Има ли пазар в България за W223
Започната от Brozestian, 17 авг 2024 - 23:13:15
51 мнения по тази тема
#46
Публикувано 23 август 2024 - 13:54
Не му ли е рано, на тези километри, какво се е случило?
В тази статия може да се придобие обща представа, какво представлява въпросното турбо.
https://www.roadandt...c-turbocharger/
В тази статия може да се придобие обща представа, какво представлява въпросното турбо.
https://www.roadandt...c-turbocharger/
#47
Публикувано 23 август 2024 - 14:19
Рано, не рано - и презервативите дефектират.
В електрониката има проблем, механично е здрав.
В електрониката има проблем, механично е здрав.
Този пост е редактиран от prokopi69: 23 август 2024 - 14:20
#48
Публикувано 23 август 2024 - 16:52
Дефектират ако шлембиш неправилно.
Тва чудо на техниката има ли допълнително охлаждане или се разчита на вЕтър?
Тва чудо на техниката има ли допълнително охлаждане или се разчита на вЕтър?
Този пост е редактиран от Brozestian: 23 август 2024 - 16:53
#49
Публикувано 23 август 2024 - 18:16
Класическите турбокомпресори се загряват много от изгорелите газове които въртят турбината и затова в повечето случай се слага кулер-интеркулер.
Тука при електрическото турбо няма никаква жега, така че вероятно няма кулери на ветъро.
На мен на М119 ми вие въздушната помпа та ме засрамва всяка сутрин, и сега си мисля това па развие ли се какъв ужас ще бъде ?
сесшисе ?
#50
Публикувано 23 август 2024 - 20:14
Тука при електрическото турбо няма никаква жега, така че вероятно няма кулери на ветъро.
На мен на М119 ми вие въздушната помпа та ме засрамва всяка сутрин, и сега си мисля това па развие ли се какъв ужас ще бъде ?
Не е ли комбинация , върти на ток в ниските и после си работи като нормално турбо?
Този в М119 в какво е?
Къде ги правите Мерцедесите в Щатите?Виждал съм по сайтовете, че има доста части които в Европа ги няма (например валове за M112 C32 AMG, като търсихме , намерихме в Щатите). Но ми е любопитно има ли специалисти за старите коли, нещо като Скоти Килмър?
#51
Публикувано 23 август 2024 - 21:15
Не е ли комбинация , върти на ток в ниските и после си работи като нормално турбо?
Не
Този в М119 в какво е?
1998 CL500
Къде ги правите Мерцедесите в Щатите?
Чикаго имаме и български сервизи, аз си правя всчко сам, което не иска колонен крик. Доволен съм от Илиян и Андрей от EUROSPEC MOTORSPORT
От Ebay пазарувам много части. От craigslist търся коли, и така.
Ето на този линк може да видиш какво има до $6000 около мен: https://chicago.crai...h=1~gallery~0~0
Този пост е редактиран от Bogi: 23 август 2024 - 21:17
сесшисе ?
#52
Публикувано 24 август 2024 - 22:21
"има ли допълнително охлаждане "
Има охлаждане с антифриз. Но той охлажда агрегата, не въздуха.
"Класическите турбокомпресори се загряват много от изгорелите газове които въртят турбината и затова в повечето случай се слага кулер-интеркулер"
Турбото колко е горещо, не е важно : то се охлажда с масло и антифриз. Кулера се слага за друго - когато въздуха се компресира се загрява. Физика. Охлажда се в кулера и така има повече маТриял в него. Физика.
Кулера на ес класата е самия всмукателен колектор.
Помпата на 119 има баш бая различна функция.
Има охлаждане с антифриз. Но той охлажда агрегата, не въздуха.
"Класическите турбокомпресори се загряват много от изгорелите газове които въртят турбината и затова в повечето случай се слага кулер-интеркулер"
Турбото колко е горещо, не е важно : то се охлажда с масло и антифриз. Кулера се слага за друго - когато въздуха се компресира се загрява. Физика. Охлажда се в кулера и така има повече маТриял в него. Физика.
Кулера на ес класата е самия всмукателен колектор.
Помпата на 119 има баш бая различна функция.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни