
W140 "S300TD" vs. W140 "S320"
Започната от Sandeto, 10 сеп 2007 - 21:46:34
61 мнения по тази тема
#46
Публикувано 01 октомври 2010 - 10:31
Може ли някой да напише какви са възможните екстри. Имам в предвит тези в купето като падане на облегалките, задна щора, аср и т.н. и кой от тях са сериини ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#47
Публикувано 01 октомври 2010 - 21:31
на тази второто копче прилича с картинка на наколонена кола за какво е ?
http://www.mobile.bg...70820497_10.pic
И гледам че има за сваляне на прозорците и на врата освен при скоростният лост или се бъркам ?
http://www.mobile.bg...170820497_5.pic
http://www.mobile.bg...70820497_10.pic
И гледам че има за сваляне на прозорците и на врата освен при скоростният лост или се бъркам ?
http://www.mobile.bg...170820497_5.pic
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#48
Публикувано 04 октомври 2010 - 07:40
Ако копчето е на шофьорската врата , то е за централното закл/чване ,на по-старите е там ,а не на средната конзола.
NO PAIN - NO GAIN!
#49
Публикувано 05 октомври 2010 - 12:30
на тази второто копче прилича с картинка на наколонена кола за какво е ?
http://www.mobile.bg...70820497_10.pic
И гледам че има за сваляне на прозорците и на врата освен при скоростният лост или се бъркам ?
http://www.mobile.bg...170820497_5.pic
Колега ... това е задната врата

2рото копче е за подгряване на седалката

#50
Публикувано 05 октомври 2010 - 12:48
второто копче с наклонената количка е за алармата.
#51
Публикувано 05 октомври 2010 - 16:10
Първото е за задната вратаКолега ... това е задната врата
![]()
2рото копче е за подгряване на седалката


А това на вратата и двете е ясно за каквоса въпроса беше дали го има като опция да имаш копче са стъклото и на вратата и на конзолата при скоростите : )
И това над средните духалки само жабка ли е ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#52
Публикувано 05 октомври 2010 - 16:41
Понеже снимките ще паднат от mobile-a, ги качвам тук.
Не си пускаш от там алармата. Бутона е стандартен, когато имате фабричната аларма на Мерцедес.
Като го натиснеш нагоре, изключва сензорите за движение, за да може да се качи на ферибот, на платформа или на каквото и да е, докато е заключена. Действа за следващото заключване, после пак трябва да се натиска.
Като се натисне надолу, изключва вътрешните сензори за движение, които се намират над коланите, на рамката на купето. Това е с цел да не се включи, докато има куче в колата или докато някой ви чака в гетото, докато въртите далаверка с местния цигански бос.
Също важи само в рамките на следващото заключване.
Дясната снимка е от моята кола, картинките на бутоните са същите, формата е друга само.
На снимката на S-ката, първото копче отваря багажника, второто е ясно вече, третото сваля задните подглавници, четвъртото заключва вратите.
Не си пускаш от там алармата. Бутона е стандартен, когато имате фабричната аларма на Мерцедес.
Като го натиснеш нагоре, изключва сензорите за движение, за да може да се качи на ферибот, на платформа или на каквото и да е, докато е заключена. Действа за следващото заключване, после пак трябва да се натиска.
Като се натисне надолу, изключва вътрешните сензори за движение, които се намират над коланите, на рамката на купето. Това е с цел да не се включи, докато има куче в колата или докато някой ви чака в гетото, докато въртите далаверка с местния цигански бос.

Дясната снимка е от моята кола, картинките на бутоните са същите, формата е друга само.
На снимката на S-ката, първото копче отваря багажника, второто е ясно вече, третото сваля задните подглавници, четвъртото заключва вратите.
Прикачени файлове
#53
Публикувано 05 октомври 2010 - 20:56
Благодаря колега за пояснението.
А по темата.
Докато гледах двата модела който са в сайтовете за продажба бензиновите като че ли имат повече екстри повечето от тях или може би хубавите дизели си ги пазят не се продават.
Или пък бензиновите са с повече екстри като по подразбиране
Въпреки че 300D държат доста добри цени спрямо другите на някой по две и по три
А по темата.
Докато гледах двата модела който са в сайтовете за продажба бензиновите като че ли имат повече екстри повечето от тях или може би хубавите дизели си ги пазят не се продават.
Или пък бензиновите са с повече екстри като по подразбиране

Въпреки че 300D държат доста добри цени спрямо другите на някой по две и по три

Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#54
Публикувано 07 ноември 2010 - 00:41
добре а всички модели ли имат вакуум на вратите ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#55
Публикувано 07 ноември 2010 - 12:44
За жалост не.. дори е доста рядко като екстра. До някъде е добре ако я нямаш.. тъй като доста често има проблеми , като да не прибира някоя врата веднага , багажника да не се дозатваря и тн..
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#56
Публикувано 09 декември 2010 - 23:50
А от къде идва разликата в по дългата база?
В смисъл двигателния отсег ли е по дълъг самият салон или багажника ?
най малкият V8 e 4.2 нали? Става въпрос за W140.
В смисъл двигателния отсег ли е по дълъг самият салон или багажника ?
най малкият V8 e 4.2 нали? Става въпрос за W140.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#57
Публикувано 10 декември 2010 - 14:55
А от къде идва разликата в по дългата база?
В смисъл двигателния отсег ли е по дълъг самият салон или багажника ?
най малкият V8 e 4.2 нали? Става въпрос за W140.
Задните врати са по дълги при дългата база. Най малкия двигател при W140 е 2.8 литров.
#58
Публикувано 10 декември 2010 - 18:15
ставаше въпрос най-малкия V8 : )
2.8 не е ли V6
2.8 не е ли V6
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#59
Публикувано 10 декември 2010 - 20:56
ставаше въпрос най-малкия V8 : )
2.8 не е ли V6
Да, sorry моя грешка, не съм видял правилно

#60
Публикувано 11 декември 2010 - 01:08
2.8 е М104 и е 6 цилиндров редови не е В образен.
NO PAIN - NO GAIN!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни