Мда, 272 с проблемния балансиращ вал
При мен мотора е правен, мисля че в Германия, ама не в Мерцедес.
То като цяло, ако имаш инструменти и знаеш как да зацепиш веригата не е кой знае каква философия да се оправят тези проблеми. Кофтито е, че двигателя - вън макар че и това не е някаква болка.
Проблемният балансиращ вал гледам са му ударили някаква промоция в Мерцедес, та е към 100-тина евро в Германия (A2720302872) https://originalteil....de/welle-21085
Комплект верига + обтегачи и т.н. ляга към 400-450 евро
Авансиращите колела са по-голяма цифра, ама пък ако се хванеш да правиш както трябва - пак не е кой знае колко.
Последно като гледах - всичко общо излизаше около 2500, без цената за труд.
Голяма реклама му направи един пич в СС - "а, то тоя мотор ако не е оправян толкова километри не може да изкара" /официално на 258.000, неофициално - нямам представа, не можело да се "хване", еърбега обаче е на около 7000 часа/.
Иначе, сега пак сам трябва да си оправям ръчната + изгнилото по генрацията, просто тези, които питам - или нямат време, или не им се занимава.
Та, ще има - "на канала"
п.с.
Пак ще използвам случая да поздравя майката на онзи, който е решил да набута механизма за ръчната над кардана, и да не остави подход отъм купето.....
И на мен хубаво ми викаха - вземи си една C класа, ама аз бях решил да е CLS.
Поне на който го продам след година-две ще се радва... и да му сдаде нещо, няма да е скрит дефект а няма да съм го видял.... макар че 20 годишен котурник, нормално да се троши.