

Хаиде сега помагайтесмяна на веригата мотор-102.962
Започната от martijeff, 16 юни 2007 - 18:15:25
38 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 юни 2007 - 04:55
Лоринсер, обясни му как да нареди ключовете на сегментите.

#17
Публикувано 19 юни 2007 - 15:30
Лоринсер, обясни му как да нареди ключовете на сегментите.
естествено да не са един под друг и да не са над отвора на буталния болт. за масления почти няма значение, но другите да са срещуположни.
колега, има 1000 чалъми, но ако трябва да обясня всичките, ще ми трябват 2 дена писане, затова в което е СИГУРЕН да го прави, там където има КОЛЕБАНИЯ, да пита, от АУТОДАТА вземи инфо всеки болт на колко се стяга
#18
Публикувано 20 юни 2007 - 07:37
свалих снощи главата вижда се още фабрично как са шлаифани цилиндрите но от горната страна на цилиндрите има по малко ръбче от износване нормално ли е? Като на 3 ти цилиндър е повече от другите.
#19
Публикувано 20 юни 2007 - 07:49
свалих снощи главата вижда се още фабрично как са шлаифани цилиндрите но от горната страна на цилиндрите има по малко ръбче от износване нормално ли е? Като на 3 ти цилиндър е повече от другите.
зависи ръбчето колко е...а,на трети цилиндър може би си имал спекъл сегмент/и/...?тези ръбчета биха могли да ти счупят новите горни компресионни сегменти!щом хонинговането на цилиндрите казваш,че още го има ръба не трябва да е голям,знам ли...?абе така и така си разхвърлял всичко,ами шлайфай цилиндрите да си сигурен,че всичко е ок!чуй и други мнения,разбира се!
#20
Публикувано 20 юни 2007 - 14:06
тва с шлайфа е най-доброто, но ще излезе много скъпо. първо сваляне на мотора и пълно разглобяване, ако не набиваш ризи( 4броя за 120лв мисля че бяха), ще трябва да вземеш ремонтен комплект бутала(около150лв 1 брой най-евтиното, иначе около200-250лв за 1 бр качество)
затова, ако ти се вижда хонига на 3тия цилиндър, под ръба, слагай само нови сегменти и затваряй. пак казвам внимавай колко нагар изчистваш от канала за сегментите. чисти нагар само в дълбочина!!!!, но не разширявай, или поне толкова че сегмента да влезе ЛЕКО хлабаво
затова, ако ти се вижда хонига на 3тия цилиндър, под ръба, слагай само нови сегменти и затваряй. пак казвам внимавай колко нагар изчистваш от канала за сегментите. чисти нагар само в дълбочина!!!!, но не разширявай, или поне толкова че сегмента да влезе ЛЕКО хлабаво
#21
Публикувано 20 юни 2007 - 16:02
Дали именно от това ръбче е идвал големия разход на масло или от главата? А иначе дадох главата за ремонт почистване гумички пасване на клапани и шлайфане. 60 лв.
#22
Публикувано 20 юни 2007 - 17:58
Дали именно от това ръбче е идвал големия разход на масло или от главата? А иначе дадох главата за ремонт почистване гумички пасване на клапани и шлайфане. 60 лв.
Ама колко е това ръбче-така е мноооого относително!!!То се получава от горния край/ръб/ на най-горния сегмент/компресионния/,и ако не е малко лично аз мисля,че като нищо може да спука новия сегмент,защото неговия ръб е нов-т.е. остър,а сегашния ти ръб на цилиндъра се е образувал постепенно за хиляди часове работа и края му е малко заоблен!Ако теглиш един шлайф около 5 стотни мисля,че няма нужда да сменяваш и буталата-цедесите имат сума ти ремонтни размери на сегментите!За 124-ката не знам,но 123-ката има и на височина на сегмента няколко размера-в случай,че леглото на сегмента в буталото се е разбил-тегли се една стружка и айде по-широк сегмент!Да"чуем" и Боян?Лоринцер/ какво ще каже,разбира се-аз не претендирам,че много вдявам,но на твое място със сигурност досега да съм измерил износването и оттам вече да решавам!

#23
Публикувано 20 юни 2007 - 23:04
незнаех че се предлагат различни дебелини на сегментите
от къде могат да се купят сегменти с различна дебелина от заводската???
абе мартиджеф, какви са тия почиствания на гумички??? нов комплект струва 20лв!!! слагай нови!!! и задължително проверят ВОДАЧИТЕ. при мерцедес там е слабо място. ако са заминали водачите, новите гумички не оправят положението. да проверят за спукани клапани.
иначе тва с шлайфа го писах че най-доброто, но си прецени че е задължително свалянето и пълното разкостване на мотора!!!а иначе за ръба... то е най-добре да се види, но... аз бих рискувал да сложа само нови сегменти и да затварям АКО се вижда фабричния хониг под ръба !!!! ако не се вижда, колата е или за шлайф, или за продажба, или на риск... не мога да дам друго и точно мнение от разтояние. имам телефона на точния човек, който се занимава само със сегменти бутала и ризи, знае всичко за тях, и ще ти даде точния отговор на въпроса. ще дойде до гаража ти, но едно негово идване с мерене и мнение ще ти е 50лв..
аз всеки път като правя основен ремонт го викам и винаги ми дава подходящо на джоба ми (на клиента) мнение.
нямашли близо до тебе някой БАЙ ЕДИКОЙ СИ, да ти даде мнение??или пробвай да направиш снимки и пусни във форума, макар че се съмнявам дори от снимки да се даде точно мнение

абе мартиджеф, какви са тия почиствания на гумички??? нов комплект струва 20лв!!! слагай нови!!! и задължително проверят ВОДАЧИТЕ. при мерцедес там е слабо място. ако са заминали водачите, новите гумички не оправят положението. да проверят за спукани клапани.
иначе тва с шлайфа го писах че най-доброто, но си прецени че е задължително свалянето и пълното разкостване на мотора!!!а иначе за ръба... то е най-добре да се види, но... аз бих рискувал да сложа само нови сегменти и да затварям АКО се вижда фабричния хониг под ръба !!!! ако не се вижда, колата е или за шлайф, или за продажба, или на риск... не мога да дам друго и точно мнение от разтояние. имам телефона на точния човек, който се занимава само със сегменти бутала и ризи, знае всичко за тях, и ще ти даде точния отговор на въпроса. ще дойде до гаража ти, но едно негово идване с мерене и мнение ще ти е 50лв..

нямашли близо до тебе някой БАЙ ЕДИКОЙ СИ, да ти даде мнение??или пробвай да направиш снимки и пусни във форума, макар че се съмнявам дори от снимки да се даде точно мнение
#24
Публикувано 21 юни 2007 - 07:06
Абе покраи мен мнения много хванал съм мои приятели занимажат се само с двигатели наи добрите са във враца. Но аз съм длъжен да попитам и тук във форума.Смених гумичките пасвахами клапани и шлаифаха главата ама това с водачите несъм го правил те избиват ли се как се свалят някои моvели да каже, Аиначе хонига е перфектен на всички цилиндри.
#25
Публикувано 21 юни 2007 - 11:05
Абе покраи мен мнения много хванал съм мои приятели занимажат се само с двигатели наи добрите са във враца. Но аз съм длъжен да попитам и тук във форума.Смених гумичките пасвахами клапани и шлаифаха главата ама това с водачите несъм го правил те избиват ли се как се свалят някои моvели да каже, Аиначе хонига е перфектен на всички цилиндри.
щом имаш перфектен хониг, значи ръба не е голям, аз бих рискувал и направо да сложа нови сегменти, даже и да не са ремонтен комплект(не за друго а по-трудно се намират). но най-добре питай тези момчета щом са добри, дали е за шлайш. все пак те могат да пипнат, а аз само да прочета тук...
водачите трябваше да ти ги проверят и сменят тия дето са ти правили главата. иначе има начин ма е... нагрявания на котлон, избиване, а новите се слагат , пак с нагряване на главата на котлон, а водачите във фризера и се слагат бързо докато не са истинали...абе хамагогия ама...
#26
Публикувано 21 юни 2007 - 11:09
довечера ще зглобявам мотора после ще пиша
#27
Публикувано 22 юни 2007 - 01:08
ха сега помагаите, като я зглобих и неще да запали,ток има маи и бензин има дали може да е от неправилна центровка
#28
Публикувано 22 юни 2007 - 18:48
ха сега помагаите, като я зглобих и неще да запали,ток има маи и бензин има дали може да е от неправилна центровка
Абе,колега Мартиеф-що не казваш,че си от Враца,бе човек?Или аз не чета квото трябва...?



#29
Публикувано 23 юни 2007 - 02:50
ха сега помагаите, като я зглобих и неще да запали,ток има маи и бензин има дали може да е от неправилна центровка
имобилайзер???
4 неща за да запали:
1-компресия---имаш я
2- центровка на белезите--предполагам си с нова верига и е центована съвършенно
3-искра. нареди ли правилно кабелите?? извади една свещ с кабела, допри я до блока с долния електрод, някой вътре да върти(и се моли кабела да няма пробив че..ше се усмихнеш). искрата трябва да е синьо-лилава, но дори и червена да е пак ше запали. закачи ли кабелите по комутатора???
4-ГВС(горивовъздушна смес) извади един инжектор, и някой трябва да върти отвътр--ти гледай пръска ли циклично дюзата. ако нещо имаш съмнения, въпреки че пръска, налей тъничко бензин през дебитомера, но леко!! би трябвало поне да припука ако искрата е сигурна и на точния цилиндър!!!
зацепи ли делкото на белег?? внимавай, защото там имаш аванс(предварение) и на коляновия вал има белег различен от "То" за заепването на делкото.сложи ли палеца в делкото??
е ако всичко е налице--прегледай пак подредбата на кабелите. имобилайзер???
#30
Публикувано 23 юни 2007 - 09:10
Запалих наи накрая, центровката е била проблема, но друго ме притеснява, веригата изглежда много стегната и като поставя обтегача превъртам коляновият вал едва едва на ръка ако обтегача го няма коляновият вал се върти с лекота. Катоя запаля стартера се мъчи да върти а като запали се чува едно виене все едно като повредена хидравлика на кола звъкът наподобява на жужене, а искам да допълня че виенето идва от двигателя нее от хидравликата дали още нее олегнала веригата нещате които съм правил са:
1.СМАНА НА ВЕРИГА
2.СМЯНА НА ЗЪБНИ КОЛЕЛА НА КОЛЯНОВ И РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ
3.СМЯНА НА БАНАН
3.РЕМОНТ НА ГЛАВА
Мен ме съмнява че веригата е много пренатегната даите мнение по въпроса и вие.
1.СМАНА НА ВЕРИГА
2.СМЯНА НА ЗЪБНИ КОЛЕЛА НА КОЛЯНОВ И РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ
3.СМЯНА НА БАНАН
3.РЕМОНТ НА ГЛАВА
Мен ме съмнява че веригата е много пренатегната даите мнение по въпроса и вие.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни