Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Малка равносметка какво съм сменял/ремонтирал на CLS350 2004-a


  • Please log in to reply
263 мнения по тази тема

#31 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2022 - 10:56

Ами, я виж това колко ще излезе: А2720505347
Другото колело го поръчах от Англия за около 200€, пишат че е оригинално…

И тези двете се чудя да сменям ли: A2720500578 и A2720500478

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от dkmi123: 28 декември 2022 - 10:58

  • 0

#32 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 28 декември 2022 - 11:03

Ами, я виж това колко ще излезе: А2720505347
Другото колело го поръчах от Англия за около 200€, пишат че е оригинално…

И тези двете се чудя да сменям ли: A2720500578 и A2720500478

1100 ако върнем старото и 1400 без връщане с ддс

Зъбното колело за 500лв 99% ментак. Няма такава цена. Или краде някой, ама се съмнявам. В Бг е1400лв

Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от Krasi.Martinov: 28 декември 2022 - 11:06

  • 0

#33 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2022 - 11:18

Продавача бая неща има в профила, основно части за мерцедес. Уж било от “стара стока”.
Ще видим като дойде :)

Иначе, общо 2800 няма как да дам за две зъбни колела.
Все повече се убеждавам, че не знаят стойността на парите… и като е казано мерцедес - ще плащаш.
Но не може за кола, струваща 10-12 хиляди да искат 3000 за две колелца….
И ако не мога сам да си я оправя а трябва да ходя на “майстор”… още поне 1000 за труд, и ей ти половината кола :)
Не е рентабилно просто.
Да не говорим, че няма никаква гаранция “майстора” дали ще сложи частите, които съм му дал или ще набута ментета.

Колело на INA например, които правят за Мерцедес е около 700 лева. Разбира се, че бих купил INA.
Има и един продавач от Гърция, който също продава доста части на добри цени, взимал съм много неща от него също.
Като пристигне поръчаното и сваля капака ще преценя дали ще се сменя и другото. Зависи дали е мръднало и то.
Ако не е - ще си карам с него.
  • 0

#34 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 28 декември 2022 - 13:54

На старата ми 212 сменях паразитна ролка на алтернатора 3 пъти , за свободния ход 2 пъти все Ina… изкарваше 10хил -15 хил паразитната и на алтернатора 40хил преди да почна да я чувам. Купувах все от Елит Кар . Накрая ми писна и смених всичко с оригинал и минах над 30 хил, така и продадох колата.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#35 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2022 - 23:54

То ще си покаже като сменя нужното :)


  • 0

#36 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2022 - 13:45

Единственото, което не ме кефи в силвърстар е, че са ужасно бавни в отговоеите си на e-mail, а на телефон отговарят от време на време :) 

А да върнат обаждане се случва веднъж на високосна година....

Единственият шанс е на място, ама пък ми идва далечко.


  • 0

#37 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 466 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 29 декември 2022 - 18:52

от Калифорния 4 броя

https://www.ebay.com/itm/143737981812


  • 0

сесшисе ?


#38 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2022 - 21:54

Поръчал съм само едното за сега… като видя дали има нужда от второто тогава и него…
То ако се сменя и другото, ще трябва и обтегача за веригата да се сменя, че се отпуска веригата.
  • 0

#39 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2022 - 11:00

Някой има ли идея дали тези дни силвърстар бачкат???

Не отговарят на мейл, нито някой вдига телефоните.... май доста са запразнили :) 


  • 0

#40 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 януари 2023 - 10:52

Цялата държава беше спряла по празниците, което си е нормално.  По цивилизования свят дори магазините не работят в неделя, хората си уважават и работното, и свободното време.

 

Напоследък и аз се оглеждам за 219, но се чудя между м113 и м273. За жалост не са много запазените екземпляри, а и цените нещо не ми харесват. Даже бях склонен да взема и с м272 с идеята, че ще се наложи смяна на ангренажи, но след няколко огледа на коли с върнати километражи, малко охладнях.

 

Най-истинският се оказа на Горубляне, което не е добре :).


  • 0

#41 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 03 януари 2023 - 20:14

Рядко висок клас мпс ще е на 20г и ще е на 150хил при това за 15хил. Всички хубави са скъпи. Но тук в бг търсения критерий е евтино, не хубаво и от там идва циганията и кърпежите


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#42 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 януари 2023 - 23:23

Проблемът е по-скоро, че при милион и половина произведени Е-класи (211), CLS-ите (219) са около 150 хил. и просто има 10 пъти по-малко коли, между които да избираш изначално.


Този пост е редактиран от Subsonic: 03 януари 2023 - 23:23

  • 0

#43 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2023 - 11:04

Рядко висок клас мпс ще е на 20г и ще е на 150хил при това за 15хил. Всички хубави са скъпи. Но тук в бг търсения критерий е евтино, не хубаво и от там идва циганията и кърпежите
Sent from my iPhone using Tapatalk

Няма как да е на под поне 350.000 според мен :)
Наскоро гледах как някакъв обяснява, че продаваната от него кола била 20 годишна на 150.000 км, щото в Германия я била карала жена, която имала три други коли, и тая я карала много рядко…. Преди бяха доктори, дето само от тях до болницата и обратно е карал, дядовци/баби дето само са ходили до аптеката.

2011 например моя е бил на 110.000, като тогава е бил на 5 години…. Сега е на близо 300.000, по покязания.
Дали е въртян или нямам никаква идея. Не ме и интересува, честно казано.

Този пост е редактиран от dkmi123: 05 януари 2023 - 11:06

  • 0

#44 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2023 - 21:48

Чакам си дефазиращото колело, още е на митница :)

Изместено е само това на изпускателня вал, другото е съвсем леко но това е защото не е точно на 305 градуса, та може и да си е ОК колелото на всмукателния.

Ако е само изпускателното - няма да отварям дори капака на валовете. Ако са двете обаче - ще трябва.

 

И, имам следното питане за самото зацепване, ако се наложи да сменям и двете колела:

 

Шайбата се наглася на 40 градуса след TDC, после:

Белезите на колелата са ясни кое къде и как трябва да е. Въпросът ми е за веригата:

белезите ("месинговите" звена) - задължително ли трябва да ги търся и да ги докарам на белега на колелото, или мога да си направя сам мои белези?

Понеже, докато докарам белега да съвпадне с белега на колелото кой знае колко пъти трябва да преяъртя мотора :)

 

Ако си бележа звеното на веригата според текущото състояние на колелото - ОК ли е?

Не би трябвало да е проблем, но все пак нека някой с опит каже?


  • 0

#45 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2023 - 21:18

Свалих капака отпред, нагласих маркираното звено на веригата да съвпадне с където си трябва.

Това, което ми прави впечатление:

 

Когато наглася двигателя на 40 градуса след TDC - всички маркери по колелата си съвпадат, и няма проблем.

Когато обаче го наглася на 305 градуса - маркера, който се вижда през отвора за датчика откъм изпускателното колело е изместен. В същото време от другата страна на двигателя - всичко е точно, и са си в центъра на отвора и двата.

Записва ми само изпускателен вал в дясно, за това и съм поръчал само това колело... не записва грешка, а го дава като "stored". На "живи" данни за част от секундата излиза извън зададените стойности.

 

Какво ми прави впечатление:

 

Като хвана с ключа и въртя самата "гайка" на клапана за дефазирането - съвсем леко мърда в едната посока, като се върти само импулсното колело заедно с вала, а не цялото зъбно колело....

Това нормално ли е? Като казвам "върти се" - то е по-малко от милиметър. Не напъвам много, да не направя беля. Но може при въртенето на двигателя да си се отклонява повече.

 

 

Друго, което ми прави впечатление: не знам кой го е оправял този двигател, но не е сменен единия водач за веригата. Другите се вижда, че са нови. Нямам идея каква е била причината да не го сменят?

Струва ми се спукан, или това си е от сглобката? Да се занимавам ли да го сменям? /прикачам снимка/

 

Качвам и клипче с "въртенето" на колелата...

 

Всмукателно:

 

https://youtube.com/shorts/zHgH-slMA-k

 

 

Изпускателно:

 

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от dkmi123: 17 януари 2023 - 21:23

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни