Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ролка компресор тунинг


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#1 kopoev1

kopoev1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 05 март 2022 - 14:30

Здравейте, колеги! Не знам дали е за този раздел темата, но ако не е ,моля модераторие да я преместят! 

Имам С 200 компреосор, купе, 163 кс. 2001г и разбрах ,че може да се смени ролката на компресора с по-малка и съответно малко да живне колата, без софтуерна намеса! Моля ако някой го е правил или знае кой може да го направи ,да ми пише и да сподели мнение! Питането ми е за София ,но ще се радвам на всяко полезно мнение! Благодаря и безаварийни!

0882887508


  • 0

#2 kopoev1

kopoev1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 09 март 2022 - 11:05

Здравейте отново ,колеги! Явно никой не е правил подобна промяна или не желае да сподели резултата....! След много четене и разговори с колеги, занимаващи се с тунинг, реших, че е по- подходящо да започна със смяна на шайбата на коляновия вал! Има дори хора, който се занимават с изработването на подходяща по-голяма шайба, точно за моя мотор. Реших също да си оставя оригиналната шайба 192мм за всеки случай.......Поръчах си новата 225мм и мисля тези дни да я сменя....!


  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 март 2022 - 12:17

Продават се, колега караше много време с подменена ролка. Но не помня коя. По памет беше голямата на вала. Пиши на Praetorian, или потърси в постовете му. Беше описано.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 март 2022 - 16:51

Разликата между 192 и 163 коня само в компресорите ли е?

 

Ако смятам правилно разликите в обиколките на двете шайби, 192 и 225 мм, е 17%.

 

Вероятно с толкова ще се вдигнат оборотите и на компресора. Пълненето ще се вдигне с по-малко защото може би компресорът в някои режими ще работи извън най-ефективната зона.

 

Като смениш шайбата изтрий адаптациите на сместа. Може да се наложи и да вдигнеш порцията гориво, или да сложиш по-големи дюзи.


  • 0

#5 kopoev1

kopoev1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 09 март 2022 - 18:00

Колата вече е готова...! Нищо не съм пипал по адаптации и горивна смес, мисля че няма смисъл. Компютъра си изчислява всичко и сега. Ако продължа да правя още промени, може и да се наложи нещо подобно, но за сега ...не! Колата живна доста и според колеги които са го правили и мерили на дино стенд, е около 190кс сега! Следващата стъпка ще е смяна на компресорната ролка с по-малка и разширяване на триъгълния отвор на изхода на компресора! Но преди това ще трябеа да сложа по-голям охладител, че тоя няма да смогне....!

Сега се кефя на новото вървене, докато ми омалее и реша да продължа...! Безаварийни!

Прикачени файлове


  • 1

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 март 2022 - 18:59

Браво! Бързо действаш!

 

Гледах в ЕПЦ-то, че м271.940 и м271.948 ползват еднакви дюзи.

 

Никога не съм гледал на М271 в моторния комп дали има кодировки като на м112 (Bosch ME 2.8), там можеш да избереш дали мотора е Е26, Е32 или Е37. Предполагам, че и VDO имат нещо подобно, но някой ако е пипал, може да каже.


  • 0

#7 kopoev1

kopoev1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 09 март 2022 - 20:08

Аз съм с М111,955 .... по-добрия вариант !


  • 0

#8 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 09 март 2022 - 20:20

Здравейте отново ,колеги! Явно никой не е правил подобна промяна или не желае да сподели резултата....! След много четене и разговори с колеги, занимаващи се с тунинг, реших, че е по- подходящо да започна със смяна на шайбата на коляновия вал! Има дори хора, който се занимават с изработването на подходяща по-голяма шайба, точно за моя мотор. Реших също да си оставя оригиналната шайба 192мм за всеки случай.......Поръчах си новата 225мм и мисля тези дни да я сменя....!

Колега, не че съм очаквал благодарност, но пък "Явно никой не е правил подобна промяна или не желае да сподели резултата"......

 

Това е съобщението, което ти пратих още на 5.март след първото ти питане.

"колега, от този търговец съм слагал ролка на колянов вал на М111.455 . СпортКупе 200 компресор 163 коня с газ. Работеше много добре. Слага се и се маха за 15 минути и може да минеш и без настройка на софтуера.
Ролката на компресора се маха трудно и не може да се сложи обратно.
Нея не съм я пипал.
Ако сложиш и 2те ролки ще ти трябва ремап.
Внимателно си виж и състоянието на мотора преди интервенцията - на годинки е smile.png
Успех.

https://www.ebay.de/...EIAAOSwxERiBCRp
"

 

А телефонът ми е в профила.

Хайде със здраве!


  • 1

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 март 2022 - 20:52

Аз съм с М111,955 .... по-добрия вариант !

Пак са еднакви дюзите на М111.955 и М111.981.

 

https://www.injector...z-0000787249-1 


  • 0

#10 kopoev1

kopoev1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 09 март 2022 - 21:08

Извинения на колегата  Praetorian , наистина получих писмото ти за което ти благодаря ! Очаквах разбира се по-оживена дискусия по темата, при положение ,че вече доста хора са го правили, но не споделят впечатления....! 


  • 1

#11 kopoev1

kopoev1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 09 март 2022 - 21:22

Ето малко информация, която ми беше полезна при избора .....! Автора на написаното изработва шайби и ролки за желаещите да съживят колите си!

http://www.tuning.bg...ipG1oKYqYpWmfPw


  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 март 2022 - 22:00

Колегата в тунинг.бг е подходил комплексно, както и трябва, страхотна тема. Аз не бих вдигал толкова оборотите на компресора, защото паразитната мощност се вдига, както и темпрературата на въздуха, но той е контрирал с разтъргване на изхода и по-голям кулер. Бих потърсил за по-лесно по-големия компресор. От 200 компресор на 230 компресор. Виж, ако вече си с компресора от 230  и искаш по-голям, става малко по-сложно.


Този пост е редактиран от Subsonic: 09 март 2022 - 22:00

  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 март 2022 - 22:07

Извинения на колегата  Praetorian , наистина получих писмото ти за което ти благодаря ! Очаквах разбира се по-оживена дискусия по темата, при положение ,че вече доста хора са го правили, но не споделят впечатления....!

Възможно ли е да не си прочел тунинг раздела на форума на МБКБ където преди години е разисквана подмяната на шайби,ефекта от нея и още други неща?
  • 0

#14 kopoev1

kopoev1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 09 март 2022 - 22:42

Ами чета други форуми, предимно американски и немски....! Все едно да те питам - възможно ли е да не си чел в американския форум за ремап на соленоидите в скоростната кутия на Мерцедес....?!?! Освен това ме интересуваше дългосрочния ефект от тунинга , а не теоретични статии кое как може да стане....! Исках да се получи като в истинските форуми......да се споделят впечатлени от вече случили се неща и от хора ,които са минали по този път! Но не се плучи......!


Този пост е редактиран от kopoev1: 09 март 2022 - 22:48

  • 0

#15 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 09 март 2022 - 22:50

Извинения на колегата  Praetorian , наистина получих писмото ти за което ти благодаря ! Очаквах разбира се по-оживена дискусия по темата, при положение ,че вече доста хора са го правили, но не споделят впечатления....! 

beer.gif


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни