Боян е много прав,нека сложим и застраховки каско и къде отиват нещата!?никога няма да си взема нова. рабтих в МОТО-пфое и се нагледах,накарах на нови коли. а също и всеки ден по 30пати гледах сразени физиономии на собственици на нови коли, които плащаха по минимум 400 максимум 1200лв за обслужване(масла и филтри) на от фиеста до ягуар... на мен обслужването на пурата на година ми е под 1200лв с частите за ремонти които взимам чат пат.
новата кола--плащаш първоначална вноска 20-30%, изплащаш всеки месец 600-2000лв, обслужване средно на 2-3 месеца 400-1200лв...е като дръпнеш чертата колко ти е излязла и за колко можеш да я продадеш... я да си купя едно чочоне--по евтино ще ми излезе на година от нова фиеста дизел, да не говорим за волво ЕС80 или ягуар
За и против новите автомобили
Започната от Svalko, 22 авг 2007 - 16:54:16
62 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 август 2007 - 09:06
#17
Публикувано 23 август 2007 - 11:59
нека всеки който е ходил в на петко сервиза само да се огледа и да види какви коли има!!!!! на s-ки мотори и вериги свалени!!! че аз кога на мерцо ще му свалим верига за да я сменя!!! че тя е като нова!!!! шарнирите смениш извадих оригинални! ОРИГИНАЛНИ!!! на 20 год.! кога това при новите??? хората като не знаят какво да си купят и се набиват с някой пасат/а4 99'-02' и после носачи по 100 лв. един, за толкоз обичаните tdi модели ремъци и ролки около 700-800 лв. в Германия се оплакват от скупата подръжка на а6 2.5 tdi 800 евро само смяната на ремъците+ролки!!! ако ще на две да се разчекне пак нема да го продам тоз мергел и тва е!!! поздрави
#18
Публикувано 23 август 2007 - 12:27
Единствената кола от която има в движение най много екземпляри от създаването на фирмата е Порше. Но това е нещо друго. Но малцина си го позволяват. Сега здрава нова кола е скъпата - другите са за по пет години макс. Но май всичко е според джоба и мерака!
#19
Публикувано 23 август 2007 - 12:59
Е все да те питам приятелю и все забравям,ти какъв кон яздишПо- добър вариант е да се купи нов автомобил след като му е изтекъл гаранционния срок!
До гаранцията всички дефекти са отстранени-след това притежателя заплаша ремонтите/поне първите от тях/ и като го заболи-продава я!
А колицата баш тогава си е в добро състояние-нова и с много по- ниска цена !
Моятя до гаранцията и беха сменяли доста неща,взех я на половин цена,поря и задника яко и две години вече не ми е създавала сериозни проблеми!
#20
Публикувано 23 август 2007 - 13:07
Сори,не бях видял отговора ти.Наистина добър избор.Миналата седмица един приятел си докара от Германия W211 320 CDI,ега ти бурията е211-270 cdi
#21
Публикувано 23 август 2007 - 15:04
Съгласен съм, че новите коли имат недостатъци като скъпа смяна на консумативи, някои проблеми и тнт, но сигурно чувството да се качиш ти пръв в един нов мерцедес е доста различно от всичко останало... Нека някой, който кара нов Мерцедес да се каже за какво става дума, защото иначе е ясно, че тука почти всички караме коли втора ръка и дискусията отива че те са с предимство
Аз лично ако можех да си го позволя бих си купил нова - най-скъпата разбира се и с най-много екстри, не говоря за нова на всяка цена примерно Фиеста пред W210
Така че всичко опира до това колко пари имаш и какво можеш да си позволиш...
Аз лично ако можех да си го позволя бих си купил нова - най-скъпата разбира се и с най-много екстри, не говоря за нова на всяка цена примерно Фиеста пред W210
Така че всичко опира до това колко пари имаш и какво можеш да си позволиш...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#22
Публикувано 23 август 2007 - 16:08
Съгласен съм, че новите коли имат недостатъци като скъпа смяна на консумативи, някои проблеми и тнт, но сигурно чувството да се качиш ти пръв в един нов мерцедес е доста различно от всичко останало... Нека някой, който кара нов Мерцедес да се каже за какво става дума, защото иначе е ясно, че тука почти всички караме коли втора ръка и дискусията отива че те са с предимство
Аз лично ако можех да си го позволя бих си купил нова - най-скъпата разбира се и с най-много екстри, не говоря за нова на всяка цена примерно Фиеста пред W210
Така че всичко опира до това колко пари имаш и какво можеш да си позволиш...
абсолютно подкрепям колегата!
аз бих заложил на чисто нова вече доказана примерно G500!!
#23
Публикувано 23 август 2007 - 17:15
хааааааааа нали говорехме за коли... не взимай нов G500, сигурно ще те надживее, както се казваше в една популярна реклама на часовници, - "Вие не го притежавате, Вие само се грижите за него докато го предадете на следващото поколение"абсолютно подкрепям колегата!
аз бих заложил на чисто нова вече доказана примерно G500!!
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#24
Публикувано 23 август 2007 - 17:49
Амам позват който преди 2 години купи 5 Е класи една S класа AMG и ги продаде на 6-тия месец заради 1000-те прекарани часове в сервиз (горонционен)
#25
Публикувано 23 август 2007 - 17:54
Така, като стана дума и зая поршето. Има и една приказка дето 70% от всички произведени Ленд Ровъри се движат- не е мит-. истина е- просто това са машини, чиито собственици държат на тях и не ги бракуват. Пример- никъде, в никоя морга, не съм видял дифендър на части- разните там по-луксозни по-може, но дифендър няма. В момента търся едно табло за Дискавър 1999 и няма в цяла БГ. Та за табло 2-ра ръка ще търся чак в белгия.
Аз лично ако имам достатъчно пари (300 кинта за накладки да не ме притесняват) си бих си позволил чисто нова кола и то по-висок клас- нещо от рода на Е-класа, Волво еС-80, Пежо 607, Ланча Тезис и др.
Аз лично ако имам достатъчно пари (300 кинта за накладки да не ме притесняват) си бих си позволил чисто нова кола и то по-висок клас- нещо от рода на Е-класа, Волво еС-80, Пежо 607, Ланча Тезис и др.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#27
Публикувано 24 август 2007 - 08:46
В читавите държави хората със средни доходи(около 2000евро) "изработват" нова кола(от среден клас-между 20-30хил. евро)за около 1-1,5г. В НЕчитавите държави хората със средни доходи(150-250евро) "изработват" същите тези коли за около 15г.(ако доживеят )
И на мен ми омръзна да се качвам в една и съща кола вече 10г.(още повече,че като я купих,колата веше вече 17 годишна кукла ),ама като седна в нея и тръгна-малко се успокоявам w123, ...
но, ще почакам "малко" за нова...
И на мен ми омръзна да се качвам в една и съща кола вече 10г.(още повече,че като я купих,колата веше вече 17 годишна кукла ),ама като седна в нея и тръгна-малко се успокоявам w123, ...
но, ще почакам "малко" за нова...
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#28
Публикувано 24 август 2007 - 08:55
В читавите държави хората със средни доходи(около 2000евро) "изработват" нова кола(от среден клас-между 20-30хил. евро)за около 1-1,5г. В НЕчитавите държави хората със средни доходи(150-250евро) "изработват" същите тези коли за около 15г.(ако доживеят )
И на мен ми омръзна да се качвам в една и съща кола вече 10г.(още повече,че като я купих,колата веше вече 17 годишна кукла ),ама като седна в нея и тръгна-малко се успокоявам w123, ...
но, ще почакам "малко" за нова...
Колега нето или бруто 2000 евро? Щото ако е бруто то след данъците остават около 1200, после като платиш наем, режиини, храна останат около 400 и ако искаш да си купиш малко дрешки и леко излезеш на парти през иукендите ти останали 200 евро да не говориме, че трябва да спестиш и за лято. Не виждам как ще спестя за 1-1,5г. кола за 20000 евро
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#29
Публикувано 24 август 2007 - 09:30
Колега нето или бруто 2000 евро? Щото ако е бруто то след данъците остават около 1200, после като платиш наем, режиини, храна останат около 400 и ако искаш да си купиш малко дрешки и леко излезеш на парти през иукендите ти останали 200 евро да не говориме, че трябва да спестиш и за лято. Не виждам как ще спестя за 1-1,5г. кола за 20000 евро
ей Германчето - нИдей рИва
аз ли карам АМГ
иначе наистина всичко опира до парички, един глас за новите. може и да са по-боклуци и трошливи, но както не веднъж е споменавано - КЕФ-а ЦЕНА НЯМА
#30
Публикувано 24 август 2007 - 09:49
Значи пич,статистиката е от интернет,даже исках да я постна,ама не я намерих,щото беше от преди месец.Колега нето или бруто 2000 евро? Не виждам как ще спестя за 1-1,5г. кола за 20000 евро
Естествено,че говорим за брутни доходи!!!
Просто хората казват-годишна заплата 20хил. евро. Колата струва 30хил...
В Албания,Маседонея,България,Украйна-годишна заплата 2000евро. Колата струва пак 30хил.(поне )
Ако ме разбираш правилно,това е съотношението м/у год.заплата и стойност на нов автомобил...А всеки вече си прави сметка на парите и ги харчи според акъла си,щото хората са казали-"Гъз знае и 2 и 200"!!!
..Ако аз и жена ми взимаме по 2000е. месечно,както сме свикнали да я караме с по 5-600.,ще я купим колата за по-малко от година,..ама понеже нямаме такива доходи(и няма и да имаме)сме си купили кола за 4200лф-(колкото беше моя год. доход преди 10г.) ..а има хора и по 5000 да взимат,пак ходят без пукната пара в джоба и карат 10-15годишни "гълъбарници"
Според тази статистика излиза,че е нормално в една фамилия да се закупи кола на стойност не по-голяма от годишния доход на член от фамилията-така както правят повечето от нас,с тая разлика,че един си купува 10г. кола,друг-20г., а друг-нова ..
...и в крайна сметка всички си придвижваме гъзовете от едно място на друго!
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни