Здравейте колеги - колата е W211 E200 184к.с. 2007г., двигател M271.956 Kompressor
Имам колата от близо половин година, от първия ден в който я взех ми свети Check engine с грешка P0171 Lean condition.
И аз като човек който иска да не вижда грешки по таблото, започнах по майстори, сервизи, от човек на човек, всеки с различни дигностики - включително и Star.
Колата си стои на +25% Fuel trim постоянно и от там идва и P0171.
Сменена бензинова рейка, дюзи, всички вакумни маркуши, маркучи на картерни газове, проверено е налягането на бензиновата помпа.
Сменен е дебитомера и ламбда сондите.
Сменени са бобините и свещите.
Сменени са уплътненията на всмукателния колектор и е проверен за пукнатини и пробиви.
Не съм изброявал всички останали неща които съм сменил - верига, зъбни колела, помпи, датчици - датчик за външно налягане, МАП, колянов, разпределителен централни магнити, клапани - картерни газове, вакуми, нова кутия за въздушен филтър и още.
Системата съм я надувал с дим два пъти, за да открия вакумен пробив - нищо.
Смених много части, изчетох много теми, направих колата непродаваема - проблема си стои.
Ще съм благодарен, ако някой от тук може да помогне.
Поздрави.
P0171 Бедна смес
Започната от vendetta123, 14 сеп 2021 - 12:05:38
41 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 септември 2021 - 12:05
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007
Бензин/Газ
#2
Публикувано 14 септември 2021 - 15:01
По важните неща си ги проверил
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
#4
Публикувано 14 септември 2021 - 15:14
Дали проблемът не е в газовата и това как е направена
Благодаря за отговора.
Проверил съм обстойно как е монтирана газовата уредба - единствената модификация която може да засегне текущият проблем са 4-те щуцера завити в 4-те тръби на всмукателния колектор, свалих колектора и ги разгледах - навити и допълнително отляти, няма откъде да влезе въздух там, добре е направено.
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007
Бензин/Газ
#6
Публикувано 14 септември 2021 - 16:15
Виждам, че си от Варна, та ходи пи при бат Ачо да гледате живи данни на STAR диагностиката? Ако не си, то те съветвам да го посетиш, точен е
Два пъти ходих при него, два пъти си платих, и двата пъти не можа да ми помогне.
Този пост е редактиран от vendetta123: 14 септември 2021 - 16:18
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007
Бензин/Газ
#7
Публикувано 14 септември 2021 - 22:36
В компа има ли масло?
Кой е бат Ачо?
Кой е бат Ачо?
#8
Публикувано 14 септември 2021 - 22:42
А дали не са малки газовите дюзи?
#9
Публикувано 15 септември 2021 - 00:22
В компа има ли масло?
Кой е бат Ачо?
Няма масло в компютъра, смених централните магнити навреме - беше тръгнало по кабелите.
А дали не са малки газовите дюзи?
И на газ, и на бензин Fuel trim-a e 25% - Lean condition.
Когато подам газ и задържа на по-големи обороти изчиства и отива на 0% което би трябвало да значи, че е проблем с вакуум, но не знам вече къде да го търся, само компресора не съм отварял...
Този пост е редактиран от vendetta123: 15 септември 2021 - 00:25
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007
Бензин/Газ
#10
Публикувано 15 септември 2021 - 10:23
Колко време след като загасиш колата педала на спирачката остава "мек"?
#11
Публикувано 15 септември 2021 - 12:00
Колко време след като загасиш колата педала на спирачката остава "мек"?
Не остава мек, като изгася колата, след първото натискане, на второто вече е твърд, и на третото е камък.
Този пост е редактиран от vendetta123: 15 септември 2021 - 12:00
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007
Бензин/Газ
#12
Публикувано 15 септември 2021 - 13:18
Исках да попитам примерно - дали след ден не палене ако първо натиснеш спирачката, педала ще е още мек. Серво усилвателя на спирачките взима "вакуум" от смукателния колектор и ако мембраната му е спукана макар и леко някъде, двигателя почва да смуче непремерен въздух на празни обороти през нея и от там може да идва проблема (макар, че ми се струва малко вероятно, но при положение, че си проверил останалото...). При спукана мембрана - няколко часа след гасене на колата първото натискане вече не е "меко". Не съм много сигурен, но мисля, че има изискване системата да държи вакуума поне 3 дни при неработещ двигател, ако не беше и повече.
#13
Публикувано 15 септември 2021 - 15:50
Исках да попитам примерно - дали след ден не палене ако първо натиснеш спирачката, педала ще е още мек. Серво усилвателя на спирачките взима "вакуум" от смукателния колектор и ако мембраната му е спукана макар и леко някъде, двигателя почва да смуче непремерен въздух на празни обороти през нея и от там може да идва проблема (макар, че ми се струва малко вероятно, но при положение, че си проверил останалото...). При спукана мембрана - няколко часа след гасене на колата първото натискане вече не е "меко". Не съм много сигурен, но мисля, че има изискване системата да държи вакуума поне 3 дни при неработещ двигател, ако не беше и повече.
Има ли някакъв начин да проверя дали това е проблема без физически да стигна до мембраната?
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007
Бензин/Газ
#14
Публикувано 15 септември 2021 - 16:24
Не съм много сигурен дали изобщо можеш да стигнеш обратимо до мембраната - намира се в кръглия съд зад спирачната помпа. Този съд е капсулован и не мисля, че може да се разглоби и сглоби обратно после. Това което най-лесно можеш да направиш е да зарежеш колата на паркинг 2 дни и да видиш педала на спирачката дали ще остане "мек" преди да я запалиш. Другото е някой да провери с манометър дали задържа вакуум, но трябва да има специално приспособление за случая, което да се закачи на мястото на магистралата м/у смукателния колектор и сервото - не зная къде може да има такова обаче... Провери за "течове" и самите тръбички и възвратния клапан от към сервото...
#15
Публикувано 15 септември 2021 - 16:31
Не съм много сигурен дали изобщо можеш да стигнеш обратимо до мембраната - намира се в кръглия съд зад спирачната помпа. Този съд е капсулован и не мисля, че може да се разглоби и сглоби обратно после. Това което най-лесно можеш да направиш е да зарежеш колата на паркинг 2 дни и да видиш педала на спирачката дали ще остане "мек" преди да я запалиш. Другото е някой да провери с манометър дали задържа вакуум, но трябва да има специално приспособление за случая, което да се закачи на мястото на магистралата м/у смукателния колектор и сервото - не зная къде може да има такова обаче... Провери за "течове" и самите тръбички и възвратния клапан от към сервото...
Проверих всичко около този съд, всичко изглежда наред без течове и проблемни маркучи. Оставих колата на свободна и гледах живи данни - при припомпване на спирачката нищо не се променя, нито смес, нито обороти.
Fuel trim +25% константно, само като припомпя газта се нормализира на 0%, след това пак на +25%.
Този пост е редактиран от vendetta123: 15 септември 2021 - 16:32
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007
Бензин/Газ
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни