за ЕКУто на колата което от своя страна управлява запалване,работата на дебитомера или ЕТА както и круиза на колата.Ако този МАФ е мръсен,дал грешка някаква това дава грешна информация за потока въздух на компа на колата,той ги зацилкя и почва да дава грешни команди на дросела които от своя страна така оплита положението,че колата гасне,няма равни обороти,не се ускорява,харчи / сместа е не е в нормални граници / пуши..............си ибало майката.
Ако дросела е чист,свещите работят и най-вече колата се справя сама с откачен МАФ това е сигурен признак на повреда в него.Круиза е втория сигурен признак - той си се управлява от компа,той ако е отказал това значи,че МАФ сензора е дал фира и от там е проблема с компа.
Може да мине само с почистване цялата работа,може да е издухан кабел или някоя свещ да куца,НО ще има крyiз и ще ги прави същите парчета и с откачен МАФ.
Аз имах подобен проблем след като измих същия мотор - през капака на свещите ми влезе малко вода и скапа единия кабел,колата прекъсваше та не се трае.Вадя кабели,продухвам,нареждам,паля и обикалям квартала.А да се захиля и пак същото,проблема го оправих с нови кабеляци.
Има го и момента да е уздухал някои коил,но пак се връщаме на МАФ - с него си работи гадината,като го закачиш и почва да лъже ЕКУто и да бърка работата.
Малко дълго стана ма аз съм го захапал същия с тия мотори,2 са ми на двора такива и няма начин да не съм любопитен сега какво им е.Чакам с нетърпение резултата
Свещите които съм сложил в момента ще ги карам около 100 000 мили или грубо 160 000 километра па ако ще да се разчуе.3 комплекта БОШ за около 20 000 мили смених,сега вече сам спрял с експериментите на Немците,само Японски свещи от най-добрите.Въртях и аз като обран евреин,сменях свещи като луд и кво............рано или късно кацаш там дето е истината,ебем ти БОШ вече
Този МАФ сензор е една малка гад по която минава електричество със заряд 0.5 волта / по спомени,няма да ви лъжа много /Сензора мери какъв дебит въздух минава по системата и е вързан за ЕКУто на колата което от своя страна управлява запалване,работата на дебитомера или ЕТА както и круиза на колата.Ако този МАФ е мръсен,дал грешка някаква това дава грешна информация за потока въздух на компа на колата,той ги зацилкя и почва да дава грешни команди на дросела които от своя страна така оплита положението,че колата гасне,няма равни обороти,не се ускорява,харчи / сместа е не е в нормални граници / пуши..............си ибало майката.
Ако дросела е чист,свещите работят и най-вече колата се справя сама с откачен МАФ това е сигурен признак на повреда в него.Круиза е втория сигурен признак - той си се управлява от компа,той ако е отказал това значи,че МАФ сензора е дал фира и от там е проблема с компа.
Може да мине само с почистване цялата работа,може да е издухан кабел или някоя свещ да куца,НО ще има крyiз и ще ги прави същите парчета и с откачен МАФ.
Аз имах подобен проблем след като измих същия мотор - през капака на свещите ми влезе малко вода и скапа единия кабел,колата прекъсваше та не се трае.Вадя кабели,продухвам,нареждам,паля и обикалям квартала.А да се захиля и пак същото,проблема го оправих с нови кабеляци.
Има го и момента да е уздухал някои коил,но пак се връщаме на МАФ - с него си работи гадината,като го закачиш и почва да лъже ЕКУто и да бърка работата.
Малко дълго стана ма аз съм го захапал същия с тия мотори,2 са ми на двора такива и няма начин да не съм любопитен сега какво им е.Чакам с нетърпение резултата
Свещите които съм сложил в момента ще ги карам около 100 000 мили или грубо 160 000 километра па ако ще да се разчуе.3 комплекта БОШ за около 20 000 мили смених,сега вече сам спрял с експериментите на Немците,само Японски свещи от най-добрите.Въртях и аз като обран евреин,сменях свещи като луд и кво............рано или късно кацаш там дето е истината,ебем ти БОШ вече

.
#49
Публикувано 28 септември 2007 - 18:36
Круиза е важен фактор тук,той много показва.Ето малко кратко инфо защо и как.
Този МАФ сензор е една малка гад по която минава електричество със заряд 0.5 волта / по спомени,няма да ви лъжа много /Сензора мери какъв дебит въздух минава по системата и е вързан за ЕКУто на колата което от своя страна управлява запалване,работата на дебитомера или ЕТА както и круиза на колата.Ако този МАФ е мръсен,дал грешка някаква това дава грешна информация за потока въздух на компа на колата,той ги зацилкя и почва да дава грешни команди на дросела които от своя страна така оплита положението,че колата гасне,няма равни обороти,не се ускорява,харчи / сместа е не е в нормални граници / пуши..............си ибало майката.
Ако дросела е чист,свещите работят и най-вече колата се справя сама с откачен МАФ това е сигурен признак на повреда в него.Круиза е втория сигурен признак - той си се управлява от компа,той ако е отказал това значи,че МАФ сензора е дал фира и от там е проблема с компа.
Може да мине само с почистване цялата работа,може да е издухан кабел или някоя свещ да куца,НО ще има крyiз и ще ги прави същите парчета и с откачен МАФ.
Аз имах подобен проблем след като измих същия мотор - през капака на свещите ми влезе малко вода и скапа единия кабел,колата прекъсваше та не се трае.Вадя кабели,продухвам,нареждам,паля и обикалям квартала.А да се захиля и пак същото,проблема го оправих с нови кабеляци.
Има го и момента да е уздухал някои коил,но пак се връщаме на МАФ - с него си работи гадината,като го закачиш и почва да лъже ЕКУто и да бърка работата.
Малко дълго стана ма аз съм го захапал същия с тия мотори,2 са ми на двора такива и няма начин да не съм любопитен сега какво им е.Чакам с нетърпение резултата
Свещите които съм сложил в момента ще ги карам около 100 000 мили или грубо 160 000 километра па ако ще да се разчуе.3 комплекта БОШ за около 20 000 мили смених,сега вече сам спрял с експериментите на Немците,само Японски свещи от най-добрите.Въртях и аз като обран евреин,сменях свещи като луд и кво............рано или късно кацаш там дето е истината,ебем ти БОШ вече
Вече ми омръзна да се занимавам с тая кола, но продължавам няма как. Като извадих МАФа да го пръскам забелязах че вътре нали има три плоски като лентички които стърчат и едната се беше кривнала малко по надолу от останалите и ми се стори че е счупена в основата и с малко бързосъхнещо лепило я капнах в основата и я върнах на нивото на другите да са равни на едно ниво и вчера покарах с включен МАФ и не гаснеше но пак играеха оборотите и все имах чувство че ще изгасне и се нервирах докато чаках по светофари и задръствания и слагах на N защото малко повече се вдигат оборотите и това ми дава някакво успокоение че няма да изгасне. Явно ще трябва да поръчам нов МАФ - скъпичък е но явно проблема е от него. Тая кола вече изнервя с тъпите си проблеми и днес се поогледах в мобиле.де за нещо по ново и видях че за около 14000 евро може да се вземе доста прилична W210 Е270CDI от 2002г. с всякакви екстри и почвам да се замислям... Забравих че смених свещите и горивния филтър с оригинални от Балкан Стар, свещите бяха запечатани в сиви кутийки с холограмен знак на мерцедес и вътре като отворих свещите имаше емблема на мерцедес и пишеше BERU.
#50
Публикувано 09 октомври 2007 - 23:25
Ходих вчера да ми направят истинска диагностика (Star Diagnosis) и човека два часа се занимава с колата със всички системи и първо се оказа дебитомер, второто се оказа че на дросела трябваше да му се настройва нещо и след настройката се оправи проблема с изгасването в движение и също круз контрола заработи, само остана това че като дам газ при тръгване леко преди да тръгне се колебаеха оборотите - днес и тоя проблем го оправих защото пристигна новия дебитомер и го сложих и вече при тръгване колата тръгва нормално без да се "замисля" и всичко е ок за сега. Междувременно преди няколко дни се развалиха мигачите, чистачката и светлините на задната - като пусна мигачи вместо да работят почваше да се чува едно цъкане от един ел блок (A2108203926 - CONTROL UNIT - CENTRAL ELECTRICAL SYSTEM) и диагностиката не го откриваше и днес и това ми го оправиха, оказа се че не блока се е скапал а е имало някакъв проблем в кабелите - утре ще питам и ще го обясня по подробно какво е било. Тъй че за сега отлагаме смяната на ел инсталацията на двигателя.
#51
Публикувано 19 октомври 2007 - 00:17
http://202tech.mkoso.../howto/eta.html
Отивам да скачам на ПРИЗРАКА,същия мотор като твоя,,като на МРАКА.............стискайте ми палци.
Отивам да скачам на ПРИЗРАКА,същия мотор като твоя,,като на МРАКА.............стискайте ми палци.
.
#52
Публикувано 19 октомври 2007 - 00:46
http://202tech.mkoso.../howto/eta.html
Отивам да скачам на ПРИЗРАКА,същия мотор като твоя,,като на МРАКА.............стискайте ми палци.
Стискам ти палци

#53
Публикувано 19 октомври 2007 - 01:48
Водна помпа или работи или не,ако няма теч под колата не е водна помпа.Другия номер е,че ако е водна ще ти загрява и на високи обороти в движение.Пробвай като гарее да я заgасиш и следи колко се върти перката на силикона.Ако е наd 5-6 пъти след като загасиш колата си за силиконов съединител на перката.Кофти е,че губи вода,но ако е вдигнала температура около 110 и си със стара капачка и главно вода,а не антифриз може да е извряла от температурата която пак от своя страна може да е заради силикона.
Мани му термостата на тва,запали и чакай да включи перката,гаси и гледай колко върти или се опитай да я спреш с весник при работещо положение.
Литър и половина не е малко,това трябва да е сериозен проблем и ако е така...............ДГД майстора дето е правил гарнутурата,кръгом и бои по тиквата,това държи около 160 000 километра.Ако не ми вярва...........пак ДГД.
Мани му термостата на тва,запали и чакай да включи перката,гаси и гледай колко върти или се опитай да я спреш с весник при работещо положение.
Литър и половина не е малко,това трябва да е сериозен проблем и ако е така...............ДГД майстора дето е правил гарнутурата,кръгом и бои по тиквата,това държи около 160 000 километра.Ако не ми вярва...........пак ДГД.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни