Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

722.6 5g проблем


  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#16 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,599 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 04 February 2022 - 00:35

Маслото се мери както на студено/ около 20гр / така и на топло/ 80гр./ , това е температура на маслото не на антифриза и винаги се мери на Р =паркинг !!!

Ами понеже в момента трудно ще фиксира точно 20 градуса, ще му е по-лесно да го мери на 80 градуса. Без диагностика, с която да прочете точно Т на маслото в кутията, най-лесно е да покара и да загрее мотора до 90-100 градуса. Така, Т на маслото в кутията ще е най-близо до 80 градуса. И тъй като обемът на маслото е много зависим от Т, а и скалата на щеката при 20 градуса, МИН-МАКС са на точно на 1см от върха, мисля че меренето на 80 е малко по-точно. :)

 

За меренето на паркинг също не съм съгласен.


  • 0

#17 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Posted 04 February 2022 - 13:58

Нямам намерение да убеждавам никого в какво и да било! Всеки има право сам да си счупи колата...! 


  • 0

#18 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,599 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 04 February 2022 - 14:14

Ще се радвам да науча нещо ново.

Знам, че се включва на скорост за да напълни пакетите с масло, иначе нивото е по-високо. Ще потърся и официална процедура, ако греша ще се взема бележка. :)


  • 1

#19 hir

hir

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180, 1996 г., автоматик,
    цвят: гневен патладжан
Garage View Garage

Posted 04 February 2022 - 14:30

Една доста обширна статия за автоматици. https://gtshina.ru/b...robke-proverka/

 

Малко е бъкана с реклами страницата.


  • 0

#20 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,599 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 04 February 2022 - 17:34

Продължавам да търся официалната процедура от Даймлер за проверка на маслото на 722 кутиите.

 

Засега намерих нещо от febi, но не знам доколко е официално. Ако тепърва я пълниш след източване на маслото, да, мериш на студено. Пише да сипеш 5л. (предполагам става въпрос за опресняване, без точене на маслото от хидрото), да оставиш мотора да работи на P. Да превключиш няколко пъти през предавките (за да напълни) и след това да мериш на P.

https://blog.febi.co...-mercedes-benz/


  • 0

#21 Rehhar4o

Rehhar4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Clk 220cdi 2008

Posted 05 February 2022 - 03:29

Малък ъпдейт, направих ресет с педала, кутията се промени доста, проблема сякаш изчезна , не се усеща как сменя, но днес остана на 2ра скорост и това беше, няколко пъти гасих и палих и така си остана, оправи се само като смених в режим S, буукнал съм час за понеделник да направят диагностика и да проверят нивото на маслото.
  • 0

#22 Rehhar4o

Rehhar4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Clk 220cdi 2008

Posted 07 February 2022 - 16:50

Грешката е Р220А казаха ми нова кутия, колкото и абсурдно да звучи. Някой ако знае в детайли какво значи тази грешка?
  • 0

#23 BenzW164

BenzW164

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е250 CGI Coupe 2010 W207

Posted 07 February 2022 - 16:57

При мен е подобен проблем на 5г троник W207. При студено време първите няколко превключвания са лоши - рита или включва много късно. Като се сгрее няма никакви проблеми, а маслото е сменяно преди 5000км. Пиши ако имаш още информация, съмнявам се чак цялата кутия да ти е за смяна - най-малкото, че кутиите се ремонтират.


  • 0

#24 Rehhar4o

Rehhar4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Clk 220cdi 2008

Posted 07 February 2022 - 17:15

До колкото аз разбирам от това което чета, проблема май е в платката, някой по компетентен чакам да се изкаже.
  • 0

#25 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 07 February 2022 - 18:03

Преди да купиш друга кутия,вземи първо и огледай буксата ,ако е нужно я смени.Често пишат за проблем или пробив и масло стигнало до компютъра на кутията.
  • 1

#26 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 07 February 2022 - 18:05

При мен е подобен проблем на 5г троник W207. При студено време първите няколко превключвания са лоши - рита или включва много късно. Като се сгрее няма никакви проблеми, а маслото е сменяно преди 5000км. Пиши ако имаш още информация, съмнявам се чак цялата кутия да ти е за смяна - най-малкото, че кутиите се ремонтират.


Твоето повече ми се струва че е локъп соленоид.Поне на предишната ми кола след като го смених и всичко се оправи.
  • 0

#27 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 07 February 2022 - 18:35

До колкото аз разбирам от това което чета, проблема май е в платката, някой по компетентен чакам да се изкаже.

Аз от кодове на грешки не разбирам,но още в първото си мнение ти писах какво може да е.Значи като заключение сега мога да те посъветвам тотално да смениш сервиза и да отидеш на друго място.
Мнението им за "нова кутия"няма да го коментирам.
  • 1

#28 Rehhar4o

Rehhar4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Clk 220cdi 2008

Posted 07 February 2022 - 18:50

Ами и аз така реагирах , при положение че кутията сменя уникално.
  • 0

#29 BenzW164

BenzW164

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е250 CGI Coupe 2010 W207

Posted 08 February 2022 - 10:26

Благодаря за отговора, прочетох и наистина изглежда, че при мен е така. За жалост има и доста вибрация, което значи, че май няма да се размина само със соленоид, а ще трябва да се прави и хидрото. При теб имало ли е вибрация при подаване на газ? 

Твоето повече ми се струва че е локъп соленоид.Поне на предишната ми кола след като го смених и всичко се оправи.


  • 0

#30 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 08 February 2022 - 10:50

При мен нямаше вибрация,имаше леко лашкане докато загреят скоростите и то най често при десен завой,незнам защо.Това говорим в движение.Иначе моята беше дизелова и чак след като смених тампоните на мотора и скоростите,разбрах какво е да не ти трепери волана в ръцете.

Edited by mimo160, 08 February 2022 - 10:53 .

  • 1




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users