Чакам си частите от СС от 2-ри
Вероятно се бавят, щото миналия петък пуснах още една поръчка, и им казах - като се събере всичко тогава...
Че имаше един маркуч дето беше станал твърд все едно е пластмасов, та поръчах и него.
Posted 12 April 2024 - 22:39
Чакам си частите от СС от 2-ри
Вероятно се бавят, щото миналия петък пуснах още една поръчка, и им казах - като се събере всичко тогава...
Че имаше един маркуч дето беше станал твърд все едно е пластмасов, та поръчах и него.
Posted 14 April 2024 - 13:22
Posted 15 April 2024 - 08:21
Ти не викна ли нова верига?
Важното е валът да е здрав. Сигурен съм, че като сложиш новата верига нещата ще си дойдат на мястото.
Posted 15 April 2024 - 14:20
Днес я поръчах, старата я закачих колкото да видя дали е ОК.....
Двоумях се между INA (100 лева) и сивърстар-ска за 400, в крайна сметка я взех от СС.
Единия водач е леко износен, ама на тоя етап няма да отварям капака, че си е бая играчка, а и в гаража нямам условия за това.
Абе, не е станало кой знае каква беля от пренатягането....
Edited by dkmi123, 15 April 2024 - 14:25 .
Posted 16 April 2024 - 13:08
Водачът, мисля, че е нормално да има леко износване.
Има някакъв процес на напасване между водача и веригата и след това би трябвало да се износва доста по-малко.
В смисъл, че дори да сложиш отново чисто нов обтегач и нова верига, пак ще се износи горе-долу до това положение.
А това в края липсващо парче ли е? Ако е липсващо парче, може би е хубаво да го смениш и да потърсиш къде е парчето.
Edited by Subsonic, 16 April 2024 - 13:09 .
Posted 16 April 2024 - 18:16
Posted 17 April 2024 - 10:28
Е, едва ли 1.8-2.0 компресор дава 9-10 при същото каране
Щом е взел да се поотпуска и да го снимат, събирай му неговата
Posted 17 April 2024 - 11:02
Posted 18 April 2024 - 11:42
Чакането за части е най-дразнещото нещо... Ако не искаш да ползваш ментета се чака като за световно, уж официално представителство - за един болт или един маркуч се чака по 4-5 дни....
Не им разборам логиката, ама при всички официални е така. И с БМВ-то като бях съм чакал по 10 дена за някакъв марлуч или датчик.
И като тръгнеш да правиш някакъв малко по-дълъг ремонт - винаги излиза нещо непредвидено, и нещо дето става за да кажем 1 ден орива на 2 седмици.
Posted 19 April 2024 - 23:58
Готов е. Само още не са му сожени декоративните пластмаси по двигателя.
Разбира се, оставих си подписа върху капака
IMG_3827.jpeg 190.71K 4 downloads
Posted 20 April 2024 - 16:49
Така де, след тая нечовешка сага...
Posted 21 April 2024 - 02:11
това не ми пролича на М112
сесшисе ?
Posted 21 April 2024 - 12:11
Да, това е леко отклонение от темата M111.955, на бащата дъртата Ц-класа.
Сменях гарнитурата на главата + верига + гумички на клапаните + шлайф на клапаните.
Разбира се, не мина без инцидент: забравих да източа антифриза, и откачих маркуча на водната помпа..... ама това не е чак такъв проблем
В момента след ремонта - мотора не трепва.
Преди 30.000 км е сменяна верига - не са ресетнали обтегача, а са го навряли както е, в резултат на което - беше с пренатегната верига, която е станала леш, а и е кофти марка - някакво febi. Сега я поръчах от Силвърстар, няма нищо общо със старата. Със старата бягаше на 25-26 градуса, с новата се зацепва на около 23, при допуск 20-27, като на стар мотор 20 градуса сигурно и няма как да се случат.
Изпускателния вал трябва да е на 25-30 градуса, при мен е на около 26-27, не мога да преценя точно. Преди отиваше на малко след 30.
Този мотор поне се "зацепва" супер елементарно, като специалния инструмент за зацепване спокойно се заменя от 2 бургийки по 6мм, с които се заключват валовете.....
М272-ката е доста напред също:
Мотора е събран, остана да му поръчам 2-та ваноса на изпускателната страна + демпферна шайба, и е готов за монтаж.
Боли ме сърцето, че трябва да дам и към 300 лева за болтовете на капаците, ама кво да се прави, 40 болта по малко над 7 лева бройката......
Той не ми е спешен, за това съм решил да отделям по около 500 лева на месец максимум, и малко по малко го събирам.
2 ваноса на INA по около 300, демпферна шайба и тя около 300, болтове 300, нов корпус на масления филтър + охладителя (NISSENS) е към 200.... разни други неща като излязат със сигурност ще ги докарам към 1500-2000 сигурно.
Posted 14 May 2024 - 09:50
Някой виждал ли е / праил ли е M272 със supercharger?
Гледам из ютуб, и насам-натам по форумите, че руснаците го правят това упражнение - ама не дават подробности какво още е сменяно по двигателя, освен да му забие supercharger-a....
Според мен ще иска биели и бутала. И не знам за колко време ще издуха алусила от цилиндрите
Posted 15 May 2024 - 16:40
Основният проблем е степента на сгъстяване, според мен. М113К е доста разреден спрямо астматичния си брат, поне 1.5 степени.
Не бих слагал компресор на неразреден мотор, въпреки че китовете, предлагани от Kleeman навремето са били точно това.
Ако погледнем пак м113, дюзите на компресорния вариант са двойно по-големи като капацитет, 430 cc/min спрямо 216 cc/min. И управлението на компресора май е по MAP, не по MAF, но може и да греша.
ЗА EV-6 дюзите на м113 е лесно, има откъде да се вземат големи братчета, но за Siemens-Deкa EV-14 няма почти никакво инфо, поне за Мерцедес. Гледах някакви BMW мотори от този период, в които също са ползвани, защото ми беше любопитно М272 дюзите с какъв капацитет са и не намерих никакво инфо. Предполагам, че са в порядъка 240-260 cc/min, т.е. трябва да търсиш нещо 500-600 cc//min. Може би EV-14 от М156 или М275 ще свършат работа, но ми изглеждат различни отпред.
Edited by Subsonic, 15 May 2024 - 16:41 .
0 members, 2 guests, 0 anonymous users