 
					
					 
	
моторни маслаличен опит
		 Started by mbenz, 20 May 2007 - 12:01:20 
	
	
	
	
		76 replies to this topic
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 20 May 2007 - 12:01
					откакто имам колата направих 5 смени на моторно масло,като започнах с 15/40/Арал,Мобил/,после полусинтетика на Мотул 10/40 и 15/50,а вчера налях Мобил 5/40/супер Х в 5л. туба от Практикер/,което е с много високи показатели по АПИ-В4, и по МВ-229.3,като цената беше доста"тънка"-около 13лв/л/Досега не можех да направя разлика м/у различните марки и типове масла,но с последното налягането ми падна с 0.2 до 05атм./което не знам доколко е важен показател/,и шумът на мотора категорично утихна особенно след3000об/мин.,а и двигателя стана по-пъргав,живна един вид...!Остава да разбера дали ще го "яде" това масло-досега не се е случвало да доливам от смяна до смяна,което го правя на 6-7000км.защото тогава усещам,че мотора става по-шумен-явно маслото започва да остарява...!Та,такива ми ти работи...още не мога да кажа,че ето-това масло е "моето"...!  
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				 
					
					
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 20 May 2007 - 12:48
					И на мен ми предстои смяна другата седмица и умувам какво да правя. Мисля да сложа 10W40 някакво, че като гледам колегите масово го препоръчват. Само се чудя не е ли малко тъничко за тия летни жеги...   
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				 
					
					
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 20 May 2007 - 12:53
И на мен ми предстои смяна другата седмица и умувам какво да правя. Мисля да сложа 10W40 някакво, че като гледам колегите масово го препоръчват. Само се чудя не е ли малко тъничко за тия летни жеги...
То е "тъничко" при "стайна"температура,но при загрял двигател е важно какво ще бъде!Но има една по-плътна полу-синтетика на Мотул6100 15/50-за Африкански жеги-до вчера бях с такова...като минерално 15/40 се държеше...Абе досега от Мобил съм най-доволен,като че ли!Слагай 10/40 и се не бой-само да е истинско-тва е големия проблем!
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 20 May 2007 - 18:44
					На маслото му дават нормално налягане 0.5 на ниски обороти,като подадеш газ трябва да е 3 и да не мърда от там.И аз така гледах,кви 0.5,кви 5 лева,ще си прецакам колата,ма няма такова нещо.Номера е да не стига до 0 и да не ти свети лампата за доливане на масло,другото било нормално.Бах тия коли,за чий ми е да му знам налягането на маслото като и почти на 0 да е пак било ОК?   
 
Карам 5W40 пълна синтетика,тук не е много топло,но и в пустинята да ходя пак му е ОК.Като казвам пустинята това значи около 40+ на сянка. 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					 
 Карам 5W40 пълна синтетика,тук не е много топло,но и в пустинята да ходя пак му е ОК.Като казвам пустинята това значи около 40+ на сянка.
 
					
					
	
	.
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 21 May 2007 - 13:21
					аз даже карам с едно немско - Мегуин 0 на 60. Супер яко. Към 28-30лв. му е литъра, но такова качество.. уха. 
Ама аз връткам по 10к на година и го сменям веднъж та не ме бърка особено. Но определено миналата година като го наляхме и да видите дизел.. замърка като коте..
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Ама аз връткам по 10к на година и го сменям веднъж та не ме бърка особено. Но определено миналата година като го наляхме и да видите дизел.. замърка като коте..
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 21 May 2007 - 13:26
аз даже карам с едно немско - Мегуин 0 на 60. Супер яко. Към 28-30лв. му е литъра, но такова качество.. уха.
Ама аз връткам по 10к на година и го сменям веднъж та не ме бърка особено. Но определено миналата година като го наляхме и да видите дизел.. замърка като коте..
Колата каква е,и какво налягане държи?Промени ли се налягането след смяната с това 0/60?И като наближи 10х.км. има ли разлика в звука на мотора,в налягането...?И последен въпрос:има ли спецификация на МВ и каква,,,?
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 21 May 2007 - 16:41
http://www.meguin.de...?kID=11&lang=deКолата каква е,и какво налягане държи?Промени ли се налягането след смяната с това 0/60?И като наближи 10х.км. има ли разлика в звука на мотора,в налягането...?И последен въпрос:има ли спецификация на МВ и каква,,,?


светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 21 May 2007 - 17:09
					И аз карам само с мобил 
само че 10/40
Много съм доволен
					
				
				
				
				
				
								
				
					
само че 10/40
Много съм доволен
	
	W202 C180
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#9
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 22 May 2007 - 10:31
Колата каква е,и какво налягане държи?Промени ли се налягането след смяната с това 0/60?И като наближи 10х.км. има ли разлика в звука на мотора,в налягането...?И последен въпрос:има ли спецификация на МВ и каква,,,?
колата ми е на снимката - Е290ТД. Нямам датчик за налягане на маслото, така че незнам какво става. И добре и че нямам, че е тъпо според мен.
Звука не мога да кажа дали е станал сега по-твърд (пред смяна съм). Спесификация на бенц незнам дали има. Те са един туби по 30-40л. и на тях има етикет с доста неща. Естествено най-голями са цифрите със спесификацията. Може и да поразгледам, но повечето бенцове карат с такова. Е има и някои дето си го носят, ама щото те самите си го вкарват маслото (от Канада май). Хора всякакви..
 
					
					
			
				
					
						
					
					#10
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 22 May 2007 - 11:11
					И аз карам с Мегуйн 15/40 минерално и съм страшно доволен. Сега е на 9000 км. и не съм доливал масло от както е сипано, а почивните дни ще го сменям пак със същото. В момента на загрял двигател манометъра на ниски обороти държи 2,5. Мегуйн е фирма свързана с Лъки Моли. Интересувал съм се за тази марка и всички са доволни. И най-важното не се правят ментета на това масло защото не е много известно. Мога да проверя кой е официалният вносител за страната защото човека от който го купувам го взима директно от там. И не е скъпо.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#11
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 22 May 2007 - 11:15
И аз карам с Мегуйн 15/40 минерално и съм страшно доволен. Сега е на 9000 км. и не съм доливал масло от както е сипано, а почивните дни ще го сменям пак със същото. В момента на загрял двигател манометъра на ниски обороти държи 2,5. Мегуйн е фирма свързана с Лъки Моли. Интересувал съм се за тази марка и всички са доволни. И най-важното не се правят ментета на това масло защото не е много известно.
и аз треа да сменям масло тия дни и мисля да пробвам това Мегуйн,къде се продава ??? за да си спестя обикалянето
 
					
					
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
 
			
				
					
						
					
					#13
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 22 May 2007 - 11:19
Ще проверя кой е вносителя и ще пиша! Но е в София. Най-вероятно е същия на Лъки Моли.
именно де и аз съм там ,са едно масло нема да си правя екскурзии
 
					
					
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
 
			
				
					
						
					
					#14
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 22 May 2007 - 11:25
именно де и аз съм там ,са едно масло нема да си правя екскурзии
 Да ама Аз не съм от София и ще се наложи да питам от къде го взимат. Но е евтино взимам го без ДДС и 15/40 5л. туба ми излиза 34 лв. +- 2-3лв. Все пак за моята ламя и трябват 7,5л. В момента се чудя дали да е 15/40 или 10/40. Ама май ще бъде 15/40 по-евтино ми е пък и мой познат кара 124-ка 2,5 турбо дизел със същото и го сменя на 10000 винаги и той също е много доволен. Щях да взимам Урания много го хвалиха и то нямало ментета но на моя човек с 124-ката му го харчи и се отказах.
 Да ама Аз не съм от София и ще се наложи да питам от къде го взимат. Но е евтино взимам го без ДДС и 15/40 5л. туба ми излиза 34 лв. +- 2-3лв. Все пак за моята ламя и трябват 7,5л. В момента се чудя дали да е 15/40 или 10/40. Ама май ще бъде 15/40 по-евтино ми е пък и мой познат кара 124-ка 2,5 турбо дизел със същото и го сменя на 10000 винаги и той също е много доволен. Щях да взимам Урания много го хвалиха и то нямало ментета но на моя човек с 124-ката му го харчи и се отказах.
					
					
			
				
					
						
					
					#15
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 22 May 2007 - 11:27
					а някои запознат ли е как бачкат и какво продават на радиала под моста чавдар,че не ми се занимава на мен ,да им закарам колата да я обслужат  
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					 
					
					
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
 
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users



 
				 
				
 
			
			
			
				 
				
				
				 
			
			


 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				


 
				
				
				








