Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

722.6 5g проблем


  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#1 Rehhar4o

Rehhar4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Clk 220cdi 2008

Публикувано 02 февруари 2022 - 00:00

Колеги, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем при тази кутия, когато е студена колата и навън е студено пеплъзва от 2 на 3-та . Сменя на 3-та и веднага връща на втора , това е първите 3-4 смени на предавките и после като смени на 3-та се чува малко различен Звук за 5-10 секунди и след това всичко е наред и си сменя без ритания и каквото и да е, днес смених маслото и мисля че дори стана по лошо. 2 пъти ми се е случвало да остава на 3-та и да не иска да сменя и като я изгася и оправя всичко е наред. Благодаря
  • 0

#2 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 02 февруари 2022 - 21:11

Колега, прави ли ресет на кутията?

Било само с педал или със Стар?


  • 0

#3 Rehhar4o

Rehhar4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Clk 220cdi 2008

Публикувано 02 февруари 2022 - 22:45

Пробвах, но явно не се получи. На всички клипове показват различни начини за ресет с педала и нвезнам кой е правилния. Колата е clk 2008 2.2d
  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 февруари 2022 - 22:47

По-вероятно да е платка.Може и соленоиди,но само диагностика може да покаже.
  • 0

#5 Rehhar4o

Rehhar4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Clk 220cdi 2008

Публикувано 02 февруари 2022 - 23:09

Мерси колега, ще търся Стар да видим какво е.
  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4600 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 февруари 2022 - 10:15

Само с диагностика може наистина да се изтрият адаптациите. Това с педала спред мен е мит, или маха само адаптацията на педала на газта, не на кутията.

 

На студен мотор кутията нарочно задържа повече на ниска предавка за да се достигне по-бързо работна Т.


  • 1

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 февруари 2022 - 14:43

Само с диагностика може наистина да се изтрият адаптациите. Това с педала спред мен е мит, или маха само адаптацията на педала на газта, не на кутията.
 
На студен мотор кутията нарочно задържа повече на ниска предавка за да се достигне по-бързо работна Т.

Практиката показва че триенето на адаптациите има временен ефект.
Каквото и да се прави по тези кутии,ако всичко им е наред те се самоубочават след кратко време и ако е имало проблем се оправя.
След като е наличен проблем е налична и повреда.
  • 0

#8 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 03 февруари 2022 - 14:59

Закачи я на Стар и проверете маслото в какво състояние е ! Прилича на заминал соленоид ,но само Стар ще покаже какво е!


  • 0

#9 Rehhar4o

Rehhar4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Clk 220cdi 2008

Публикувано 03 февруари 2022 - 15:17

Маслото го смених в деня когато качих темата, сега след смяната когато е студена прави този проблем при първите 2 смени на предавките и после няма и следа от проблема, ще търся стар да я закачим понеже съм в англия и тук не са големи разбирачи и ще пиша ъпдейт. А ако е селенойд може ли да те остави на пътя , ако реша да карам по дълго разстояние?
  • 0

#10 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 03 февруари 2022 - 15:40

Провери нивото на маслото когато е студена, може да не му достига.....!


  • 0

#11 Rehhar4o

Rehhar4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Clk 220cdi 2008

Публикувано 03 февруари 2022 - 16:17

Сега ще поръчам щека да го замеря, има логика в това. Знам ли колко са налели като са го сменяли..
  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4600 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 февруари 2022 - 16:46

Покарай я хубаво и тогава мери, Т на кутията е винаги една идея под тази на мотора.

Хубаво е да има втори човек, един да мери с щеката и един да включи на D или R и да държи спирачката.

Може и сам, на ръчна, но е опасно да не тръгне колата, ако не държи ръчната и да стане беля.


  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 февруари 2022 - 18:11

Маслото го смених в деня когато качих темата, сега след смяната когато е студена прави този проблем при първите 2 смени на предавките и после няма и следа от проблема, ще търся стар да я закачим понеже съм в англия и тук не са големи разбирачи и ще пиша ъпдейт. А ако е селенойд може ли да те остави на пътя , ако реша да карам по дълго разстояние?

Няма да те остави на пътя.
Прочети внимателно в нета как се мери ниво на масло на АСК,защото има особености.
Виж какво ти е писал Subsonic.

Този пост е редактиран от daimler1: 03 февруари 2022 - 18:13

  • 0

#14 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 03 февруари 2022 - 18:28

Покарай я хубаво и тогава мери, Т на кутията е винаги една идея под тази на мотора.

Хубаво е да има втори човек, един да мери с щеката и един да включи на D или R и да държи спирачката.

Може и сам, на ръчна, но е опасно да не тръгне колата, ако не държи ръчната и да стане беля.

Маслото се мери както на студено/ около 20гр / така и на топло/ 80гр./ , това е температура на маслото не на антифриза и винаги се мери на Р =паркинг !!!


  • 0

#15 Rehhar4o

Rehhar4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Clk 220cdi 2008

Публикувано 03 февруари 2022 - 18:31

Благодаря момчета! Оценявам отзивите. Ще проверя маслото и за всеки случей ще я закачим на стар.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни