Другото колело го поръчах от Англия за около 200€, пишат че е оригинално…
И тези двете се чудя да сменям ли: A2720500578 и A2720500478
Attached Files
Edited by dkmi123, 28 December 2022 - 10:58 .
Posted 28 December 2022 - 10:56
Edited by dkmi123, 28 December 2022 - 10:58 .
Posted 28 December 2022 - 11:03
1100 ако върнем старото и 1400 без връщане с ддсАми, я виж това колко ще излезе: А2720505347
Другото колело го поръчах от Англия за около 200€, пишат че е оригинално…
И тези двете се чудя да сменям ли: A2720500578 и A2720500478
Edited by Krasi.Martinov, 28 December 2022 - 11:06 .
Posted 28 December 2022 - 11:18
Posted 28 December 2022 - 13:54
Posted 28 December 2022 - 23:54
То ще си покаже като сменя нужното
Posted 29 December 2022 - 13:45
Единственото, което не ме кефи в силвърстар е, че са ужасно бавни в отговоеите си на e-mail, а на телефон отговарят от време на време
А да върнат обаждане се случва веднъж на високосна година....
Единственият шанс е на място, ама пък ми идва далечко.
Posted 29 December 2022 - 18:52
сесшисе ?
Posted 29 December 2022 - 21:54
Posted 30 December 2022 - 11:00
Някой има ли идея дали тези дни силвърстар бачкат???
Не отговарят на мейл, нито някой вдига телефоните.... май доста са запразнили
Posted 03 January 2023 - 10:52
Цялата държава беше спряла по празниците, което си е нормално. По цивилизования свят дори магазините не работят в неделя, хората си уважават и работното, и свободното време.
Напоследък и аз се оглеждам за 219, но се чудя между м113 и м273. За жалост не са много запазените екземпляри, а и цените нещо не ми харесват. Даже бях склонен да взема и с м272 с идеята, че ще се наложи смяна на ангренажи, но след няколко огледа на коли с върнати километражи, малко охладнях.
Най-истинският се оказа на Горубляне, което не е добре .
Posted 03 January 2023 - 20:14
Posted 03 January 2023 - 23:23
Проблемът е по-скоро, че при милион и половина произведени Е-класи (211), CLS-ите (219) са около 150 хил. и просто има 10 пъти по-малко коли, между които да избираш изначално.
Edited by Subsonic, 03 January 2023 - 23:23 .
Posted 05 January 2023 - 11:04
Няма как да е на под поне 350.000 според менРядко висок клас мпс ще е на 20г и ще е на 150хил при това за 15хил. Всички хубави са скъпи. Но тук в бг търсения критерий е евтино, не хубаво и от там идва циганията и кърпежите
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by dkmi123, 05 January 2023 - 11:06 .
Posted 15 January 2023 - 21:48
Чакам си дефазиращото колело, още е на митница
Изместено е само това на изпускателня вал, другото е съвсем леко но това е защото не е точно на 305 градуса, та може и да си е ОК колелото на всмукателния.
Ако е само изпускателното - няма да отварям дори капака на валовете. Ако са двете обаче - ще трябва.
И, имам следното питане за самото зацепване, ако се наложи да сменям и двете колела:
Шайбата се наглася на 40 градуса след TDC, после:
Белезите на колелата са ясни кое къде и как трябва да е. Въпросът ми е за веригата:
белезите ("месинговите" звена) - задължително ли трябва да ги търся и да ги докарам на белега на колелото, или мога да си направя сам мои белези?
Понеже, докато докарам белега да съвпадне с белега на колелото кой знае колко пъти трябва да преяъртя мотора
Ако си бележа звеното на веригата според текущото състояние на колелото - ОК ли е?
Не би трябвало да е проблем, но все пак нека някой с опит каже?
Posted 17 January 2023 - 21:18
Свалих капака отпред, нагласих маркираното звено на веригата да съвпадне с където си трябва.
Това, което ми прави впечатление:
Когато наглася двигателя на 40 градуса след TDC - всички маркери по колелата си съвпадат, и няма проблем.
Когато обаче го наглася на 305 градуса - маркера, който се вижда през отвора за датчика откъм изпускателното колело е изместен. В същото време от другата страна на двигателя - всичко е точно, и са си в центъра на отвора и двата.
Записва ми само изпускателен вал в дясно, за това и съм поръчал само това колело... не записва грешка, а го дава като "stored". На "живи" данни за част от секундата излиза извън зададените стойности.
Какво ми прави впечатление:
Като хвана с ключа и въртя самата "гайка" на клапана за дефазирането - съвсем леко мърда в едната посока, като се върти само импулсното колело заедно с вала, а не цялото зъбно колело....
Това нормално ли е? Като казвам "върти се" - то е по-малко от милиметър. Не напъвам много, да не направя беля. Но може при въртенето на двигателя да си се отклонява повече.
Друго, което ми прави впечатление: не знам кой го е оправял този двигател, но не е сменен единия водач за веригата. Другите се вижда, че са нови. Нямам идея каква е била причината да не го сменят?
Струва ми се спукан, или това си е от сглобката? Да се занимавам ли да го сменям? /прикачам снимка/
Качвам и клипче с "въртенето" на колелата...
Всмукателно:
https://youtube.com/shorts/zHgH-slMA-k
Изпускателно:
Edited by dkmi123, 17 January 2023 - 21:23 .
0 members, 3 guests, 0 anonymous users