3 месеца е добър период...
Още като карах БМВ-то сменях датчик на разпределителен вал с Феби - изкара две седмици. Взех друго Феби - изкара 2 месеца. После взех оригинален - таратайката смени двама собственици от тогава, и още си работи.
Като сменях маркучите за антифриза - протекоха на третия ден. Смених ги с оригинални, още си е с тях.
Сменях казанчето за антифриза. Феби. Два месеца по-късно му блокира поплавъка, и постоянно светеше, че няма антифриз.
От тогава ги избягвам.
Иначе "оригинални" датчици - забелязъл съм, че и МБ и БМВ ползват - Hella, Bosch, VDO, Meyle и Mahle... може би ползват и от други производители.
А вериги/ролки/зъбчатки - масово са им на INA, като INA съм виждал и на VAG групата че се ползва.
Има някои неща, които "оригинални" са на доста нереални цени. Например, датчик на коляновия вал - 350 лева от Силвърстар, 80 лева на БОШ.
Ваносите пък да не говорим - 1400 лева бройката. На INA са около 2.5 пъти по-евтини.
За дроселовата клапа на бащата на дъртата W203 ми дадоха цена по спомен 2300+. Та тя цялата кола не струва толкова.....
Иначе другите неща са на разумни цени, абсолютно всички чаркалъци по двигателя (без все още водна помпа и хидравлична помпа) са ми може би малкно над 3000 лева.
Единствено ваноси, кобилици и повдигачи ще взема на INA, останалото е от Силвърстар....
Ще направя и равносметка някой ден колко ми е излязло всичко по "ребилда" на тоя мотор, но грубо е малко над 6500, колкото и да ми казват, че съм луд - мерак ми е да си направя двигател. Ако се счупи - ще се счупи, няма да се сърдя на никой