А как е парт номера на самия блок на моя?
Малка равносметка какво съм сменял/ремонтирал на CLS350 2004-a
Започната от dkmi123, 19 авг 2022 - 09:50:38
282 мнения по тази тема
#106
Публикувано 23 март 2023 - 22:05
#107
Публикувано 23 март 2023 - 22:33
Ремонтирай си твоя, не искаш да знаеш актуална цена
Sent from my iPhone using Tapatalk
Защото не я знаеш? Такава цена се формира след запитване. Пак се връщам на моя въпрос - как ти дойде на акъла да го кандардисваш за нов мотор?
Този пост е редактиран от prokopi69: 23 март 2023 - 22:34
#108
Публикувано 23 март 2023 - 23:03
272967 е от ML.
#109
Публикувано 23 март 2023 - 23:14
272967 е от ML.
То ако се вземе цял мотор - ще стане и на CLS-a.
Само че... само блока едва ли ще пасне. Някои продавачи уж казват, че става ама....
Целия мотор, попаднах на цена от сорта на 28.000 евро...
#110
Публикувано 23 март 2023 - 23:36
Ако всички блокове се прецакват има нещо много съмнително в горивото или маслото, с което караме.
И аз съм чел, че алусил и никасил се прецакват основно от гориво с високо съдържание на сяра.
Сортът "Урал", който се обработва в нашия Нефтохим е точно такъв. Вероятно не отделят така добре сярата, както ни убеждават.
Те мерцедесите още от м119 са с алусил - м112, м113, м272, м273 и т.н.
Последните чугунени блокове са м102, м103 и м104 и м111.
ПроУкраински и проЕвропейски реклами едва ли са подходящи за технически форум.
И понеже е технически - запазената марка на Даймлер е Silitec. Другите са друга работа.
#111
Публикувано 24 март 2023 - 00:10
Единия блок (на 272.964) е R2720103605
Другия (на 272.967) е R2720103705
Че има разлика - сигурно има.
Ама колкото и да се пуля по снимките на двата - не я намирам
Единственото различно, което виждам е мястото, на което е щампован парт номера...
#112
Публикувано 24 март 2023 - 08:47
75 хиляди е , с отстъпките пада на 54 )) то от интерес проверих колко е за моя 656 дизел… ми той по-евтинТо ако се вземе цял мотор - ще стане и на CLS-a.
Само че... само блока едва ли ще пасне. Някои продавачи уж казват, че става ама....
Целия мотор, попаднах на цена от сорта на 28.000 евро...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#113
Публикувано 24 март 2023 - 09:06
Като гледам каква е разликата, и като сравнявам части за 272.964 и 272.967 - разлика има само в тялото на картера.
Но пък няма как да проверя дали това от 964 ще стане на 967.
Като гледам по снимки - трябва да стане... ама така не може да се прецени.
На единия "ваната" за масло е отпред, на другия - отзад.
Захващането към блока ми изглежда еднакво...
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от dkmi123: 24 март 2023 - 09:07
#114
Публикувано 24 март 2023 - 13:37
Бърз преглед в Интернет показва че в Германия има поне три фирми, специализирани в ремонт на М272, като има и готови двигатели на цени от EUR 2700-3400
1. https://fair-motors....21-s-350-272ps/
2. https://www.motorsch...-benz-s-klasse/
3. https://ew-motorense.../mercedes-benz/
Предполагам че има вариант да изпратите вашия мотор за ремонт и тогава ще излезе още по-евтино.
1. https://fair-motors....21-s-350-272ps/
2. https://www.motorsch...-benz-s-klasse/
3. https://ew-motorense.../mercedes-benz/
Предполагам че има вариант да изпратите вашия мотор за ремонт и тогава ще излезе още по-евтино.
Този пост е редактиран от barty: 24 март 2023 - 13:38
#115
Публикувано 24 март 2023 - 14:22
Свърши вече, поръчах блока
Ще идва по FedEX, та ще им дам пълномощно да се оправят с митниците.
Има едно момче от Украйна, живее близо до нас, познава се с един от техниците в официалния сервиз в Украйна - обадихме му се, казахме му парт номерата.
Според него блока ще стане. Имало разлики, както и аз видях - само в картера. Но, картера от CLS-а би трябвало да пасне...
Иначе всичко останало им е 1:1, този блок е от по-нов мотор, за това и е с друг номер.
Проверил съм го детайлно - абсолютно всички части са същите.
Стрелям на посоки, ако се окаже, че не става - ще го продам, и толкова.
Поне не е надран.
#116
Публикувано 24 март 2023 - 16:34
https://remanparts.m...D2193561A002568- под 10к евро, ще го докарат даже до Пловдивския дилър за тези пари Но пак е абсурдно скъпо според мен.
#117
Публикувано 24 март 2023 - 19:06
Мисля че стана хубава тема по темата М272. Браво!
#118
Публикувано 24 март 2023 - 19:21
Мисля че стана хубава тема по темата М272. Браво!
Да, идеална тема да знаят хората да не ги купуват
#119
Публикувано 24 март 2023 - 23:41
Е, стига сега...
Мотора е култивиран, здрав, икономичен, леко понася LPG, задоволителен въртящ момент, евтин за подръжка, лек....
Подържал съм много такива, и на леки коли и на жипки - единствено балансиращия вал е проблемен на по старите модели. Ремонта е разработен отдавна - смяна вал + още няколко неща. Глави НЕ се свалят. Вериги, обтегачи и др. само ако са на парчета.
Ся - това, че Вие не си цените парите и наливате грешни в излишни части - ваша си работа.
Към пусналия темата - далеч не всички silitec са в състоянието като твоя.
Мотора е култивиран, здрав, икономичен, леко понася LPG, задоволителен въртящ момент, евтин за подръжка, лек....
Подържал съм много такива, и на леки коли и на жипки - единствено балансиращия вал е проблемен на по старите модели. Ремонта е разработен отдавна - смяна вал + още няколко неща. Глави НЕ се свалят. Вериги, обтегачи и др. само ако са на парчета.
Ся - това, че Вие не си цените парите и наливате грешни в излишни части - ваша си работа.
Към пусналия темата - далеч не всички silitec са в състоянието като твоя.
#120
Публикувано 25 март 2023 - 01:09
То е ясно, че не всички са като моя
Този блок, който поръчах няма надрано.
От Калифорния е.
Това “да не ги купуват” си е в кръга на шегата… ако са сменяли маслото на време едва ли щеше да е надрана.
Искам да го “съживя”, за това давам пари. Колата си ми харесва, не смятам да я сменям и искам всичко да си е наред.
В момента дори не карам много, както казах - работя от вкъщи.
Ако карам - това се случва петък/събота, рядко повече от 100км.
Този блок, който поръчах няма надрано.
От Калифорния е.
Това “да не ги купуват” си е в кръга на шегата… ако са сменяли маслото на време едва ли щеше да е надрана.
Искам да го “съживя”, за това давам пари. Колата си ми харесва, не смятам да я сменям и искам всичко да си е наред.
В момента дори не карам много, както казах - работя от вкъщи.
Ако карам - това се случва петък/събота, рядко повече от 100км.
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни