CLK230 TURBOM111.975
Започната от mitkofitnes, 05 дек 2021 - 12:26:58
132 мнения по тази тема
#76
Публикувано 02 август 2022 - 18:31
И вала пристигна...
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#77
Публикувано 03 август 2022 - 13:14
Кой вариант е това, Street или Sport?
#78
Публикувано 03 август 2022 - 13:45
Възможно най-агресивния който се предлага, sport се води 266градуса и лифт с 1мм повече от заводския.Няма да си играем я , търсим максимума все пак вече ще имам възможност за повече обороти така че изместването нагоре не ме притеснява.
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#79
Публикувано 03 август 2022 - 14:20
Само така
Я кажи какво ЕКУ ползваш за двигателя - предполагам си минал на стендалоун отдавна? Или ползваш стоковото с пренаписани карти?
#80
Публикувано 03 август 2022 - 15:14
Стоковото седи заради дросела и екстричките, понеже това си е кола за излети и пътуване а не пистарка.Работи си темпомат ASR и климатик, но поставих EMU classic за да команди запалване и гориво, също така буст и вариатора през карта, работи изключително добре и прецизно понеже има монтирана широколентова сонда и е включена корекция по нея. Впръскването на гориво е сенквенционално а вариатора е по карта и натоварване не е само включен и изключен, този стендалоун работи много добре и замества страхотно тази дейност на заводския Bosch 2.1
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#81
Публикувано 03 август 2022 - 19:07
Млко офф че тези ЛС не се появяват при мен.
Метаново Кади 2014-15 можеш ли да го преобразуваш лесно на пропан ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Метаново Кади 2014-15 можеш ли да го преобразуваш лесно на пропан ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#82
Публикувано 04 август 2022 - 06:17
Ако е директ неМлко офф че тези ЛС не се появяват при мен.
Метаново Кади 2014-15 можеш ли да го преобразуваш лесно на пропан ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#83
Публикувано 04 август 2022 - 09:44
Стоковото седи заради дросела и екстричките, понеже това си е кола за излети и пътуване а не пистарка.Работи си темпомат ASR и климатик, но поставих EMU classic за да команди запалване и гориво, също така буст и вариатора през карта, работи изключително добре и прецизно понеже има монтирана широколентова сонда и е включена корекция по нея. Впръскването на гориво е сенквенционално а вариатора е по карта и натоварване не е само включен и изключен, този стендалоун работи много добре и замества страхотно тази дейност на заводския Bosch 2.1
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Стоковото е МЕ 2.1 нали?
Чудех дали и то е "torque-based" ECU? ME 2.8 със сигурност е такова.
Вероятно и при теб има разни torque-limiter-карти заради ASR-a и автомата (въпреки че вече е ръчка), но сигурно са ремапнати.
#85
Публикувано 05 август 2022 - 11:01
Да ти кажа чесно не я бях чел тази тема но тя е сравнително нова, аз с ролките спрях да се занимавам преди 3-4 години.Прегледах я набързо и това което правят не ме устройва.Аз реално вече нямам дебитомер дори стендалоуна си има МАР, сложих един IAT и заспа.Този лимитер дето махат е само за да чете дебитомера стойности над някакви зададени и над тях няма повече гориво и реже, така че мита за М-ковия дебитомер е развенчан, както си знаех нищо не прави.И дори да направи 1 бар Итъна, аз съм правил 1,05 не върви повече понеже буст има но няма кислород така че ремап или чипване както му викат си е безсмислено нема да тръгне повече, единственото е да не реже компресора при ъпстрийм, така де ъпстрийм вече няма да има за да изключва електромагнита.Абе бая ровене и сложни операции за некви 20-25кс извадени с гъзобрък и виеща кола като изтребител от планинския шампионат, а вървящ като Шкода 2.0 дизел с ремап вадещ 120кв на гуми.Ако се прави нещо толкова професионално поне да има защо, монтиране на подходяща електроника, защото вече видях на някои коли които свалиха Мега и сложиха Ecumaster как избухнаха на мощност, подходяща духалка айде ако не турбо то някой по нов компресор TVS примерно който има КПД, че тоя Eaton m62 в един момент повече взима отколкото дава и уж върви а седи в 15ките на 400м.Аз лично правих много галимации и монтирах бая ролки на клиенти и няма да забравя колко много от тях бяха разочаровани че ги бият коли околу 200кс а техните уж 240кс с тея ролки.Да ама не, сега вече зная че едва са подминавали 200кс и това ме и отказа, не желая да лъжа хората че уж върви, да приятна става заради ранното тръгване но върви само на усещане, дизелджийска работа.Автомата го оставям на страна разбрах какви са минусите и плюсовете му и пълно щастие нема затова засега така остава, даже взех и кутия която да отговори на изискванията ми. Утре я мятам
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#86
Публикувано 05 август 2022 - 17:45
Да, ясно аз темата я дадох като пример за картите, които трябва да се пипнат.
Интересно, че тия дето сменят само ролки, никой не споменава за ремап. Всички уж вадят директно конете
Интересно, че тия дето сменят само ролки, никой не споменава за ремап. Всички уж вадят директно конете
Този пост е редактиран от Subsonic: 05 август 2022 - 17:46
#87
Публикувано 05 август 2022 - 18:27
Бях написал повече, но мобилната версия явно е ограничена откъм брой символи в постовете.
Исках да кажа,че всички моторни управления след началото или средата на 2000 са torque-based.
Това значи, че има доста повече карти, които човек трябва да промени, от гориво и запалване.
Даже и ти беше споменал, че чак след като си намерил подходящия тунер/мапер, си успял да отключиш потенциала на колата.
От един момент нататък може би е по-добре да се мине на стандалоун, но там няма ЕСП, темпомат и т.н. Мисля, че скоро ще поемеш и ти по тоя път, че след вала, биелите, пружините и всичко останало, друго не остана
Исках да кажа,че всички моторни управления след началото или средата на 2000 са torque-based.
Това значи, че има доста повече карти, които човек трябва да промени, от гориво и запалване.
Даже и ти беше споменал, че чак след като си намерил подходящия тунер/мапер, си успял да отключиш потенциала на колата.
От един момент нататък може би е по-добре да се мине на стандалоун, но там няма ЕСП, темпомат и т.н. Мисля, че скоро ще поемеш и ти по тоя път, че след вала, биелите, пружините и всичко останало, друго не остана
#88
Публикувано 06 август 2022 - 07:40
Не си ме разбрал приятелю, аз съм със стендалоун система, Ecumaster Emu classic.Това допълнително ЕCU команди момента на запалване, затова успях и да сложа едни от най силните бубини на VAG групата червените.Също така има горивна карта за променените инжектори които заводски са 280куб а сега са 630куб.Също така има управление на буста и вариатора,включил бях и лънч и флатшифт. Заводската електроника седи зажда работят всички други неща като ABS, ASR, климатик, темпомат километраж и т.н.Защото спомена колата ми е 99г и това отключване дето казваш не може да даде коне, ремап на това е безмислено,все едно да чипваш атмосферка 2-3коня я ги усетиш я не.Всъщност всички които са правили ремап на компресор с ролки не усещат нищо, може би при междинните режими да е по гладка, абе загубена кауза толко борба за толкова малко коне аз се борих дълго и се отказах, яд ме е че не го направих по рано.
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#89
Публикувано 06 август 2022 - 08:36
Между другото, къде търси инфо за червените бобини?
Аз като сменях на Ауди-то попаднах точно на инфо, че най-силните бобини са тези за 2.0TFSI и са черните, стандартните за модела.
Докато червените са си един вид "дизайнерски" за R8 и си вървят после и по другите коли.
Някакви тигри си бяха играли доста академично да ги сверяват, и ако бях сложил такива на колата, нямаше да спечеля нищо, тъкмо обратното.
Това разбира се е преразказ в няколко изречения на доста детайлна информация и анализи, но трябва да се разровя из бележките си, ако съм запазил линковете или статиите за тях.
Ти проверява ли преди да ги сложиш или сложи тях, понеже ги слагат масово?
Идеята ми е, че можеш да извлечеш още от запалителната система със 48042 U5015.
#90
Публикувано 06 август 2022 - 17:28
Аз просто се доверявам на мапера,четенето и пробите оставям на вас, имам 404 кс и сега се готвя за 500+ който може повече от тоя М111 да вади, ако вярвах на всичко що пишат щях да си счупя колата.Всъщност много се правиха на разбирачи че М111 2.2 е с различен всмукателен вал от компресорния и се оказа мит, проверих го не с четене а слагане мерене и мерене на диното, омръзна ми да слушам хора които не са правили а са чели и дават непроверена информация, нищо лично колега Лилов, просто обяснявам защо не съм пробвал това и онова а съм се спрял на точно нещо, мапера ме съветва аз го слушам и нещата се получават.Всъщност ти си одавна в МБ средите та искам да попитам да науча нещо сигурен съм че и други ще имат идеи, затова ще го постна в следващ коментар.
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни