Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Има ли пазар в България за W223


  • Please log in to reply
51 мнения по тази тема

#46 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 256 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2024 - 13:54

Не му ли е рано, на тези километри, какво се е случило?

В тази статия може да се придобие обща представа, какво представлява въпросното турбо.

https://www.roadandt...c-turbocharger/
  • 0

#47 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 825 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 23 август 2024 - 14:19

Рано, не рано - и презервативите дефектират.

В електрониката има проблем, механично е здрав.

Този пост е редактиран от prokopi69: 23 август 2024 - 14:20

  • 0

#48 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 256 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2024 - 16:52

Дефектират ако шлембиш неправилно. :D

Тва чудо на техниката има ли допълнително охлаждане или се разчита на вЕтър?

Този пост е редактиран от Brozestian: 23 август 2024 - 16:53

  • 0

#49 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 510 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 23 август 2024 - 18:16

Класическите турбокомпресори се загряват много от изгорелите газове които въртят турбината и затова в повечето случай се слага кулер-интеркулер.

Тука при електрическото турбо няма никаква жега, така че вероятно няма кулери на ветъро.

 

На мен на М119 ми вие въздушната помпа та ме засрамва всяка сутрин, и сега си мисля това па развие ли се какъв ужас ще бъде ?


  • 0

сесшисе ?


#50 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 256 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2024 - 20:14


Тука при електрическото турбо няма никаква жега, така че вероятно няма кулери на ветъро.

На мен на М119 ми вие въздушната помпа та ме засрамва всяка сутрин, и сега си мисля това па развие ли се какъв ужас ще бъде ?


Не е ли комбинация , върти на ток в ниските и после си работи като нормално турбо?

Този в М119 в какво е? :)
Къде ги правите Мерцедесите в Щатите?Виждал съм по сайтовете, че има доста части които в Европа ги няма (например валове за M112 C32 AMG, като търсихме , намерихме в Щатите). Но ми е любопитно има ли специалисти за старите коли, нещо като Скоти Килмър? :)
  • 0

#51 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 510 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 23 август 2024 - 21:15

Не е ли комбинация , върти на ток в ниските и после си работи като нормално турбо?

Не

 

Този в М119 в какво е? smile.png

1998 CL500

 

Къде ги правите Мерцедесите в Щатите?

Чикаго имаме и български сервизи, аз си правя всчко сам, което не иска колонен крик. Доволен съм от Илиян и Андрей от EUROSPEC MOTORSPORT

 

От Ebay пазарувам много части. От craigslist търся коли, и така.

Ето на този линк може да видиш какво има до $6000 около мен: https://chicago.crai...h=1~gallery~0~0


Този пост е редактиран от Bogi: 23 август 2024 - 21:17

  • 0

сесшисе ?


#52 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 825 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 24 август 2024 - 22:21

"има ли допълнително охлаждане "

Има охлаждане с антифриз. Но той охлажда агрегата, не въздуха.

"Класическите турбокомпресори се загряват много от изгорелите газове които въртят турбината и затова в повечето случай се слага кулер-интеркулер"

Турбото колко е горещо, не е важно : то се охлажда с масло и антифриз. Кулера се слага за друго - когато въздуха се компресира се загрява. Физика. Охлажда се в кулера и така има повече маТриял в него. Физика.

Кулера на ес класата е самия всмукателен колектор.

Помпата на 119 има баш бая различна функция.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни