Провери цена за нов мотор с опция връщане на стария… това трябваше да се случи преди ревизията.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Някаква идея колко ще излезе тази далавера?
Posted 22 March 2023 - 21:29
Провери цена за нов мотор с опция връщане на стария… това трябваше да се случи преди ревизията.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Някаква идея колко ще излезе тази далавера?
Posted 22 March 2023 - 21:34
Posted 22 March 2023 - 21:48
Със сигурност е грешка, че е затворен така мотора, той е трябвало да те разубеди - все едно на къща с разклатени основи да и боядисваш стените.
Не казвам, че не е грешка.
Просто откъм този тип блокове (алусил-а) има доста неясноти относно "ризи" и т.н.
А и бюджета ми се поизчерпа малко...
Смятам да се спра на шлайф + хонинг, а не на набиване на "ризи".... т.е. почти никой не го препоръчва.
От 92.6 до 93.15 има доста материал да се изяде
Отделно,
в момента работя изцяло дистанционно, т.е. от вкъщи.
Колата се кара макс 100, в редки случаи - 200 км на месец.
Ако бе беше хвърлила верига - грам нямаше да ми дойде на акъла да гледам цилиндри, и нямаше да знам, че са надрани.
Така че - ще си кара още известно време така, ще си доливам масло и туй то
Edited by dkmi123, 22 March 2023 - 21:50 .
Posted 23 March 2023 - 15:51
Къде ли не питах за блок - навсякъде всичко продадено.
Даже един ми вика - кво правите с тия блокове, то на всички блок ви трябва
Posted 23 March 2023 - 16:36
Ако всички блокове се прецакват има нещо много съмнително в горивото или маслото, с което караме.
И аз съм чел, че алусил и никасил се прецакват основно от гориво с високо съдържание на сяра.
Сортът "Урал", който се обработва в нашия Нефтохим е точно такъв. Вероятно не отделят така добре сярата, както ни убеждават.
Те мерцедесите още от м119 са с алусил - м112, м113, м272, м273 и т.н.
Последните чугунени блокове са м102, м103 и м104 и м111.
Posted 23 March 2023 - 16:59
Сега звънях на няколко места - искат около 2000 лева за ремонт с ризи, всички твърдят, че не можело да се шлайфа цилидър за по-голямо бутало,
понеже най-голямото било 92.9мм.... никой не бил чувал за бутала 93.15, а MAHLE имат такива
т.е. от 92.6, което е "стандартното" до 93.15 са си 0.55 мм разлика.
Убеждават ме, че максимума бил 92.9, и за това с шлайф и хонинг нямало да стане.
А аз намирам бутала за цилиндър с диаметър - 92.9 и 93.15, като по-голямото е по-скъпо.
Писах на американеца да прати по-добри снимки на цилиндрите, и ако са ОК - то ще излезе повече на сметка да поръчам американския, отколкото да плащам 2000 за ризи, които не е ясно колко ще изкарат.
Кофтито е, че ако не забележа нещо и се окаже зле - няма връщане.
Posted 23 March 2023 - 17:58
Номер на моя двигател: 272964 30 010923
Номер на американеца: 272967 30 232234
272.964
272.967
Това съвместимо ли е?
Posted 23 March 2023 - 18:56
Posted 23 March 2023 - 19:55
Posted 23 March 2023 - 20:29
Posted 23 March 2023 - 21:16
Дай вин да видим цена за мотор, и да видим има ли с връщане , че малко стар
Sent from my iPhone using Tapatalk
WDD2193561A002568
Posted 23 March 2023 - 21:28
WDD2193561A002568
Posted 23 March 2023 - 21:34
Ремонтирай си твоя, не искаш да знаеш актуална цена
Sent from my iPhone using Tapatalk
Така и предполагах гаранция е 15к+ еврака?
А тия двата мотора съвместими ли са?
ВИН-а на американката-донор е: 4JG2511651A014365
Номер на моя двигател: 272964 30 010923
Номер на американеца: 272967 30 232234
Edited by dkmi123, 23 March 2023 - 21:34 .
Posted 23 March 2023 - 21:48
Твоя мотор - A2720109902Така и предполагах гаранция е 15к+ еврака?
А тия двата мотора съвместими ли са?
ВИН-а на американката-донор е: 4JG2511651A014365
Номер на моя двигател: 272964 30 010923
Номер на американеца: 272967 30 232234
Posted 23 March 2023 - 21:58
Да, американеца е 2006-а...
Моя е 2004
Ама уж го дава същия - М272 V6 3.5
0 members, 1 guests, 0 anonymous users