Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Слаби места на W204Смятам да го купя и търся съвети

проблеми слаби места за какво да внимавам w204

  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 hpetrov

hpetrov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес W204, 2009 г.

Публикувано 14 декември 2021 - 22:24

Здравейте,

след като няколко години си късах нервите, май се насочвам да купя Mercedes C180, W204, 2009 г., 156 к.с., 5 скорости, автоматик (преди фейслифта). За всеки случай прикачам снимка.

 

Чувал съм, че тези модели са сравнително надежни. Точно това търся, защото досега ползвах Opel, VW, BMW и не съм особено доволен от тях, защото често ходят за ремонт в сервиз.

 

Затова ви питам:

- Като цяло доволни ли сте от колата, т. е. дали рядко се правят ремонти;

- Кои са традиционно слаби места на тези модели.

 

Конкретния автомобил е запазен, ще го види приятел в сервиз, но вашето мнение ще ми бъде много полезно!

 

 

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  w204.jpg   175,2K   17 Брой сваляния

  • 0

#2 iceto01

iceto01

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 15 декември 2021 - 14:54

Освен стандартните, вижте зъбните колела на агренажната верига и задния мост

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
  • 0

#3 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 15 декември 2021 - 16:33

M271 с компресор?
Гледаш отпред на двигателя има два магнита( camshaft magnets) ако има масло им сваляш Мин 500лв частите са 350лв, може да има масло по кабелите към компютъра и горната ламбда. Магнитите се сменят за 30 Мин , лесна работа.
https://youtu.be/2jQHu0zbGos

Верига да се види на Xentry/DAS, показва правилно. Иначе трябва да се свали капака на клапаните.

Задължително да е студена, лед студена, като я гледаш и трябва да запали равно без спадане на оборотите, иначе може да има мръсен инжектор или тръгнал катализатор, слагаш добавка за инжекторите и се оправя, но сваляш от цената.
https://youtu.be/tlPKi7ngu5Y
Това е моята с проблемното палене, само като е студено, като затопли е добре.

Всичко да се провери което работи с ток, електрониката е ок, но модулите са си цифра. При Мерцедес няма просто "бушона нещо там"

Нещо което няма как да се провери е картената вентилация, сигурно е тръгнала, частите са 85 лв ама трябва да се свали компресора за да се смени, мъка.
Може да пробваш лесен тест, слагаш капачката на маслото, слагаш гумена ръкавица на дупката и даваш газ, ако ръкавицата се надуе лошо, ако я глътне добре.

Иначе агрегата е супер, върви мазно и тегли като дизел. Градско на газ 12,5 , извънградско съм стигал до 8,5 на колонка 120км/ч средна скорост.
Автомата да няма течове и да сменя мазно и спокойно както при ускорение, ката и при спиране.

Всичко това е за С180 компресор, ако е турбо не знам да допълнят колегите.

Дано е твоята и да е запазена и ще ѝ се кефиш много, стискам палци.

Поздрави
Влад

Sent from my RMX2155 using Tapatalk

Този пост е редактиран от valdemar: 15 декември 2021 - 16:39

  • 1





Also tagged with one or more of these keywords: проблеми, слаби места, за какво да внимавам, w204

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни