За и против новите автомобили
Started by Svalko, 22 Aug 2007 - 16:54:16
62 replies to this topic
#46
Posted 17 September 2007 - 08:37
Всеки машинен инженер по време на следването си още в първите години научава , така наречената крива на износването на механизмите. Кривата представлява х,у диаграма - по х се нанася време за работа на механизма(часове, километри ит.н), по у - вероятността за повреда! Та тази крива има формата на обърната парабола -т.е най-голяма вероятност за повреди има при чисто новите механизми, които са в период на разработване и в края на живота им. Така, че аз бих купил, нова кола но на 3-4 години, къудето периода на разработване е минал успешно и ако е имало дефекти те ве4е са се проявили и евентуално отстранени!
#47
Posted 18 September 2007 - 01:06
а пък всеки електронен инжинер знае че електрониката се скапва когато и скимне, особено когато колата е фраш с нея...
#48
Posted 18 September 2007 - 03:51
Потвърждава го и 30 годишния ми дизел на двора.Стъклата не му се свалят,че са ръждясали механизмите ма другото си бачка.Кога нещо от новото поколение издраска 30 години да ми се обади,толко да и вярвам на тая кола,че няма на къде повече.
Не е лошо да е нова,да влизам у форума само за идеи как да си мия колата ма ако имам 2 коли поне и пари да не ги мисля колко се трошат.Ако сравняваме обаче кой коли водят като комбинация от надеjност,ЦЕНА,сигурност,време за ремонти..............ще стане ясно,че коли от рода на 123 дизел,126,124.............водят доста пред разни изгъзици които ни да ги караш,ни да ги правиш,а струват колко половин паркинг Пури.Имам ли да не ги мисля - САМО НОВА,търся ли комбинация от здравина и качество на нормална цена - РОВЯ У ФОРУМА кой и от какви не мрънка,че аз за ремонти за 3 години на 123 300Д сам дал толкова колкото МРАКА ми дърпа за седмица / ако е добра седмицата /.
Някои от нас четоха една тема за един генератор на 400CDI,други видяха колко време отнема да се продаде 123 дизел и на каква цена.............е па НЕМА А КАРАМ НОВО,няма щото нямам пари,ма МНОГО пари,ич да не го мисля кво ми е и колко иска.Такива хора обаче са рядкост из форумите не само в БГ,тук също на такива теми като тая отговора е ИЗДЪРЖАЛА НА ПРЕВЕРКИТЕ НА ВРЕМЕТО,това новите ще ги почакам да се отсеят коя върви и коя как кляка и после,да станат на по 10 годинки и ще ги мисля.
Не е лошо да е нова,да влизам у форума само за идеи как да си мия колата ма ако имам 2 коли поне и пари да не ги мисля колко се трошат.Ако сравняваме обаче кой коли водят като комбинация от надеjност,ЦЕНА,сигурност,време за ремонти..............ще стане ясно,че коли от рода на 123 дизел,126,124.............водят доста пред разни изгъзици които ни да ги караш,ни да ги правиш,а струват колко половин паркинг Пури.Имам ли да не ги мисля - САМО НОВА,търся ли комбинация от здравина и качество на нормална цена - РОВЯ У ФОРУМА кой и от какви не мрънка,че аз за ремонти за 3 години на 123 300Д сам дал толкова колкото МРАКА ми дърпа за седмица / ако е добра седмицата /.
Някои от нас четоха една тема за един генератор на 400CDI,други видяха колко време отнема да се продаде 123 дизел и на каква цена.............е па НЕМА А КАРАМ НОВО,няма щото нямам пари,ма МНОГО пари,ич да не го мисля кво ми е и колко иска.Такива хора обаче са рядкост из форумите не само в БГ,тук също на такива теми като тая отговора е ИЗДЪРЖАЛА НА ПРЕВЕРКИТЕ НА ВРЕМЕТО,това новите ще ги почакам да се отсеят коя върви и коя как кляка и после,да станат на по 10 годинки и ще ги мисля.
.
#49
Posted 19 September 2007 - 20:50
Направо ма успокояваш батка!..Щото дадох мойта 123-ка на основен ремонт на мотора:отначало мислех само сегменти,ама майстора каза-от "А"-до "Я" всичко праим кат хората,да имаш кола още 500.000км(живот и здраве!)..Потвърждава го и 30 годишния ми дизел на двора.Стъклата не му се свалят,че са ръждясали механизмите ма другото си бачка.Кога нещо от новото поколение издраска 30 години да ми се обади,толко да и вярвам на тая кола,че няма на къде повече.
Не е лошо да е нова,да влизам у форума само за идеи как да си мия колата ма ако имам 2 коли поне и пари да не ги мисля колко се трошат.Ако сравняваме обаче кой коли водят като комбинация от надеjност,ЦЕНА,сигурност,време за ремонти..............ще стане ясно,че коли от рода на 123 дизел,126,124.............водят доста пред разни изгъзици които ни да ги караш,ни да ги правиш,а струват колко половин паркинг Пури.Имам ли да не ги мисля - САМО НОВА,търся ли комбинация от здравина и качество на нормална цена - РОВЯ У ФОРУМА кой и от какви не мрънка,че аз за ремонти за 3 години на 123 300Д сам дал толкова колкото МРАКА ми дърпа за седмица / ако е добра седмицата /.
Някои от нас четоха една тема за един генератор на 400CDI,други видяха колко време отнема да се продаде 123 дизел и на каква цена.............е па НЕМА А КАРАМ НОВО,няма щото нямам пари,ма МНОГО пари,ич да не го мисля кво ми е и колко иска.Такива хора обаче са рядкост из форумите не само в БГ,тук също на такива теми като тая отговора е ИЗДЪРЖАЛА НА ПРЕВЕРКИТЕ НА ВРЕМЕТО,това новите ще ги почакам да се отсеят коя върви и коя как кляка и после,да станат на по 10 годинки и ще ги мисля.
Тъкмо,както казваш,да видим как "клякят" новите и тогава да се метнем на някоя 10-12 годишна(ИЗДЪРЖАЛА НА ПРЕВЕРКИТЕ НА ВРЕМЕТО)
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#50
Posted 19 September 2007 - 21:32
За новите коли съм.
Можеш ли да я купиш или изплатиш за 3-4 години - перфектно.
В моя случай се оказва, че старите са по-добри, защото са ми по джоба
Нищо ново под слънцето...
Но дори и да намеря откъде извират парите и няколко нови коли да съм накупил, пак ще си имам една 124-ка или пура, ВЕРВАЙТЕ МИ!
Можеш ли да я купиш или изплатиш за 3-4 години - перфектно.
В моя случай се оказва, че старите са по-добри, защото са ми по джоба
Нищо ново под слънцето...
Но дори и да намеря откъде извират парите и няколко нови коли да съм накупил, пак ще си имам една 124-ка или пура, ВЕРВАЙТЕ МИ!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#51
Posted 19 September 2007 - 22:29
Аз също съм за новите ама хубави коли. Понеже нямам пари за нов Цедес за това карам стар ама един ден дано и това да стане.
Инак се возих в новата Цетка в изпълнение авангард и останах разочарован. Кола за 90 бона а пластмасата на таблото като на ФОРД ФОКУС 2, груба на пипане една такава. Това е всичко друго но не и лукс а цената е солена!
Не зна дали защото е авангард но тази кола преодоляваще неравности много дървено, много ме изненада. Не знам дали елеганса и класика са така ама ако е така мене не ме устройва нещо!
Инак се возих в новата Цетка в изпълнение авангард и останах разочарован. Кола за 90 бона а пластмасата на таблото като на ФОРД ФОКУС 2, груба на пипане една такава. Това е всичко друго но не и лукс а цената е солена!
Не зна дали защото е авангард но тази кола преодоляваще неравности много дървено, много ме изненада. Не знам дали елеганса и класика са така ама ако е така мене не ме устройва нещо!
#52
Posted 20 September 2007 - 07:08
Старите автомобили определено са по - добри , най-малкото защото са произвеждани дълго време , незнам кога е първия модел на 190 - ката / мисля 84 / но последния е 1993 г. - 10 г. работа по модела и подобрения . Сега не е така . Това се отнася за почти всички автомобилни производители
Но и друго тряба да е ясно - идва края на автомодилите втора ръка : Само вижте изложението във Франкфурт : колите стават много сложни , с много електроника , роботизирани скоростни кутии , електро двигатели - абсурт е да се мисли че ще изкарат пове4е от 7-10г. а и тези технологии тепърва навлизат и един господ знае какви проблеми ще родят
Но и друго тряба да е ясно - идва края на автомодилите втора ръка : Само вижте изложението във Франкфурт : колите стават много сложни , с много електроника , роботизирани скоростни кутии , електро двигатели - абсурт е да се мисли че ще изкарат пове4е от 7-10г. а и тези технологии тепърва навлизат и един господ знае какви проблеми ще родят
The Gods Made Heavy Metal
#53
Posted 20 September 2007 - 12:14
Старите автомобили определено са по - добри , най-малкото защото са произвеждани дълго време , незнам кога е първия модел на 190 - ката / мисля 84 / но последния е 1993 г. - 10 г. работа по модела и подобрения . Сега не е така . Това се отнася за почти всички автомобилни производители
Но и друго тряба да е ясно - идва края на автомодилите втора ръка : Само вижте изложението във Франкфурт : колите стават много сложни , с много електроника , роботизирани скоростни кутии , електро двигатели - абсурт е да се мисли че ще изкарат пове4е от 7-10г. а и тези технологии тепърва навлизат и един господ знае какви проблеми ще родят
първата 190тка е 83та, а последната 94та.
пурата е от 79та и в европа до 91, арабския свят до 95та, америка до 93та
#54
Posted 20 September 2007 - 13:02
първата 190тка е 83та, а последната 94та.
пурата е от 79та и в европа до 91, арабския свят до 95та, америка до 93та
Ха за туй говоря , 10 , 15 години за модел - работа , разработки , фейстлист и т.н. . А сега кво : всеки пуска всякакви модели , модификации и кви ли не простотий , включително и от Mercedes-Benz , цяла лудница . А резултата : Дизелите на BMW били по-добри / според AUTO BILD / , и то при положения че огато MB са монтирали дизел на лек автомобил BMW не са знаели дали таквоз чудо съществува .
The Gods Made Heavy Metal
#55
Posted 20 September 2007 - 15:26
такаси е имахме 190д добра ма6ина 1.8 дизел.продадохмеиа и сега етони с VITO 110D 2.3 TUR НО СЕКА СЪЖЕЛИАВАМ 190Д . ПО МИ ХАРЕСВА6Е НА ВИТОТО САМО ОСНОВНИА РЕМОНТ НИ ИЗЛЕЗНА 2000лв.така 4е не кубуваите 2 кола според,мен.ок
#56
Posted 20 September 2007 - 18:07
такаси е имахме 190д добра ма6ина 1.8 дизел.продадохмеиа и сега етони с VITO 110D 2.3 TUR НО СЕКА СЪЖЕЛИАВАМ 190Д . ПО МИ ХАРЕСВА6Е НА ВИТОТО САМО ОСНОВНИА РЕМОНТ НИ ИЗЛЕЗНА 2000лв.така 4е не кубуваите 2 кола според,мен.ок
Ти Българин?
.
#57
Posted 20 September 2007 - 19:41
такаси е имахме 190д добра ма6ина 1.8 дизел.продадохмеиа и сега етони с VITO 110D 2.3 TUR НО СЕКА СЪЖЕЛИАВАМ 190Д . ПО МИ ХАРЕСВА6Е НА ВИТОТО САМО ОСНОВНИА РЕМОНТ НИ ИЗЛЕЗНА 2000лв.така 4е не кубуваите 2 кола според,мен.ок
ok. :P
ПП: класИкът пак се изказа
ППП: няма кой да го надмине!
*нови думи: такаси е - ма6ина - продадохмеиа - етони - TUR - СЕКА - СЪЖЕЛИАВАМ - ХАРЕСВА6Е - ОСНОВНИА - кубуваите
сори, не се сдържах
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#58
Posted 20 September 2007 - 19:47
такаси е имахме 190д добра ма6ина 1.8 дизел.продадохмеиа и сега етони с VITO 110D 2.3 TUR НО СЕКА СЪЖЕЛИАВАМ 190Д . ПО МИ ХАРЕСВА6Е НА ВИТОТО САМО ОСНОВНИА РЕМОНТ НИ ИЗЛЕЗНА 2000лв.така 4е не кубуваите 2 кола според,мен.ок
Български за напреднали
#59
Posted 20 September 2007 - 20:18
такаси е имахме 190д добра ма6ина 1.8 дизел.продадохмеиа и сега етони с VITO 110D 2.3 TUR НО СЕКА СЪЖЕЛИАВАМ 190Д . ПО МИ ХАРЕСВА6Е НА ВИТОТО САМО ОСНОВНИА РЕМОНТ НИ ИЗЛЕЗНА 2000лв.така 4е не кубуваите 2 кола според,мен.ок
ЗАЕБИИИИИИИИИИИИИ
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#60
Posted 21 September 2007 - 00:04
Човек не трябва да си купува "2 кола".Т'ва ли е изводът от цялата ра'ота?такаси е имахме 190д добра ма6ина 1.8 дизел.продадохмеиа и сега етони с VITO 110D 2.3 TUR НО СЕКА СЪЖЕЛИАВАМ 190Д . ПО МИ ХАРЕСВА6Е НА ВИТОТО САМО ОСНОВНИА РЕМОНТ НИ ИЗЛЕЗНА 2000лв.така 4е не кубуваите 2 кола според,мен.ок
The S-Class is the Mercedes which most clearly emobodies the brand values of safety,comfort,quality and supreme assurance.
Like no other car,the S-class shows what the future of the automobile will bring.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Like no other car,the S-class shows what the future of the automobile will bring.
-------------------------------------------------------------------------------------------
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users