Има ли пазар в България за W223
Започната от Brozestian, 17 авг 2024 - 23:13:15
51 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 август 2024 - 09:43
Щом не е 4х4, най вероятно е "постна" от към екстри, доколкото е възможно за ес класа.
А защо е поръчана така, можеш да попиташ шефа си.
И започни търговииката с нещо по евтино, с 203 ще ти е идеално, в БГ има добър пазар за тях.
А защо е поръчана така, можеш да попиташ шефа си.
И започни търговииката с нещо по евтино, с 203 ще ти е идеално, в БГ има добър пазар за тях.
#17
Публикувано 19 август 2024 - 11:01
Няколко неща.
Понеже ме питаш за ВИН и история. Да знаеш, ако решиш да си вкарваш кола от Франция... Питай дали има HistoVec, а не ВИН. После ще ми благодариш.
Когато прочетеш S580e long 2022 няма как да е 4х4, защото този модел излезе 2023.
През 2022 580е се предлага само на задно и както вече научи, 30%.... Ъ чакай че получаваш ортикариЙ , 10 градуса завиващ заден мост е наличен само в тази конфигурация. При 4х4 е 4.5 или 3 в зависимост от годината.
Същото е ако е с АМГ пакет. Мерцедес не препоръчват завиващ заден мост на 10 градуса при 20 или 21 инча джанти, с каквито идва АМГ пакета. Завиването отзад отново е 4.5
Да знаеш също че сравнение по екстри между най-малкия мотор и "големите"... например базова S400 сравнена с базова S580e.. то втората идва с доста повече
екстри по дефолт спрямо първата.
Адаптивният еърматик си е базов при 580е, а интересната екстра е дали има актив боди контрол, тоест да разчита пътя напред и да ти наглася окачването според релефа. Това трябваше да ме питаш.
Когато е дълга пак по дефолт, задните седалки са комфорт.
Малък хедъп при дълга S580e няма.
Мога още много да пиша, но отивам да си продавам 203ките, докато моля шефа ми да ми продаде на лизинг есовицата, за да направя "търговийка" на Бг.
Добре че не си станал частен детектив, че щеше да умреш от глад. Шерлок Ганьо хоумс.
Понеже ме питаш за ВИН и история. Да знаеш, ако решиш да си вкарваш кола от Франция... Питай дали има HistoVec, а не ВИН. После ще ми благодариш.
Когато прочетеш S580e long 2022 няма как да е 4х4, защото този модел излезе 2023.
През 2022 580е се предлага само на задно и както вече научи, 30%.... Ъ чакай че получаваш ортикариЙ , 10 градуса завиващ заден мост е наличен само в тази конфигурация. При 4х4 е 4.5 или 3 в зависимост от годината.
Същото е ако е с АМГ пакет. Мерцедес не препоръчват завиващ заден мост на 10 градуса при 20 или 21 инча джанти, с каквито идва АМГ пакета. Завиването отзад отново е 4.5
Да знаеш също че сравнение по екстри между най-малкия мотор и "големите"... например базова S400 сравнена с базова S580e.. то втората идва с доста повече
екстри по дефолт спрямо първата.
Адаптивният еърматик си е базов при 580е, а интересната екстра е дали има актив боди контрол, тоест да разчита пътя напред и да ти наглася окачването според релефа. Това трябваше да ме питаш.
Когато е дълга пак по дефолт, задните седалки са комфорт.
Малък хедъп при дълга S580e няма.
Мога още много да пиша, но отивам да си продавам 203ките, докато моля шефа ми да ми продаде на лизинг есовицата, за да направя "търговийка" на Бг.
Добре че не си станал частен детектив, че щеше да умреш от глад. Шерлок Ганьо хоумс.
Този пост е редактиран от Brozestian: 19 август 2024 - 11:04
#18
Публикувано 19 август 2024 - 11:53
"Малък хедъп при дълга S580e няма"
По горе се смееше, че нямало малък хедъп дисплей, уйкипедията ли прочете?
За фаровете нищо не пишеш - в гугъла нищо ли не намери?
За 10° - пак ти повтарям, не е свързано с 4х4, други неща я определят наличието на тази екстра.
За мотора също май не си наясно - не подхващай гугъла, аз щъ светна. S580e е с трилитров редови шестак, така, че сравнение на екстрите на S400 пак издишаш. За вървене и звук няма да коментирам, въпреки елмоторчето.
И изобщо като продаваш кола, прочети една обява мобиле.де, да разбереш хората как продават коли, не да се дървиш тук и на голям батканоид да се правиш.
По горе се смееше, че нямало малък хедъп дисплей, уйкипедията ли прочете?
За фаровете нищо не пишеш - в гугъла нищо ли не намери?
За 10° - пак ти повтарям, не е свързано с 4х4, други неща я определят наличието на тази екстра.
За мотора също май не си наясно - не подхващай гугъла, аз щъ светна. S580e е с трилитров редови шестак, така, че сравнение на екстрите на S400 пак издишаш. За вървене и звук няма да коментирам, въпреки елмоторчето.
И изобщо като продаваш кола, прочети една обява мобиле.де, да разбереш хората как продават коли, не да се дървиш тук и на голям батканоид да се правиш.
Този пост е редактиран от prokopi69: 19 август 2024 - 11:54
#19
Публикувано 19 август 2024 - 12:14
"Когато е дълга пак по дефолт, задните седалки са комфорт"
Това също не е вярно, искаш ли снимки?
10° = 30% - я го обясни това.
И дай, моле те, едно шаси, да я разплетем тая кола, или шефът ти ще ти се кара.
Това също не е вярно, искаш ли снимки?
10° = 30% - я го обясни това.
И дай, моле те, едно шаси, да я разплетем тая кола, или шефът ти ще ти се кара.
#20
Публикувано 19 август 2024 - 14:09
.
Този пост е редактиран от Brozestian: 19 август 2024 - 14:12
#21
Публикувано 19 август 2024 - 14:10
Проблемът е че когато живееш по-дълго в чужбина, започваш да си спомняш само хубавите неща за България. После като попиташ нещо и случиш на Булгар-булгар веднага си спомняш, защо си се отказал да живееш в подобна силно токсична среда.
Ти си този който иска да разплита тая кола от пост 1, и освен нея се опитваш да ме анализираш и мен по типичния ганьовския начин.
Та вчера с няколко французина се смеехме на това, а не на фарове, хедъпи и тн. Те са контекст. Не можаха да повярват че при така зададен въпрос, винаги ще се намери някой Ганя да опорчи по особен нелеп начин вся и всьо. Аз питам за пазар, той ми пише как се пускала обява, кви били екстрите на кола която карам всеки ден и съм поръчал нова.
Та благодаря ти че ми припомняш как е в Булгаристан. Наистина бях забравил.
И да, лесно мога да напиша вин, коя екстра как и защо, виждам че не правиш връзката, но не виждам и смисъл да го правя. Нямам никакъв интерес. Имам интерес да си говоря за коли, това ми е хоби, образование и професия, и имам още 2 мерцедеса, които карам-сменям нон стоп, общо около 150к км на година... Но е по-добра обмяната на опит с хора носещи съответния интелектуален товар.
Заключвайте я тая тема, а аз си припомних и защо спрях да пиша в този форум.
#22
Публикувано 19 август 2024 - 14:34
Типично като политик говориш, бля бля, и реално нищо не казваш. А това, че обиждаш няма да го коментирам.
Темата не твоя соственост, че да решаваш какво да правиш с нея. За писането - ако щеш, и преди ако си писал същите глупости, никой няма да плаче за теб!
Ес класата е интересна с хайтек, на форума му е интересна тема.
За пазара писах ти вече, пазар има, но не някой си да продава за 100 евра кола ей така. Не става така. Докарай първо 206-ца, после някоя 213-ка, после нагазвай в дълбокото. Разучи какво се търси, какви екстри, какви мотори. И не се прави на гангстер по форумите. Търговеца трябва да сговорлив, не да обижда.
Темата не твоя соственост, че да решаваш какво да правиш с нея. За писането - ако щеш, и преди ако си писал същите глупости, никой няма да плаче за теб!
Ес класата е интересна с хайтек, на форума му е интересна тема.
За пазара писах ти вече, пазар има, но не някой си да продава за 100 евра кола ей така. Не става така. Докарай първо 206-ца, после някоя 213-ка, после нагазвай в дълбокото. Разучи какво се търси, какви екстри, какви мотори. И не се прави на гангстер по форумите. Търговеца трябва да сговорлив, не да обижда.
Този пост е редактиран от prokopi69: 19 август 2024 - 14:40
#23
Публикувано 19 август 2024 - 16:03
А на твоите приятели французите им прати много по-здрави от Ганя, видяхме ги на откриването на олимпиадата.
#24
Публикувано 19 август 2024 - 16:36
Прокопи е известен в тоя форум със своя нрав, не му се връзвай.
Мен ми е интересно друго, защо тази толкова нова кола се продава ? Блъскана ли е ?
сесшисе ?
#25
Публикувано 19 август 2024 - 20:42
Тъй като селския едва ли ще пише вече след излагацията си с фаровете, хедъп дисплея и другите си "задълбочени" познания, аз ще ти отговоря.
За хората който си купуват коли от магазина, две годишна кола е вече стара. Като излезе от гаранция, продават я и нова.
В конкретния случай, доколкото разбирам, е фирмена кола. Решили са да я продават и тук се включва нашия апльо. Докато бере ягоди или опъва инсталации на обекта разбрал и се зародил план да препичели. Лошо няма, ама почнали да го гризат съмнения - ако не успее да я продаде...
За хората който си купуват коли от магазина, две годишна кола е вече стара. Като излезе от гаранция, продават я и нова.
В конкретния случай, доколкото разбирам, е фирмена кола. Решили са да я продават и тук се включва нашия апльо. Докато бере ягоди или опъва инсталации на обекта разбрал и се зародил план да препичели. Лошо няма, ама почнали да го гризат съмнения - ако не успее да я продаде...
#26
Публикувано 19 август 2024 - 21:23
Пускал съм тема в друг форум за конкретната кола, там пък излязох позьор. Но въпреки това ще направя трети опит (скептичен съм), ще отделя времето да напиша по-пдробно тук и си стискаме ръцете с Прокопи (ако е съгласен), за да се опитваме да говорим културно.
Отклоняваме темата от пазар, към какво представлява 223ката през моят поглед и по-конкретно С580е на задно дългата база. Двигателя е 6ак редови турбо с 367кс + ел. 140кс , който работи във вариант Хибрид... От мерцедес заявяват че е 507 кс. , но на режим спорт работи само бензиновия, и зарежда ел. двигателя.
Никога не мога да постигна рейнджа във вариант електро, ако показава 20 км, то реалистично в умерен трафик и средна скорост 20-30 км/ч, реално минавам 10-12-4.
Харчи около 10-14 бензин, в много разнообразен трафик , което е отлично за 2400 килограма кютук (приблизително). Под разнообразен имам предвид долното:
Колата работи за мен, занимавам се с отдаване на лимузини под наем с частен (личен) шофьор, някой хора го разбират като такси, но трябва да си в бранша за да разбереш, какво точно представлява този бизнес. Във Франция е и най-големия пазар за този тип бизнес и естествено най-популяраната кола (а и тя е по изискване в частност на мин на транспорта, консиержери, формула, вип летища и тн) е Мерцедес. Символ е за престиж и конкретната услуга.
Врчъщаме се на колата и конкретно, защо се разминаваме с Прокопи. Тук грешката е моя, защото първо пиша по спомен, второ на база на формата за поръчки за такива фирми като мен. Тоест за да си ползвам държавната отстъпка конкретнияб дилър ми дава, как да го преведа, оферта-промоция, или определен пакет, който вклщчва едикакви си екстри. Това всъщност го разбрах днеска, защото си говорихме с колега.
А и освен това превеждам през френски, а много неща са си типично по френски - изкелиферчени, например 30 процента.
Та в случая с хедъп, е задни седалки при моята поръчка, можех или голям или нищо , а седалките директно бяха конфорт, което в превод по-скоро е базик.
Де да знам, главата ми ври този месец, нека не задълбаваме в изгубени в превода.
Малко снимки
Така изглежда амг пакета и е доста по-красив.
А за това говореше Прокопи прожекционните фарове и големия хедъп. Това е на колега Майбаха, но са същите като при Ес класата. Този е 580 също
]
]
а това е най-голямото прасенце V12 или Майбах 680, до който Еската изглежда ситничка.
Но нека да се върна на моята ладия.
Това са задните седалки, които се водят комфорт, но не стават на легла, нека да допълни Прокопи кои са точно, аз не мога да търся номера на екстри.
Да постничка е в някакъв смисъл.
[/url]
Оттук надолу следва храна.
Асистънтите и хайтека колкото е плюс, толкова е минус.
Първят месец е яко, но после започва яко да те напряга (поне при мен). Като включими комбинацията от използваните на места евтини материали, вече на моменти дори ме дразни, колкото и да се чуди някой.
Всичко е със слайдери, няма механични бутони, което е малко странно, но се свиква. Менютата са интуитивни, но всички асистенти се делят на подменюта. Тоест ако караш още 5-6-7 различни марки и модели, включае Бенцове от другите класове... тъкмо запомниш кое къде е , сменяш колите за няколко дни, връщаш се в еската ииии..... сега това къде беше. Класика.
Колата чете знаци, трафик, пешеходци, части от пътя с концентрация на птп, ремонтни дейности, ограничения, но всичко това идва като предупреждение. Демек, преди тръгване трябва да го изключиш, иначе реве постоянно. Това всеки път като запалиш. Антиколюжъна не знам колко пъти ми набива нечовешките спирачки в кръгово, при сходни ситуации, без реална опасност от сблъсък. Просто забравям да го изключа.
Камерите се включват ако си спрял така че не виждаш светофара. Адски много са нещата, но засега спирам до тук, че пиша вече 1 час. Имам още какво да кажа за системни грешки, сервизни акции и кофти материали.
Малко бърз преглед на някои от менютата.
[
[/url]
[/url]
][
[/url]
[/url]
Прокопи, сега разбра ли колко далече си от истината. Един ден може и да се пренасоча към покупко продажба на коли, но това ще е тук. Във Франция богатите хора не си купуват нови автомобили.... те имат асистент, който се обажда на асистент 2, който пък се обажда на човек в дилърството на Мерцедес и заедно конфигурурат колата за господин едикой си. После плахо се обаждат за потвърждение и те така. Богатите тук, мисля имат малко на брой еквивалент в Бг.
За това и пазара се конфигурура по различен начин. Ако тая еска в Бг е уау, ебаси тежкаря и тн., тук, за мен и в моята среда, работа и колеги е купчина дигитална ламарина за работа. Почти всеки в бранша може да си я купи, ако знае какво прави и му се работи здраво.
Боги. Продавам я, защото лизинга и почти приключва, тя се еизплатила, а сегмента в който работи ме напряга психически и колата също. Да работиш за ултрабогатите е много доходоносно, но няма фън. Искам да си върна нормалните клиенти.
Този пост е редактиран от Brozestian: 19 август 2024 - 21:29
#27
Публикувано 19 август 2024 - 22:19
Стискаме си ръцете!
Задни комфортни седлаки са две, не три, централната конзола между предните седалки продължава без прекъсване чак до задните облегалки.
За спортния режим само на ДВГ не мога да се съглася - при нужда от голяма мощност всичко на куп се пуска, а зареждането на батерията остава на заден план, примерни когато пускаш по инерция. Нещо като при S63 E performance. Само, че там е 640+200 коня...
За да постигнеш рейнджа трябва оптимални условия - изключен климатик, фарове, всички консуматори, външна 25°С, без байри, и ръждив пирон на педала на гаста.
Извинявай ама 10° в никоя вселена не е 30%.
Слайдерите на никого не харесват, ще върнат старите копчелъци рано или късно.
За богатите хора тук и по европата бъркаш тотално. В БГ има много хора със страшно много пари. И не си купуват шестаци. На 63-ки се хвърлят.Станаха повече от гоуфовете. Уау е за форума. За нашенските богаташи е силен компромис - осмаците са много на мода.
Задни комфортни седлаки са две, не три, централната конзола между предните седалки продължава без прекъсване чак до задните облегалки.
За спортния режим само на ДВГ не мога да се съглася - при нужда от голяма мощност всичко на куп се пуска, а зареждането на батерията остава на заден план, примерни когато пускаш по инерция. Нещо като при S63 E performance. Само, че там е 640+200 коня...
За да постигнеш рейнджа трябва оптимални условия - изключен климатик, фарове, всички консуматори, външна 25°С, без байри, и ръждив пирон на педала на гаста.
Извинявай ама 10° в никоя вселена не е 30%.
Слайдерите на никого не харесват, ще върнат старите копчелъци рано или късно.
За богатите хора тук и по европата бъркаш тотално. В БГ има много хора със страшно много пари. И не си купуват шестаци. На 63-ки се хвърлят.Станаха повече от гоуфовете. Уау е за форума. За нашенските богаташи е силен компромис - осмаците са много на мода.
#28
Публикувано 20 август 2024 - 01:54
При мен в Америка, лизинг е дългосрочен рент-а-кар, нищо не изплащаш. След края на договорения период връщаш колата.
Ако ти си изплатил тази за две години, мисля че това е много добро постижение, завидно дори!
сесшисе ?
#29
Публикувано 20 август 2024 - 15:02
Браво на колегата Brozestian за хубавите снимки и споделените снимки и впечатления.
У мен се затвърждават няколко наблюдения:
1. Колите стават все по-сложни
2. Асистиращите ситеми са направени като за пълни идиоти и в повечето случаи повече пречат - миналата година lane assist-a на друга марка почти ме доведе до лудост. Така и не намерих откъде се изключва. В дъжда, на стеснената лента на магистралата в ремонт, между ТИР-а и мантинелата, нямах време да ровя из менютата. Просто стисках зъби и волана за да не позволя на lane assist-a да ме забие в мантинелата;
3. За сметка на многото функционалности, качеството на материалите се влошава - важното е на клиентите да се предлагат много функционалности, визуално интериора и екстериора да изглеждат добре докато са нови, без непременно да са много здрави или издръжливи;
4. Идеята е, след изтичане на лизинговия период, клиентът да върне "старата" кола и да вземе нова - никой производител не иска 20 години да карате същата кола и да не купите нова. От една страна, добре изглеждащите стари модели в движение са атестат за качеството на марката, но от маркетинг гледна точка това са пропуснати продажби на нови модели, а продажбите движат икономиката напред, или поне такова е схващането.
5. Идеята е не да притежаваш, а да бъдеш дългосрочен ползвател на автомобила. За съжаление отново можем да разделим Европа на Западна и Източна. Ако в Западна Европа можеш да си позволиш смислена нова кола за не много пари на изплащане (съотносено към стандарта на живот), то по-на изток и по-специално у нас, офертите не са така добри и за същите пари трябва да гледаш някоя Фиеста, Шкода нещо си или Пежо/Ситроен, като опциите за двигател са 3-цилъндъра бензин със ил без турбо или най-много 4-цилиндров дизел, но задължително с двигател, не по-голям от 1.6.
Затова и пазарът на употребявани автомобили в България е с по-голям оборот от този на нови, като отново е изключително ценово ориентиран. Аз съм човек, който си поддържа добре автомобилите и осъзнавам, че при препродажба губя много пари, защото обикновено средната цена на пазара е 1.5-2 пъти по-ниска от това, което съм вложил като първоначална инвестиция и поддръжка.
Купувачът гледа да купи възможно най-евтината, с най-много екстри, и на най-малко километри кола. Като резултат, продаваните автомобили са все на 150-200 хил. км, независимо от реалния пробег. Има огромен брой Франкенщайни, събрани от няколко коли и т.н.
Като заключение, от една страна България би била чудесен избор за препродажба на автомобил заради силния вторичен пазар, от друга страна пазарът е ориентиран към по-бюджетни или компромисни екземпляри.
Този пост е редактиран от Subsonic: 20 август 2024 - 15:03
#30
Публикувано 20 август 2024 - 17:16
МирСтискаме си ръцете!
Задни комфортни седлаки са две, не три, централната конзола между предните седалки продължава без прекъсване чак до задните облегалки.
За спортния режим само на ДВГ не мога да се съглася - при нужда от голяма мощност всичко на куп се пуска, а зареждането на батерията остава на заден план, примерни когато пускаш по инерция. Нещо като при S63 E performance. Само, че там е 640+200 коня...
За да постигнеш рейнджа трябва оптимални условия - изключен климатик, фарове, всички консуматори, външна 25°С, без байри, и ръждив пирон на педала на гаста.
Извинявай ама 10° в никоя вселена не е 30%.
Слайдерите на никого не харесват, ще върнат старите копчелъци рано или късно.
За богатите хора тук и по европата бъркаш тотално. В БГ има много хора със страшно много пари. И не си купуват шестаци. На 63-ки се хвърлят.Станаха повече от гоуфовете. Уау е за форума. За нашенските богаташи е силен компромис - осмаците са много на мода.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни