Има ли пазар в България за W223
Started by Brozestian, 17 Aug 2024 - 23:13:15
51 replies to this topic
#46
Posted 23 August 2024 - 13:54
Не му ли е рано, на тези километри, какво се е случило?
В тази статия може да се придобие обща представа, какво представлява въпросното турбо.
https://www.roadandt...c-turbocharger/
В тази статия може да се придобие обща представа, какво представлява въпросното турбо.
https://www.roadandt...c-turbocharger/
#47
Posted 23 August 2024 - 14:19
Рано, не рано - и презервативите дефектират.
В електрониката има проблем, механично е здрав.
В електрониката има проблем, механично е здрав.
Edited by prokopi69, 23 August 2024 - 14:20 .
#48
Posted 23 August 2024 - 16:52
Дефектират ако шлембиш неправилно.
Тва чудо на техниката има ли допълнително охлаждане или се разчита на вЕтър?
Тва чудо на техниката има ли допълнително охлаждане или се разчита на вЕтър?
Edited by Brozestian, 23 August 2024 - 16:53 .
#49
Posted 23 August 2024 - 18:16
Класическите турбокомпресори се загряват много от изгорелите газове които въртят турбината и затова в повечето случай се слага кулер-интеркулер.
Тука при електрическото турбо няма никаква жега, така че вероятно няма кулери на ветъро.
На мен на М119 ми вие въздушната помпа та ме засрамва всяка сутрин, и сега си мисля това па развие ли се какъв ужас ще бъде ?
сесшисе ?
#50
Posted 23 August 2024 - 20:14
Тука при електрическото турбо няма никаква жега, така че вероятно няма кулери на ветъро.
На мен на М119 ми вие въздушната помпа та ме засрамва всяка сутрин, и сега си мисля това па развие ли се какъв ужас ще бъде ?
Не е ли комбинация , върти на ток в ниските и после си работи като нормално турбо?
Този в М119 в какво е?
Къде ги правите Мерцедесите в Щатите?Виждал съм по сайтовете, че има доста части които в Европа ги няма (например валове за M112 C32 AMG, като търсихме , намерихме в Щатите). Но ми е любопитно има ли специалисти за старите коли, нещо като Скоти Килмър?
#51
Posted 23 August 2024 - 21:15
Не е ли комбинация , върти на ток в ниските и после си работи като нормално турбо?
Не
Този в М119 в какво е?
1998 CL500
Къде ги правите Мерцедесите в Щатите?
Чикаго имаме и български сервизи, аз си правя всчко сам, което не иска колонен крик. Доволен съм от Илиян и Андрей от EUROSPEC MOTORSPORT
От Ebay пазарувам много части. От craigslist търся коли, и така.
Ето на този линк може да видиш какво има до $6000 около мен: https://chicago.crai...h=1~gallery~0~0
Edited by Bogi, 23 August 2024 - 21:17 .
сесшисе ?
#52
Posted 24 August 2024 - 22:21
"има ли допълнително охлаждане "
Има охлаждане с антифриз. Но той охлажда агрегата, не въздуха.
"Класическите турбокомпресори се загряват много от изгорелите газове които въртят турбината и затова в повечето случай се слага кулер-интеркулер"
Турбото колко е горещо, не е важно : то се охлажда с масло и антифриз. Кулера се слага за друго - когато въздуха се компресира се загрява. Физика. Охлажда се в кулера и така има повече маТриял в него. Физика.
Кулера на ес класата е самия всмукателен колектор.
Помпата на 119 има баш бая различна функция.
Има охлаждане с антифриз. Но той охлажда агрегата, не въздуха.
"Класическите турбокомпресори се загряват много от изгорелите газове които въртят турбината и затова в повечето случай се слага кулер-интеркулер"
Турбото колко е горещо, не е важно : то се охлажда с масло и антифриз. Кулера се слага за друго - когато въздуха се компресира се загрява. Физика. Охлажда се в кулера и така има повече маТриял в него. Физика.
Кулера на ес класата е самия всмукателен колектор.
Помпата на 119 има баш бая различна функция.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users