M271 с компресор?
Гледаш отпред на двигателя има два магнита( camshaft magnets) ако има масло им сваляш Мин 500лв частите са 350лв, може да има масло по кабелите към компютъра и горната ламбда. Магнитите се сменят за 30 Мин , лесна работа.
https://youtu.be/2jQHu0zbGos
Верига да се види на Xentry/DAS, показва правилно. Иначе трябва да се свали капака на клапаните.
Задължително да е студена, лед студена, като я гледаш и трябва да запали равно без спадане на оборотите, иначе може да има мръсен инжектор или тръгнал катализатор, слагаш добавка за инжекторите и се оправя, но сваляш от цената.
https://youtu.be/tlPKi7ngu5Y
Това е моята с проблемното палене, само като е студено, като затопли е добре.
Всичко да се провери което работи с ток, електрониката е ок, но модулите са си цифра. При Мерцедес няма просто "бушона нещо там"
Нещо което няма как да се провери е картената вентилация, сигурно е тръгнала, частите са 85 лв ама трябва да се свали компресора за да се смени, мъка.
Може да пробваш лесен тест, слагаш капачката на маслото, слагаш гумена ръкавица на дупката и даваш газ, ако ръкавицата се надуе лошо, ако я глътне добре.
Иначе агрегата е супер, върви мазно и тегли като дизел. Градско на газ 12,5 , извънградско съм стигал до 8,5 на колонка 120км/ч средна скорост.
Автомата да няма течове и да сменя мазно и спокойно както при ускорение, ката и при спиране.
Всичко това е за С180 компресор, ако е турбо не знам да допълнят колегите.
Дано е твоята и да е запазена и ще ѝ се кефиш много, стискам палци.
Поздрави
Влад
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
Този пост е редактиран от valdemar: 15 декември 2021 - 16:39