Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

За и против новите автомобили


  • Please log in to reply
62 мнения по тази тема

#31 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 август 2007 - 10:40

Значи пич,статистиката е от интернет,даже исках да я постна,ама не я намерих,щото беше от преди месец.

Естествено,че говорим за брутни доходи!!!
Просто хората казват-годишна заплата 20хил. евро. Колата струва 30хил...
В Албания,Маседонея,България,Украйна-годишна заплата 2000евро. Колата струва пак 30хил.(поне ;) )
Ако ме разбираш правилно,това е съотношението м/у год.заплата и стойност на нов автомобил...А всеки вече си прави сметка на парите и ги харчи според акъла си,щото хората са казали-"Гъз знае и 2 и 200"!!!
..Ако аз и жена ми взимаме по 2000е. месечно,както сме свикнали да я караме с по 5-600.,ще я купим колата за по-малко от година,..ама понеже нямаме такива доходи(и няма и да имаме)сме си купили кола за 4200лф-(колкото беше моя год. доход преди 10г.) ..а има хора и по 5000 да взимат,пак ходят без пукната пара в джоба и карат 10-15годишни "гълъбарници" ;)
Според тази статистика излиза,че е нормално в една фамилия да се закупи кола на стойност не по-голяма от годишния доход на член от фамилията-така както правят повечето от нас,с тая разлика,че един си купува 10г. кола,друг-20г., а друг-нова ..
...и в крайна сметка всички си придвижваме гъзовете от едно място на друго!


пич, разбери една истина. в германия 90% от хората живеят под наем, средно около 500-1000евро. заплатата средно е около1200евро, като ти останат 400 евро, с тях кое по напред, храна ли кво ли?? откакто марката стана евро, в германия нищо не е същото като преди. преди чичоми работеше в мерцедес на заплата 4000марки, наем 500марки, като стана еврото, наем 500 евро, заплата 2000евро, после 1400евро и се отказа от мерцедес

в българия, 90% от хората имат собствено жилище, заплата 600лв, с които живееш, а не плащаш наем. и кво се оказа накрая??? има малка вероятност да си живееш баровски като немец, само дето тука е малко по криминално, е вярно че в германия, ако си квалифициран с висше вече можеш и от 5000евро нагоре да поченеш в някоя фирма

такаче това което ви го казва хектор е истина, и не му се бъркайте от къде имал пари за АМГ, тва си е негова работа, може бабаму да ги е дала
  • 0

#32 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 24 август 2007 - 11:08

може бабаму да ги е дала


Това ме разби и аз искам да имам такава баба :0_yahoo:
  • 0

logo-600-1002.png


#33 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 август 2007 - 11:53

Това ме разби и аз искам да имам такава баба :0_yahoo:

Ти не сЪ ибавай,че с пази "пура" бяла май върви далаверката :0_yahoo:
  • 0

#34 m_hi88

m_hi88

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 939 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:MB,Whisky,fishing...и др.
  • Автомобил:
    W123/200/1980
    ....
    и др.

Публикувано 24 август 2007 - 12:07

може бабаму да ги е дала


Eй,Богу на български говорим и не може да се разберем.Както и да е.

Сега по темата: Изключвайки фактора финанси(който безпорно е решаващ),аз считам,че за наш'те условия старите автомобили са за предпочитане-ако щете и заради факта,че при ПТП-та с фатален край,участието на нови автомобили е драстично по-изразено,отколкото на стари возила.

Войната по пътищата е относително ново понятие- от 10-15г. насам..Преди години нямаше толко "модерен" автопарк,ама и жертви толко немА...Дай на Бай Ганьо модерна кола-той сам ще се затрие :drift1: :kill_myself:
  • 0
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."

#35 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 август 2007 - 12:16

Ти не сЪ ибавай,че с пази "пура" бяла май върви далаверката :0_yahoo:


пък някои хора даже по 2 си имат.... :0_yahoo:
  • 0

#36 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 24 август 2007 - 13:15

пък някои хора даже по 2 си имат.... :0_yahoo:


Дай боже, ако стане работата втората да е 560SEC, но още е в преговори че нещо собственика не иска да се разделя с нея :0_yahoo:
  • 0

logo-600-1002.png


#37 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 29 август 2007 - 17:16

нова малолитражка за всеки ден и за града и стара голяма бойна трилъчева машина за уикенди и обиколки на европа... - това е оптималното решемие...

засега новата малолитражка съм я заменил с два стари голфа - един втори номер и един първи номер кабрио. Купето си седи под чохъла, периодично се мие и лъска и пак под чохъла, а голфовете возят мен и жена ми и чакаме във Варна да се появи една улица поне която да е неразбита от край до край, че да помислим за нещо новичко..... :) Накрая на седмицата като седна в мерседеса и си умирам от кеф..... И винаги го поддържам в състояние да отида с него до Норвегия например и да се върна.... И ще отида де... ма кога ли ще имам толкоз свободно време....
  • 0

#38 m_hi88

m_hi88

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 939 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:MB,Whisky,fishing...и др.
  • Автомобил:
    W123/200/1980
    ....
    и др.

Публикувано 29 август 2007 - 20:55

нова малолитражка за в :icon_coolgrin: секи ден и за града и стара голяма бойна трилъчева машина за уикенди и обиколки на европа... - това е оптималното решемие...

:icon_welldone: Супер решение!!! :icon_coolgrin: ...Направо ми реши проблема кво да правя с моя "дядо"-той цена няма,за повече от 3-4000евро никой не го ще-ми ще го държа в двора за да си го карам по празниците,пък "маломерната" за ката ден. :)
  • 0
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."

#39 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 31 август 2007 - 18:26

Ама кой ни пита нас,колеги с 20 годишните "каки" хи хи хи
Плюем по новите модели,то не че не са за плюене,но истината е друга.Ако ви се отдаде възможност,сигурен съм,че веднага ще се метнете на някоя по-новичка и млада "кака" хи хи хи
Не зная дали в тази тема да вметна,но днес докато висях на ул.Раковси до пл. Славейков,за два часа преброих:
12 бр. Деветото поколение S класа- от които една 6.3 AMG и една 6.5 AMG 1бр. Брабус W 12-една 320 другите S 500 некви обикновенни :kill_myself:
6 бр. S 220 различни матори около 2004 год. предполагам.
2 бр. W 140 без отличителни надписи
1 бр. CLS 500 2007 ПРЕДПОЛАГАМ
2 бр. G класи ената 500 другата 320 за годинките само мога да гадая.
2 бр. от новата С класа авангард 2007 г.
1 бр. W 126 грапавата лайсна значи преди 86 г и моята пура барабар с всички.
6 бр. AUDI А8 от най новия модел 2006 г. едното с някакъв оптик тунинг и две бурий отзад.
2 бр. AUDI А8 от предишния модел,поувехнали.
2 бр. AUDI Q7 2006 предполагам.
2 бр. WV Файтончета 2006 г
3-4 Поршета различни моде ли но от 2005 нагоре.
И това в рамките на два часа :kill_myself:
За капак мина и един запорожец
Публикувано изображение
Изводите оставям на вас. :wacko:
  • 0

#40 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1751 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 31 август 2007 - 20:01

Лоринсер батка мерси за подкрепата. Колеги не искам да кажа, че в немско сме по-бедни от хората в БГ. Повечето, които сте във форума сте от СФ. Аз лично вече 5-то лято се се прибирам за по 6 седмици и искам да кажа, че виждам как стандарта в СФ доста е скочил и има доста ама доста хора, които имат много висок стандарт и аз със моята заплата се чуствам бедняк спрямо доста мои приятели и колеги в операта ( или поне на първо четене). Гледам колегите накупиха мотори, лаптопи, ходят с доста по-скъпи дрехи от мен "немеца", а после реват, че нямат пари. Не искам да засягам някой от вас колеги, но има бая хора с висок стандарт и пак реват, че нямали пари. Относно АМГ-то всички знаят, че е само по надпис и за таз кола съм събирал пари 5 години без малко, а не за една година за 20000 евро. Да живееш в немско се изисква доста повече безмислени харчове от колкото в БГ. Аз, за да се чуствам сигурен от това някой да не ме " наебе" или ако се насера някъде да знам че съм подсгурен давам около 1000 евро на година за застраховки без да включвам тези по колата. Нито се оплаквам нито плача, но просто искам да кажа, че за нас хората, които работим на държавна работа то и в Бг е така яко пари хвърляме за тоя дето духа, но системата е направена така. Инак и аз искам да си купя нова кола, но реално си смятам възможностите на портфейла ми.

п.с. относно статиските хммммммм кажете колеги колко вярвате на тях особено на тези които са в БГ и за положението на БГ или нещо от тоя род. Статиски които всички знаем, че не показват реално........................!
Още нещо. За мен е по-реално една кола която може да се купи да е в рамките на половината брутна за платан или нетното и изражение което е от порядъка на 46% от брутната....!
Демек ако взимам 20000 евро на година колата да е 10000 евро и то събрани не в рамките на 1 година! Това е моята реална статистика за средногерманска заплата в немско!
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#41 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Публикувано 31 август 2007 - 20:38

Вярно е твърдението, че до 2000 г. колите се правеха от инженери, а след това от икономисти...
Въпреки това, всичко опира до пари. Ако имах възможност бил карал само нови коли... Взимаш на оперативен лизинг чисто нова кола, караш и се кефиш - по време на лизинговият период ремонтите се покриват от лизингодателя и като стане 2-3 години връщаш и взимаш пак нова. Реално не ставаш собственик, а все едно я ползваш под наем, ама кво ти пука - караш само нови коли...
Доста фирми в България го правят това нещо. За момента нямам тази възможност, затова карам 15 годишна кола...
  • 0

#42 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 01 септември 2007 - 15:49

Вярно е твърдението, че до 2000 г. колите се правеха от инженери, а след това от икономисти...
Въпреки това, всичко опира до пари. Ако имах възможност бил карал само нови коли... Взимаш на оперативен лизинг чисто нова кола, караш и се кефиш - по време на лизинговият период ремонтите се покриват от лизингодателя и като стане 2-3 години връщаш и взимаш пак нова. Реално не ставаш собственик, а все едно я ползваш под наем, ама кво ти пука - караш само нови коли...
Доста фирми в България го правят това нещо. За момента нямам тази възможност, затова карам 15 годишна кола...



:)батка, баща ми си взе чисто нов Форд дизел за 29000лв на лизинг. никакви ремонти не се покриват от лизингодателя. маслото, филтрите, накладките, дисковете, труда си го плащаш ТИ, и то по немски тарифи!! тази кола излиза по скъпа за каране от 10годишна ес класа бензин. няма да ти казвам какви разправии са за гаранциоони ремонти. оставете си колата, ние ще ви се обадим след една седмица, щото ще пращаме счупената част, пращат новата, сглобяваме и разглобяваме когато можем. бил съм в сервиза в мото-пфое, правил съм нови коли, купих си нова кола, и ДА ЗНАЕТЕ, ЧЕ Е ГОЛЯМ УЙ. а като я изплатя,няма да мога да я продам и за половината от изплатената цена. аколата ще ми е стъпила на 35000лв ПОНЕ. защото през първите 2 години, цената на новата кола пада с 40%. а реално кефът да я карам тая кола ми е по-малък в сравнение с пурата или 124ката. е сега ако говорим за чисто нова ЕС класа, от 250000лв, със сигурност ще е много гот, но и сравнението ПУРАТА ми за 15000лв, ЕС класа 400ЦДИ 2003 година за 50000лв и нова за четвърт милион, със сигурност първите 2 варианта са за предпочитане, ако ще и милионер да съм.
  • 0

#43 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Публикувано 01 септември 2007 - 16:00

:)батка, баща ми си взе чисто нов Форд дизел за 29000лв на лизинг. никакви ремонти не се покриват от лизингодателя.

Бояне, говоря за ОПЕРАТИВЕН лизинг. Има разлика и то голяма... Както написах, собствеността на колата не се прехвърля - след 2 години я връщаш и взимаш новия модел. Кво ти пука колко се е обезценила?
  • 0

#44 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 01 септември 2007 - 16:35

Бояне, говоря за ОПЕРАТИВЕН лизинг. Има разлика и то голяма... Както написах, собствеността на колата не се прехвърля - след 2 години я връщаш и взимаш новия модел. Кво ти пука колко се е обезценила?


тази схема не я знаех . . . взехме форда 2004 година, изплащахме го 2 години и 2006та го върнахме и взехме новия модел Фюжън+ и продължаваме с изплащането... НО обслужването на колата си го цакаме
  • 0

#45 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Публикувано 01 септември 2007 - 18:24

Друг е въпроса, че отношението на официалните представители на марките в България е просто отвратително. Навсякъде е едно и също. В който и форум да влезеш, ще прочетеш само оплаквания. Проблема е, че има монопол. Искаш или не - купиш ли нова кола, за да ти важи гаранцията си принуден да я обслужваш при тях и да им търпиш пренебрежителното отношение.... :kill_myself:
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни